Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین قریب بلوک پیش از ظهر دوشنبه در گردهمایی تجدید بیعت مردم دیباج با پیامبر (ص) در میدان امام خمینی (ره)، با اشاره به اینکه اسلام ستیزی و انحراف افکار دنیا از مهم‌ترین اهداف دشمنان در توهین به قرآن کریم و پیامبر (ص) است، تاکید کرد: مقابله به پیروزی‌های جبهه مقاوم و گسترش اسلام از اهداف دشمنان محسوب می‌شود که با ابزارهای مختلف رسانه‌ای و غیر رسانه‌ای نمود و بروز پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ملت‌های مسلمان هرگز سکوت نخواهند کرد تا چند کشور که مدعی حقوق بشر می‌زنند به دین و مقدسات اسلام توهین کنند، افزود: جمهوری اسلامی ایران همیشه پرچم دار دفاع از دین و مقدسات اسلامی است و هرگز نمی‌گذارد که عده‌ای جیره خوار استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی به مبانی دین و اسلامی، قرآن و پیامبر مکرم اسلام (ص) توهین کنند.

امام جمعه دیباج گفت: مردم در کنار محکومیت توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام (ص) از وزارت امورخارجه می‌خواهند در این زمینه مواضع صریح خود را اعلام و به کشورهای حامی صهیونیست در منطقه هشدار دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم دیباج در این گردهمایی قطع نامه‌ای را قرائت و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و… سر دادند.

کد خبر 5023455

منبع: مهر

کلیدواژه: پیامبر اسلام قرآن کریم دامغان ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس بوشهر آمار کرونا شهرکرد محرم 99 گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی توهین به پیامبر کرمانشاه شیوع کرونا انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلی، هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با خانواده شهید والا مقام حسین زرافشان در بندرعباس، ضمن قرائت فاتحه به روح پاک این شهید گرانقدر، گفت: صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا برای مردم بسیار با ارزش بوده و عزت و سربلندی امروز کشور مرهون خون پاک فرزندان این عزیزان است.

وی نقش خانواده شهدا را در دستاوردهای انقلاب بسیار مهم دانست و افزود: تربیت جوانان در مسیر انقلاب و ولایت نقشی است که خانواده محترم شهدا در همه عرصه‌ها آن را به خوبی ایفا کرده و ثمره آن تربیت فرزندانی از جنس انقلاب است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: صبر و استقامت در راه اسلام یکی از بزرگترین ارزش‌های انسانی است و یاد و نام شهدا آرامش بخش دل‌ها است.

سردار جاویدان تصریح کرد: مردم ایران هیچ وقت از خود گذشتگی خانواده‌های محترم شهدا را فراموش نمی‌کنند چرا که عزت و سربلندی کشور را مدیون خون پاک این شهدا می‌دانند و به واقع این عزیزان میراث داران انقلاب بزرگ اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه مهمترین پیام شهدا است و اگر پیرو ولایت فقیه باشیم هیچگاه آسیبی به مملکت وارد نخواهد شد، اظهار داشت: حفظ خون شهدا و تداوم راه آنها، دِینی است که بر دوش ما نهاده‌اند و این همان چیزی است که لرزه بر اندام دشمنان و پیروان باطل می‌اندازد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان با توطئه‌های مختلف قصد دارند امنیت کشورمان را به مخاطره بیندازند، گفت: مردم بایستی با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهدا همچون همیشه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

کد خبر 6085300

دیگر خبرها

  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • سرچشمه عرفان وحیانی و اخلاق قرآنی یکی است
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • دفاع در برابر ظالم، نه تنها مشروع بلکه واجب است
  • دفاع در برابر ظالم، نه تنها مشروع بلکه لازم و واجب است
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند