Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیت اله احمدی نژاد معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به ارائه توضیح در خصوص فرمت و ساختار برنامه و نحوه تدوین آن در سه سطح استان، منطقه و مدرسه پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ شورای هماهنگی اجرای سند تحول با حضور اعضا و مدعوین در محل سالن شهید تجلی اداره کل و با موضوع اقدامات اجرایی دبیر خانه شورا در خصوص برش استانی و منطقه ای برنامه های سال تحصیلی جاری و نحوه تدوین آن تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در این جلسه بیت اله احمدی نژاد معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به ارائه توضیح در خصوص فرمت و ساختار برنامه و نحوه تدوین آن در سه سطح استان، منطقه و مدرسه پرداخت.

وی با اشاره به اولویت اجرایی برنامه عمل در مدارس، بر گفتمان سازی سند تحول در مدارس تاکید و اظهر امیدواری کرد: مدارس و ادارات آموزش و پرورش کاملا بر مدار برنامه حرکت کنند.

احمدی نژاد تدوین و اجرای برنامه عمل را یک تکلیف سازمانی عنوان کرد و افزود: مطالبات برون سازمانی از دستگاه تعلیم و تربیت استان هم بر این راستا استوار است.

وی با اشاره به اینکه فرصت تدوین برنامه تا 31 شهریور است بنا بر اصل نظارت حداکثری خواستار نظارت دقیق بر روند اجرای برنامه عمل و ارائه گزارش شش ماهه از اجرای آن در ابعاد شکلی و محتوایی شد.

در این جلسه همچنین حیاتی رئیس گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی استان از روند تدوین برنامه عمل مبتنی بر سند تحول و نحوه تنظیم آن گزارشی ارائه کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان زنجان برنامه عمل سند تحول اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای مدیریت نوا در سواحل بوشهر

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر و منتخب مجلس خبرگان رهبری دردوره ششم ازحوزه تهران گفت: اجرای مدیریت نوا درسواحل استان بوشهر ضروری است.

آیت‌الله صفایی بوشهری در نشست با مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تبریک میلاد کریم اهل بیت علیه‌السلام حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام و با قدردانی از تلاش این مجموعه اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عملکرد خوب و مطلوبی در جامعه داشته است.

آیت الله صفایی بوشهری ترویج فرهنگ انقلابی و دینی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر می‌تواند در عرصه مدیریت نوا در سواحل بوشهر نقش‌آفرینی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در سواحل بوشهر
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • ارائه خدمات امدادی هلال احمر به مسافران نوروزی تا ۱۷ فروردین ادامه دارد
  • آموزش و پرورش می‌تواند مشارکت مردمی را در تحقق شعار سال محقق کند
  • تشکیل اتاق فکربا مشارکت مردم برای اجرایی کردن جهش تولید
  • تنها راه جذب قانونی معلم از طریق دانشگاه‌های تربیت معلم است‌
  • تمرین‌های تمرکزی باید جایگزین تمرین‌های عادی شود
  • اجرای برنامه‌های تدوین شده مقابله با گردوغبار در ۲۹ استان کشور