Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی صبا یزد با اشاره به نتیجه آزمایش کرونا اعضای این تیم گفت: با مشخص شدن نتایج، علاوه بر کادرفنی ، تمامی بازیکنان تاکنون به این ویروس آلوده نشده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سید عزیز یونسی" مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی صبا با اشاره به برگزاری تمرین تیم برای حضور در لیگ دسته ۲ فوتسال کشور گفت: تا شروع رقابت‌ها علاوه بر تداوم تمرین چند دیدار تدارکاتی در یزد و سایر استان‌ها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسابقات در ۶ گروه با حضور ۴۰ تیم به صورت متمرکز آغاز می‌شود و تیم صبا در گروه پنج با سناتور میبد، مارون کهگیلویه، امیدپیروز آران و بیدگل، پدافند رعد اصفهان، پویانیکان گز برخوار و دلسوختگان اهل بیت قم هم‌گروه است.

یونسیادامه داد: اولین مسابقه تیم صبا یزد شنبه پنجم مهرماه آینده از ساعت ۱۶ در سالن شهدای میبد در برابر تیم سناتور این شهرستان با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.

در پایان لیگ دسته ۲ فوتسال کشور تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله دوم رقابت‌ها صعود می‌کند.

مرحله دوم پیکارها به صورت مجتمع در یکی از شهرهای ایران برگزار می‌شود و در مجموع چهار تیم به لیگ دسته اول فوتسال کشور راه خواهند یافت.

تیم‌های صبا یزد و سناتور میبد به عنوان ۲ نماینده استان یزد در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور حضور دارد و یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده در ۱۰ شهرستان دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتسال یزد استان استان یزد آزمایش کرونا مدیرعامل باشگاه لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!

کارشناس فوتسال ژاپن در مورد حذف مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا از این رقابت‌ها، سامورایی آبی را به یک کشتیِ در حال غرق شدن تشبیه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوشنبه اولین و مهم‌ترین شگفتی جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال 2024 رقم خورد. ژاپن که در کنار ایران تنها تیمی است که قهرمانی معتبرترین تورنمنت فوتسال قاره کهن را در کارنامه دارد، با تساوی برابر تاجیکستان در جایگاه سوم جدول گروه C قرار گرفت تا برای اولین بار در تاریخ، در مرحله گروهی با این رقابت‌ها وداع کند.

شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن

سامورایی آبی همانند دوره گذشته با شکست استارت زد، اما این بار خبری از بازگشت ژاپن به روزهای اوج نبود و مدافع عنوان قهرمانی با وجود غلبه بر کره جنوبی، در دور گروهی حذف شد. ژاپن در سه دوره قبلی جام جهانی، دو بار از مرحله گروهی صعود کرده بود که حالا فرصت شرکت در این مسابقات را از دست داد و این جام را از تلویزیون تماشا می‌کند.

استیو هریس کارشناس شناخته‌شده فوتسال ژاپن درباره شگفتی بزرگ جام هفدهم، یادداشتی برای خبرگزاری تسنیم نوشت که به شرح زیر است:

سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است، نه حذف ژاپن

«کیفیت ژاپن در دیدار با تاجیکستان به‌طرز مفتضحانه‌ای پایین بود. بازی‌های لیگ برتر ژاپن هیچ وقت تا این‌حد بی‌کیفیت نبود. البته نمی‌توان غیبت آرتور اولیویرا و شیمیزو را در این مسئله نادیده گرفت. با این حال ژاپن پتانسیل کافی را برای ارائه بازی خوب و صدرنشینی گروه C داشت. اولین نشانه اینکه یک جای کار می‌لنگد، بازی با قرقیزستان بود؛ جایی که در اتفاقی غیر قابل توضیح، تنها از هفت بازیکن در 13 دقیقه ابتدایی استفاده شد.

ایشیدا، یوشیکاوا، تسوتسومی، نیبویا و کانازاوا، بازیکنانی بودند که دیدار با قرقیزستان را آغاز کردند. ژاپنی که به‌خوبی آماده جام می‌شد، معمولاً از سه گروه چهار نفره بازیکنان استفاده می‌کرد و اتفاقی که در بازی اول افتاد، شگفت‌انگیز بود. اگر هفت بازیکنی که در دقایق نخست مقابل قرقیزستان بازی کردند، عملکرد خوبی داشتند، انتخاب آنها توجیه‌پذیر بود. با این حال چنین اتفاقی رخ نداد.

از ابتدا روحیه تیمی بدی بر تیم حاکم بود. قرقیزستان هم از سردرگمی ژاپن بهره برد و پیش افتاد. تیم ما هم به‌جز چند دقیقه پایانی که خیلی دیر بود، برای کسب نتیجه به آب و آتش نزد. کسب پیروزی در مسابقه اول طبیعتاً ممکن بود، اما سه امتیاز به دلیل انتخاب اشتباه بازیکن از دست رفت.

شمسایی: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است

ژاپن در دیدار با کره جنوبی کمی بهتر بود و همه بازیکنان در این مسابقه بازی کردند. با این حال تنها یک ترکیب چهار نفره بود که برد 5 بر صفر را رقم زد؛ ترکیب ایشیدا، کانازاوا، تسوتسومی و آرای که آنها هم ثبات لازم را نداشتند. ترکیب چهارنفره دیگر که در ناگویا اوشنز کنار هم بودند (آندو، یوشیکاوا، کای و هیراتا) از ثبات بیشتری بهره می‌بردند، اما روحیه تیمی همچنان بد بود. هیراتا عملکرد بدی در پست رأس داشت، اما دو بار از فاصله 10 متری گلزنی کرد و شبیه یک قهرمان بود! برد 5 بر صفر باید به ژاپن سرعت می‌داد.

12 بازیکن ژاپن در دیدار با تاجیکستان به سه گروه متفاوت تقسیم شده بودند. با این حال اشتیاق و تحرک کمی در بازیکنان به چشم می‌خورد. آنها گُنگ بودند و به تاجیکستان اجازه دادند فرصت‌های گلزنی زیادی به دست بیاورد. گل ایشیدا باید بازیکنان را بیدار می‌کرد، اما چنین اتفاقی نیفتاد. با اینکه بازیکنان نتوانستند در همان ترکیب چهار نفره خودشان بازی کنند، کنیچیرو کوگوره (سرمربی سامورایی آبی) نتوانست هیچ تغییری به وجود بیاورد تا شرایط را بهبود ببخشد.

ژاپن یک کشتیِ در حال غرق شدن بود و سرمربی اجازه داد تیم غرق شود! واقعاً شگفت زده شدم که کوگوره اجازه داد ژاپن اینقدر راحت تسلیم شود. او حدود 10 سال سابقه مربیگری دارد و در جزئیات و آماده‌سازی همیشه دقیق بوده است. نمی‌دانم چرا بازیکنان اینقدر بی‌انگیزه بودند. آنها از همان ابتدا فاقد روحیه تیمی بودند و سرمربی برای مدیریت این مسئله، هیچ اقدامی نکرد. جالب است ببینیم کوگوره چه پاسخی خواهد داد!»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند