Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید قلیچ خانی گفت: هیچ تصمیم و نیتی برای تعطیلی و یا تعدیل نیرو در هتل لاله و آبدرمانی سبلان نداریم و در فکر توسعه و پیشرفت این دو مجموعه هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید قلیچ خانی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت:  شرکت توسعه گردشگری با وجود شرایط بحرانی حاکم بر صنعت گردشگری، تاکنون هیچ یک از مجموعه‌های گردشگری تحت پوشش خود در سطح کشور را تعطیل نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی مجموعه‌های گردشگری همچنان با تلاش مضاعف و رعایت دقیق اصول و پروتکل‌های بهداشتی در حال خدمت‌رسانی به میهمانان و گردشگران هستند.

معاون بهره‌برداری شرکت توسعه گردشگری ایران گفت: شرکت توسعه گردشگری به عنوان یک بنگاه اقتصادی هیچ بودجه‌ای از محل منابع عمومی دولت دریافت نمی‌کند و همواره به صورت درآمد - هزینه اداره می‌شود.

وی تصریح کرد: هیچ تصمیم و نیتی برای تعطیلی و یا تعدیل نیرو در هتل لاله و آبدرمانی سبلان نداریم و در فکر توسعه و پیشرفت این دو مجموعه هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد تذکردهنده به کودک شعرخوان در حافظیه، توبیخ شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، شهرام زند وکیلی با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تذکر یکی از نیروهای مراقبتی مجموعه فرهنگی تاریخی، حافظیه به شعرخوانی کودکی بر سر مقبره حافظ شیرازی، گفت: برای حفظ کرامت انسانی بازدیدکنندگان از مقبره لسان‌الغیب به‌ویژه نونهالان ایران اسلامی، نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد.

وی اظهار کرد: برخورد مناسب متولیان و مراقبین آثار، اهمیت بسزایی در توسعه صنعت گردشگری دارد و اگر نحوه برخورد با مسافران و گردشگران متناسب با اصول رفتاری حوزه گردشگری باشد، بی‌تردید عاملی برای سفر دوباره گردشگران به این مقصد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • سعدی؛ میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد
  • مختاری: سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای سبز مناطق کم برخوردار هزینه شد
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی توسط وزارت نیرو
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد
  • فرد تذکردهنده به کودک شعرخوان در حافظیه، توبیخ شد