Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@19:41:15 GMT

برای جهش تولید موانع واحدهای صنعتی رفع شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۳۵۱۴

برای جهش تولید موانع واحدهای صنعتی رفع شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: برای جهش تولید و رونق بیشتر فعالیت در واحدهای تولیدی و صنعتی استان باید مسوولان امر موانع را بررسی و برای رفع آنها با هم‌افزایی یکدیگر اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سیدمسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد روز دوشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان مهریز افزود: پیگیری مطالبات صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران باید در اولویت کار مسوولان امر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شنیدن مسائل و مشکلات بخش‌خصوصی و فعالان تولید و برنامه‌ریزی دقیق برای رفع آنها از جمله وظایفی است که در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید باید به ظور جدی پیگیری و اقدام لازم صورت گیرد.

این مسوول با اشاره به نقش مهم مهریز در حوزه کارآفرینی در استان تصریح کرد: عمده مسائل و مشکلات موجود برای صنایع در حوزه بانک، منابع طبیعی، برق، محیط زیست و راه و شهرسازی است .

عظیمی یادآور شد: برای تامین مطالبات و کمک به تولید و اشتغال باید با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و همراهی بانک‌ها در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اقدام لازم در شهرستان به عمل آید .

همچنین فرماندار مهریز گفت: حمایت از سرمایه گذاران و رفع مسائل و موانع  از جمله وظایف اصلی دستگاه‌های اجرایی شهرستان است و به همین منظور رونق و افزایش اشتغال را جزو برنامه‌های دارای اولویت‌ منطقه  قرار داده ایم.

رضا زارع زاده مهریزی افزود: حل مشکلات واحدهای تولیدی که ظرفیت‌ اشتغال خوبی دارد باید در اولویت رسیدگی باشد که با همکاری بانک‌ها و پیگیری فعالان این عرصه اقدام لازم صورت می‌گیرد .

مرکز شهرستان مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و دارای پنج شهرک صنعتی و افزون بر چهار هزار نیرو در واحدهای تولیدی است .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون امور عمرانی استاندار یزد استان استان یزد معاون امور اقتصادی معاون عمرانی استانداری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین،هاشم علایی ۲۹ فروردین در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل اظهار کرد: رعایت استانداردها در بخش تولید و افزایش محصولات صادراتی، یکی از مؤلفه‌های لازم در دستیابی به تحقق شعار سال با مشارکت کارآفرینان و تولید کنندگان است.

وی ادامه داد: واحدهای صنعتی با نگاه ویژه خود می‌توانند مسیر تولید و زمینه صادرات را تسهیل کنند که اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین المللی، یکی از ضروریات لازم برای ورود محصولات تولیدی به بازارهای داخلی و صادراتی است.

علایی افزود: با حمایت از واحدهای تولیدی و ترغیب آنان به دریافت استانداردهای لازم، تلاش می‌شود به حضور آنان در بازارهای داخلی و بین المللی کمک شود که در این راستا، در سال گذشته از اخذ استاندارد و گواهینامه‌ ملی ۷ واحد تولیدی حمایت مالی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، این کمک‌ها را در قالب بسته‌های حماتی برشمرد و خاطرنشان کرد: به طور حتم این نوع مشوقات باعث ارتقای محصولات تولیدی و افزایش صادرات کشور خواهد شد که تولید کنندگان می‌توانند از این ظرفیت مهم برای افزایش تولید و صادرات استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • پرواز بلند تولیدگران سمنانی از روی موانع/ رکود پشت در گذاشته شد
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • تولید در واحدهای صنعتی استان سمنان کمتر از توان واقعی است
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان