Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- باشگاه استقلال قصد ندارد اعضای این تیم را برای بازی با الوحده به ورزشگاه بین المللی خلیفه اعزام کند
به گزارش آریا، استقلال در آستانه بازی با الوحده امارات تصمیم مهمی گرفته است. استقلال در شرایطی امشب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الوحده امارات برود که این تیم از مدت ها پیش اعلام کرده بود به دلیل ابتلای بازیکنانش به ویروس کرونا در این رقابت ها شرکت نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اعضای این تیم نه در جلسه هماهنگی شرکت کردند، نه سرمربی این تیم به نشست خبری رفت و نه تمرین این تیم برگزار شد تا همه چیز برای انصراف این تیم آماده به نظر برسد. با این حال هنوز AFC موضع رسمی در مورد انصراف الوحده از لیگ قهرمانان آسیا نداشته اما مسئولان باشگاه استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده اند که اجازه بدهند آن ها برای بازی امشب به ورزشگاه خلیفه نروند. ورزشگاهی که میزبان بازی امشب استقلال - الوحده خواهد بود. در این بین ناظر بازی امشب به مدیران باشگاه قول داده که تا ساعاتی دیگر تکلیف این بازی را مشخص می کند تا استقلالی ها مجبور نباشند به ورزشگاه بروند.
نشریه های قطری بر خلاف سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، بازی استقلال و الوحده امارات را از لیست برنامه های خود حذف کردند. نشریه های معتبر قطری از جمله الرایه و الشرق در اعلام برنامه بازی های روز اول لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی دوحه بازی استقلال با الوحده امارات را حذف کردند.
این رسانه ها انصراف باشگاه الوحده از حضور در این رقابت ها را دلیل حذف برنامه بازی با استقلال عنوان کردند. این درحالیست که کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز تکلیف این بازی را مشخص نکرده و همچنان در لیست برنامه های بازی های امروز آورده است. این اقدام غیر حرفه ای AFC باعث شده تا تیم استقلال در دوحه دچار سردرگمی شود چون به صورت رسمی از لغو این بازی خبری نشده است.
جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال امروز برگزار می شود. استقلال قرار بود امروز در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوحده برود اما به دلیل غیبت تیم الوحده، این بازی لغو شد و مدیران استقلال هم به دلیل لغو این بازی، به قطر سفر نکردند. امروز (دوشنبه) جلسه هیات مدیره استقلال برگزار می شود. محوریت این جلسه برای تعیین تکلیف مذاکره با استراماچونی است.
مدیران استقلال در این جلسه تصمیم می گیرند که به قانون منع جذب بازیکن خارجی احترام بگذارند و قید استراماچونی را بزنند یا این که به تلاش های خود برای بازگرداندن سرمربی ایتالیایی ادامه دهند. همچنین هیات مدیره یکسری نام ها را هم برای زمانی که قصد برگرداندن استرا را نداشته باشند، برای نیمکت استقلال در نظر دارند که در صورت کنسل شدن قضیه استرا مذاکرات با آن ها را برای سرمربیگری استقلال آغاز کنند.
مهاجم اهل مالی بازهم به سمت قطر پرواز نکرد تا شرایط برای ادامه همکاری او با استقلال پیچیده به نظر برسد. شیخ دیاباته امروز هم به قطر نیامد تا شرایط برای ادامه همکاری او با استقلال در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. شیخ دیاباته بازیکنی است که بعد از تعطیلات لیگ به کشورش سفر کرد و قرار بود به اردوی استقلال در قطر اضافه شود.
شیخ دیاباته بار اول که به قطر سفر نکرد، در گفت و گو با مدیران استقلال مدعی شد بلیت های ارسالی را ندیده است. قرار بود او امروز وارد این کشور شود که در اتفاقی عجیب بازهم این اتفاق رخ نداد. این در حالی است که باشگاه استقلال هزینه زیادی را برای تهیه بلیت متحمل شده و مشخص نیست این بازیکن چرا هر بار سفرش به قطر را کنسل می کند.
البته شاید دیاباته با پرواز دیگری راهی قطر شود اما آنچه مسلم است او در پروازی که باشگاه برای او گرفته بود حضور نداشته است. این اتفاق شائبه هایی را در مورد جدایی دیاباته ایجاد کرده و باید دید تصمیم مهاجم اهل مالی استقلال در مورد همکاری اش با آبی ها چیست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دیاباته لیگ قهرمانان آسیا استراماچونی لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال الوحده امارات هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید

به گزارش همشهری آنلاین سید حجت کریمی - مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پیشین باشگاه استقلال - درباره موضوع واگذاری باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج فارس حرف های جالبی می زند.

او در این خصوص گفت: از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم و امیدوارم از این لحظه به بعد باشگاه استقلال با پشتوانه مردمی و هواداران میلیونی اش کمترین دغدغه را از بابت مسائل مالی داشته باشند و به شکل کاملاً حرفه‌ای در ادامه رقابت‌های این فصل و فصل آینده حضور پیدا کند.

مدیران فعلی را برای آورنده‌شان پس بفرستید

وی افزود: ضمن تبریک به خریداران سهام باشگاه استقلال توصیه می‌کنم حتماً در تغییر هیئت مدیره مستقر، زمان را از دست ندهند و همه این افراد را با یک اسنپ به دم خانه آقای قربان‌زاده بفرستند و همان جا پیاده کنند. چون کارنامه آنها در این ماه‌ها مشخص می‌کند که هیچ اتفاق مثبتی در استقلال رخ نداده است.

یک مدیر در باشگاه کار می‌کرد که به همین علت بیرونش کردند

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: متاسفانه در هیئت مدیره‌ای که هیچکس در آن کاری انجام نمی‌داد، یک نفر کار می‌کرد که اتفاقاً به همان دلیل که چون کار می‌کرد او را کنار گذاشتند. اسمش را هم می‌گویم، او علیرضا خانی بود که انصافاً در طول مدت زمانی که من در باشگاه حضور داشتم اهل حلال و حرام بود و ریز مسائل و اعداد و ارقام ورودی و خروجی باشگاه را از زیر ذره بین رد می‌کرد ولی در نهایت تحملش نکردند.

موافق عزل نکونام حالا حامی‌اش شده است!

کریمی ادامه داد: به عزیزانی که از این پس می‌خواهند استقلال را اداره کنند پیشنهاد می‌کنم افرادی را بیاورند که هدفشان از بودن در هیأت مدیره گرفتن بلیت بازی و پیراهن تیم نباشد. جالب است که یکی از همین افراد تا دیروز نامه عزل جواد نکونام را امضا می‌زد و حالا حامی‌اش شده و می‌گوید او تا سه سال دیگر هم قرارداد دارد.

در کدام دوره مدیراستقلال حقوق ۶۰ میلیونی گرفته؟

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال همچنین در واکنش به موضوع مطرح شده درباره انتشار دریافتی‌های یکی از مدیران پیشین باشگاه خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌دانم پیش از این هیئت مدیره باشگاه حقوقی دریافت نمی‌کردند و این هم در نوع خودش جالب است که حالا اعضای هیئت مدیره ماهی ۶۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند. خیلی جالب است که بعضی از همین آقایان حتی یک بار هم در جلسات هیئت مدیره حضور پیدا نکرده‌اند.

امیدورام استقلال قربانی کارشکنی آقایان نشود

کریمی در پایان گفت: روزهای حساس و مهمی در پیش روی استقلال است تیمی که تا اینجا توانسته با وجود همه مشکلات هوادارانش را راضی نگه دارد حیف است که در پایان این مسیر به خاطر زیاده خواهی‌های عده‌ای و یا کارشکنی‌های گروهی دیگر نتواند دل میلیون‌ها هوادار را شاد کند و یکی جام دیگر به کلکسیون جام‌های باشگاه بیافزاید.

کد خبر 846514 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • ۷۵ درصد اراضی آذربایجان غربی در سه سال اخیر تعیین تکلیف شد