Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@11:06:15 GMT

ولایتی: امارات و بحرین رسوا خواهند شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۳۲۴۵

صراط: نشست خبری علی اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در آستانه سیزدهمین نشست شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی صبح امروز در حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش فارس، ولایتی در این نشست اظهار کرد: پس از اقدام نادرست و بسیار خطرناک دو کشور عرب منطقه در به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی که به دستور آمریکا بود، موج مخالفت نسبت به این دو کشور در سراسر جهان اسلام برخواست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مجمع جهانی بیداری اسلامی عادی‌سازی روابط برخی کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کند، در همین راستا به فضل الهی و مشورت و هم اندیشی با افراد دلسوز، اندیشمند و بزرگان جهان اسلام، سیزدهمین اجلاس شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی در ۲۶ شهریورماه ۱۳۹۹ با حضور اندیشمندان جهان اسلام از ۵۰ کشور دنیا به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان اینکه در گذشته همکاری برخی کشور‌های مرتجع عرب منطقه با رژیم صهیونیستی به صورت پنهان بود، گفت: این ارتباط‌ها در حال حاضر آشکار شده است و اخیراً شاهد اقدامات نادرست امارات و بحرین بودیم؛ یکی از دلایل آشکار شدن این رابطه‌ها، پیروزی‌های پی در پی جریان مقاومت در غرب آسیاست.

ولایتی ادامه داد: در عراق امریکایی‌ها در حال خارج شدن هستند، در لبنان اقدامات مخرب برخی کشورها، ملت ایستادگی کرده و دولت جدید بدون هیچگونه مشکلی مصمم است کار را پیش ببرد و بدون تردید اقدامات اخیر برخی کشور‌های مرتجع عرب با رژیم صهیونیستی و آمریکا به نتیجه نخواهد رسید، بیش از گذشته رسوا و پیشمان می‌شوند و عقب‌نشینی می‌کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان جهان اسلام بدانند کشور‌های مرتجع منطقه چه از موضع خود عقب‌نشینی کنند و چه نکنند، رژیم صهیونیستی جایی در بین ملت‌های جهان نخواهد داشت.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل تاکید کرد: هرکشوری که رژیم صهونیستی را به رسمیت بشناسد، منافع مسلمانان جهان اسلام را نادیده گرفته است و کار انفعالی صهیونیستی‌ها در مقابل پیروز‌های جبهه مقاومت بدون اثر است و در استراتژی جبهه مقاومت هم تغییری ایجاد نخواهد کرد و محکم ایستادگی می‌کنیم

ولایتی ادامه داد: آمریکا و رئیس‌جمهور کنونی آن به دنبال پیروزی خود در انتخابات است، می‌خواهد بر روی سیاست خارجی تمرکز کند و اقدامات اخیر برخی کشور‌ها در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی برای او امتیاز محسوب می‌شود؛ آمریکایی‌ها در افغانستان و کشور‌های دیگر که دخالت کردند با مقاومت کشور‌ها باید آنجا را ترک کنند، البته در این بین به حکومت‌هایی متوسل می‌شوند که در مقابل آمریکا، مقاومتی از خود نشان نمی‌دهند و با کسانی توافق کردند که هر اقدامی آمریکا بکند به روش آنان عمل خواهند کرد.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: با توجه به عادی‌سازی برخی کشور‌های منطقه با رژیم صهیونیستی، برخی‌ها نگران امنیت جمهوری اسلامی هستند که نادرست است و به آن‌ها می‌گوییم که نگران نباشند چرا که ارتش، سپاه، ناجا، حافظان امنیت ایران و مدافعان حرم از مرز‌های ایران اسلامی محکم در برابر زیاده‌خواهی دشمنان حفاظت می‌کنند و هیچ کشوری جرات ندارد به امنیت جمهوری اسلامی ایران خدشه وارد کند.

