Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از صندوق اعتباری هنر، سیدحسین سیدزاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به گسترش دامنه فعالیت و خدمات‌رسانی صندوق اعتباری هنر، افزایش متقاضیان عضویت و لزوم عدالت در نحوه ارائه خدمات مالی به اعضا، ضرورت برخورداری افراد از کارت شناسایی چند منظوره به وجود آمد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به کاربرد این کارت گفت: هنرکارت، نوعی کارت بانکی عضو شبکه شتاب است که علاوه بر کارکرد مالی به‌عنوان شناسه هویت فرهنگی و هنری اعضای صندوق اعتباری هنر صادر می‌شود و تمامی تعاملات مالی صندوق با اعضا ازجمله وام، بیمه، کمک مستمری، طرح تکریم و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به صورت یکپارچه و بربستر آن ارائه خواهد شد.

سیدزاده تصریح کرد: با پیاده‌سازی این طرح، این امکان فراهم می‌شود که خدمات با سرعت، سهولت و با کیفیت بالاتر به اعضا ارائه شود. ثبت‌نام صدورهنرکارت ویژه دارندگان نشان درجه یک هنری از روزدوشنبه ۲۴ شهریورماه از طریق سایت هنر کارت به نشانی http://honar.cards/Home/signup به مدت ۱۰ روز انجام می‌شود.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پایان تصریح کرد: در گام‌های بعدی این کارت در اختیار سایر اعضای صندوق قرار خواهد گرفت و متناسب با بودجه دریافتی کمک هزینه بیکاری ناشی از بیماری کرونا به هنرکارت آن ها واریز خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی مورد نیاز درباره زمان ثبت‌نام و نحوه دریافت هنرکارت سایر اعضا از طریق کانال‌های ارتباطی صندوق اعتباری هنر اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 549198 برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صندوق اعتباری هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه مهم هیئت مدیره پرسپولیس برای تمدید قرارداد‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، امروز با حضور اعضا و مدیرعامل تشکیل جلسه داد.

در این نشست، رضا درویش، گزارشی را از روند اقدامات انجام شده از سوی باشگاه و سایر سازمان‌های ذیربط در ارتباط با واگذاری ۸۵ درصدی سهام که امروز آگهی نوبت نخست آن منتشر شد، ارائه کرد.

درویش همچنین گزارشی در ارتباط با وضعیت قراردادی بازیکنان و نفراتی که در پایان فصل جاری، بازیکن آزاد خواهند شد، ارائه کرد. هیئت مدیره در این ارتباط گفت‌وگوی مفصلی در ارتباط با تمدید قرارداد این دست از بازیکنان داشت و در نهایت اختیارات خود برای این امر در چارچوب برنامه‌های مالی باشگاه را به مدیرعامل تفویض کرد.

هیئت مدیره همچنین در نشست امروز در ارتباط با جذب اسپانسر‌ها برای فصل آینده رقابت‌ها گفتگو کرد و در ارتباط با فراخوان و برگزاری مزایده عمومی برای جذب بهترین پیشنهاد، تبادل نظر و تصمیم‌هایی اخذ شد.

از دیگر مباحث این نشست، قرائت گزارشی درباره توفیق معاونت حقوقی در جریان پیگیری‌ها در چند وقت اخیر بود که مورد تحسین اعضا نیز قرار گرفت.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • عبور اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر
  • رشد ۷ درصدی اعضای صندوق اعتباری هنر در سال گذشته
  • مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خبر داد: اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت
  • اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳۰۰۰ نفر گذشت
  • اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت
  • ۱۰ درصد از مجوز‌های کاغذی به مجوز‌های جدید تبدیل شده اند
  • جلسه مهم هیئت مدیره پرسپولیس برای تمدید قرارداد‌ها
  • تشکیل جلسه هیئت مدیره پرسپولیس
  • عصر انقراض کارت‌های بانکی