Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@07:57:39 GMT

رئیس بنياد فرهنگی مهدي موعود (عج) ایلام معرفي شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۳۵۸۴

رئیس بنياد فرهنگی مهدي موعود (عج) ایلام معرفي شد

رئیس بنياد فرهنگی مهدي موعود (عج) ایلام در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و سایر مسئولان فرهنگی و اجرایی استان معرفي شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و مدیرعامل بنیاد، حجت الاسلام والمسلمین متوسل و ضمن قدردانی از آقای حیدری زرنه، رئیس پیشین بنیاد فرهنگی مهدودیت در ایلام، حجت الاسلام نظری به عنوان مدیر جدید این بنیاد در ایلام معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

حجت الاسلام والمسلمین« الله نور کریمی تبار» در این مراسم، اظهار کرد: دشمن سعی می كند كه مهدویت را كمرنگ كند اما اهل معرفت باید در برابر این توطئه دشمن ایستادگی كنند.

 

 

وی با یادآوری این مطلب که انبیا (ص) و اولیا الهی (ع) عامل وحدت و انسجام هستند، تاکید کرد: دشمن از این هراس دارد و امروز بیشترین هجمه دشمن علیه مهمترین فرد عالم، امام زمان (عج) است.

 

 

امام جمعه ایلام وظیفه مهم این بنیاد گام نهادن در جهت حفظ مهدویت و ناکام گذاشتن دشمنان در جهت انحراف افکار و عقاید مردم است.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان ایلام امام جمعه ایلام ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار رئیس و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه بوشهر، اظهار داشت: رضایتمندی مردم از بانک مهر بوشهر نشان از تعامل این بانک با مردم و درک مردم از این است که بانک در مقام خدمت است.

وی با اشاره به سه شکل نظام بانکی، افزود: یک بانک باید در فضای خدمتگزاری اقدامات حمایتی انجام دهد و تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد پایین و اقساط درازمدت به مردم ارائه کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یادآور شد: نظام بانکداری کشور دچار بیماری جدی است و اثرات آن به جای دیگر هم اصابت می کند.

وی خواستار تسریع در ارائه خدمات بانکی به ویژه در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری شد و عنوان کرد: روابط عمومی بانک مهر باید کارهای بزرگی که این بانک انجام داده است را با ارتباط گیری با صداوسیما و تولید کلیپ های کوتاه منعکس کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: خدمات به موقع و قرض الحسنه باعث اعتماد و مراجعه بیشتر مردم شده و می تواند این بانک را به عنوان یک مدل و الگو مطرح کند.

وی تاکید کرد: بانک ها در زمینه ارائه خدمات اجتماعی به مردم به ویژه نیازمندان مانند توزیع بسته های معیشتی ورود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار افزایش شعبات بانک مهر ایران در استان بوشهر شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی با انجام عملیات وعده صادق
  • شگرد جدید دشمن در بحث عفاف و حجاب در استان ایلام