Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@12:50:13 GMT

حسن ‌آقامیری به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۲۸۶۱

حسن ‌آقامیری به کرونا مبتلا شد

روحانی مشهور کشور در حساب اینستاگرامی خود خبرداد که به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش ایلنا، سیدحسن آقا میری واعظ و روحانی مشهور کشور که حدود یکسال پیش خلع لباس شد، با انتشار عکسی در حساب کاربری اینستاگرام خود خبرداد که به کرونا مبتلا شده است

وی همچنین گفت که خودش را در دفتر کارش قرنطینه کرده است.

لینک کوتاه: asriran.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
com/0038H2

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا حسن آقامیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنان غیر واقع برای تخریب دستاورد دولت سیزدهم

‌به گزارش خبرگزاری مهر خط تخریب دستاوردهای کشور از طرف دولتمردان روحانی وارد فاز جدیدی شده است به طوری که پس از انتشار آمارهای جهانی درباره افزایش رشد اقتصادی و رشد تولید و فروش نفت، دولتمردان روحانی با تناقضات آماری و اشتباهات فاحش کارشناسی عجولانه و ناشیانه دست به تخریب دستاوردهای جدید کشور زده اند.

این درحالی است که کارگزارنِ دولت روحانی با رشد منفی اقتصاد، ناترازی گاز و بنزین، عدم توانایی در فروش نفت و میعانات با بدهی‌های سنگین، دولت را واگذار کرده بودند به طوری که نوبخت نامه معروف خزانه خالی را نوشت و جهانگیری با کنایه به رئیسی درباره ناتوانی پرداخت حقوق کارمندان دولت در انتهای دولت روحانی اعتراف کرد.

در نمونه جدید روزنامه اطلاعات به اشتباه فاحش آذری جهرمی با تیتر ″ورود ناشیانه آذری جهرمی به اقتصاد کار دستش داد″ واکنش نشان داد. همچنین کانال تلگرامی اصلاحات پرس در این‌باره نوشت: «بر آذری جهرمی که نادانسته وارد فضای کار غیر تخصصی شده حرجی نیست، بایستی از انتخاب پرسید چرا با وجود کارشناسان اقتصادی چرا به این اشتباه ضریب داده و علامت سوال‌های جدی به وجود آورده است»!

آذری جهرمی که می‌خواست به هر نحوی رشد اقتصادی کشور را زیر سوال ببرد ناشیانه این رشد را به افزایش قیمت جهانی نفت مرتبط ساخت. نامبرده پس از اینکه بخاطر عدم تسلطش در این حوزه با سیل منتقدان روبرو شد بعد از اصلاحیه جزئی رو به مظلوم‌نمایی آورد تا شاید آب رفته را به جوی برگرداند.

وی که مورد انتقاد شدید حامیان خود از جمله اطلاعات و رسانه تلگرامی اصلاحات پرس (با نام جدید بامدادنو) قرار گرفت، این حامیان سرسخت خود را به باد انتقاد گرفت و آنها را منتسب به دولت کرده است.

آذری جهرمی که تاکنون اغلب در مورد مسائل زرد و کلیک خور اظهارنظر می‌کرد و سوار بر موج‌های تلگرامی-توییتری می‌شد بعد از یک اظهارنظر غیرکارشناسانه و به شدت غلط در حوزه تخصصی، وزن و عیار خود را نمایان کرد

کد خبر 6062396 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • رتبه دوم قم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • بیمارستان امام حسن دزفول دومین بیمارستان مجهز کشور در درمان سرطان
  • مازندران، رتبه نخست مقصد گردشگری کشور
  • عکس| کنایه خنده‌دار به واگذاری تیم استقلال و پرسپولیس
  • کسب رتبه دوم کشوری در تامین مسکن از دستاورهای حوزه اقتصادی قم
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • سخنان غیر واقع برای تخریب دستاورد دولت سیزدهم