ولایتی خاطرنشان کرد: برخی حکومت‌های اسلامی برخلاف منافع مسلمانان اقدام به کاری کرده‌اند که به ضرر فلسطین و مسلمانان است و با به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی، بر روی اشغال فلسطین صحه گذاشته‌اند؛ کشور‌های بحرین و امارات منفعت دنیای اسلام را در نظر نمی‌گیرند و ما به عنوان جمهوری اسلامی ایران که پیشتاز جبهه مقاومت هستیم، از ملت مظلوم فلسطین دفاع می‌کنیم.

وی تصریح کرد: هیج نگرانی‌ای از بابت نزدیکی رژیم صهیونیستی به منطقه خودمان نداریم چراکه سیستم دفاع ما به گونه‌ای طراحی شده که اگر بخواهند لحظه‌ای به امنیت ما تجاوز کنند، پاسخ سختی دریافت خواهند کرد و به متجاوز درسی می‌دهیم که از یاد نبرند؛ صهیونیست‌ها در برابر جنبش جهاد اسلامی، حماس و حزب الله در جنگ ۳۳ روزه شکست خوردند و مجموعه مقاومت قطعاً جلوی اقدامات اخیر آنان خواهند ایستاد و جرات تجاوز به حریم ایران را نخواهند داشت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ولایتی علی اکبر ولایتی مجمع جهانی بیداری اسلامی امارات بحرین رژیم صهیونیستی صراط مجمع جهانی بیداری اسلامی رژیم صهیونیستی برخی کشور برخی کشور ها جهان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند

آیت الله حسینی بوشهری در دیدار نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان، ضمن ابراز خرسندی از پاسخ نظامی به تجاوزات رژیم صهیونیستی ابراز داشت: این ایام، ایام پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به نقش مثبت مرحوم امام موسی صدر در رشد و ارتقاء شیعیان و سیدحسن نصرالله در یکپارچه نگاه داشتن لبنان اظهار داشت: این عزیزان مایه افتخار جهان اسلام و شیعیان هستند.

امام جمعه قم ضمن تمجید از همراهی مقاومت لبنان با مردم مظلوم فلسطین بیان داشت: وجود این عزیزان که دست از مقاومت بر نمی‌دارند مایه افتخار همه ماست.

وی افزود: ملت ایران حقیقتاً کنار مردم لبنان هستند و در شادی شما شاد، و در حُزن شما غمگین هستند.

تعامل شیعیان لبنان با سایر طوایف، مثال زدنی است

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمت رسانی شیعیان لبنان به سایر طوایف در هنگام مشکلات خاطر نشان کرد: در حالی که لبنان از طوایف مختلف تشکیل شده است، نقش و نوع تعامل شیعیان با دیگر طوایف از جمله اهل سنت و مسیحیان، نقش مثال زدنی است.

وی تأکید کرد: همدلی مقاومت در برابر رژیم کینه توز صهیونیستی مایه مباحات است و امیدواریم این همبستگی تا آخر ادامه پیدا کند.

شایان ذکر است، شیخ علی الخطیب، نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان از تدبیر جمهوری اسلامی ایران، به ویژه رهبر معظم انقلاب –مد ظله العالی – در مواجهه با تجاوز رژیم صهیونیستی تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» را باید زنگ وحدت و اتحاد جهان اسلام دانست
  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند
  • جوکار: عملیات «وعده صادق» قدرت موشکی جهان اسلام را نشان داد
  • جوانی: از نظر نظامی و قدرت بازدارندگی وارد مرحله جدیدی شدیم
  • نتایج عملیات وعده صادق
  • تهدید جدی اسرائیل از سوی فرمانده ارشد سپاه؛ از این پس شرارتی انجام شود، از خاک ایران مقابله می‌کنیم
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • سردار جوانی: اکنون باور اینکه زوال رژیم صهیونیستی فرا رسیده، شکل گرفته است
  • سردار جوانی: اکنون باور اینکه رژیم صهیونیستی در حال زوال است، شکل گرفته است
  • اتمام حجت یک مقام ارشد سپاه با اسرائیل