Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع سوری از حمله نظامیان ارتش ترکیه و گروههای تروریستی مورد حمایت آنها به روستاهای حومه الرقه خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، نظامیان ارتش ترکیه و مزدوران تروریست مورد حمایت آنها منازل مسکونی و اموال مردم در روستاهای واقع در غرب شهر تل ابیض در حومه شمالی الرقه را گلوله باران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع محلی به سانا گفتند: نظامیان اشغالگر ترکیه و گروههای تروریستی مزدور آنها با توپخانه، منازل مسکونی و اموال ساکنان روستای کوبرلک در غرب تل ابیض را هدف قرار دادند که خسارتهایی به اموال آنها وارد شد.

مزدوران وابسته به آمریکا موسوم به «قسد» هم همچنان مردم مناطق تحت اشغال خود را هدف حملات خود قرار می دهند.

خبر دیگر اینکه بر اثر انفجار بمب در شهرک زاکیه در منطقه الکسوه در حومه جنوب دمشق پایتخت سوریه ، چهار غیرنظامی زخمی شدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوضاع ناگوار اسیران شکنجه شده فلسطینی

منابع فلسطینی از اوضاع ناگوار اسیران آزاد شده فلسطینی در نوار غزه و شهادت یک دختربچه به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در این منطقه خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع فلسطینی اعلام کردند که اشغالگران ۱۵۰ اسیر را در نوار غزه پس از ماه‌ها بازداشت و شکنجه آزاد کردند.

این درحالی است که سازمان دفاع شهری غزه از اوضاع نامساعد جسمی اسیرانی خبر داد که اشغالگران آنها را آزاد کرده‌اند.

منابع وابسته به این سازمان اعلام کردند: اوضاع اسیرانی که اشغالگران آنها را آزاد کرده اند، بسیار ناگوار است. شهروندانی که از سوی اشغالگران آزاد شده اند، در معرض انواع شکنجه و آزار قرار گرفته اند.

سازمان دفاع شهری غزه از نهادهای بین المللی و سازمان ملل خواست که به رژیم صهیونیستی فشار بیاورند تا لیست شهروندان فلسطینی ربوده شده را ارایه بدهد.

این سازمان همچنین به اطلاعی صدها خانواده فلسطینی از اوضاع خویشاوندان ناپدید شده و ربوده شده خود بدست نظامیان رژیم صهیونیستی در نوار غزه اشاره کرد.

از سوی دیگر، جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد: اشغالگران دو نفر از نیروهای ما در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را پس از ۵۰ روز بازداشت آزاد کردند اما هنوز ۶ نفر از پرسنل هلال احمر در بند اشغالگران هستند.

این در حالی است که حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف فلکه النابلسی و منطقه شیخ عجلین در جنوب غزه ادامه دارد.

توپخانه رژیم صهیونیستی همچنین اردوگاه «الجدید» و حومه پل خیابان الرشید در شمال اردوگاه «النصیرات» را گلوله باران کرد.

منابع فلسطینی از ویرانی شدیدی برج های مسکونی در غرب اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی خبر دادند.

همزمان حملات نظامیان صهیونیست به دهها نفر از آوارگان فلسطینی که عازم منازل خود در شهر غزه هستند، تیراندازی و شماری از آنها را زخمی کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی یک دختربچه را که به همراه خانواده خود به دنبال بازگشت به منزلشان در شهر غزه بودند، به شهادت رساندند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه
  • تماس تلفنی وزیر امورخارجه قطر و آمریکا؛ محور گفتگو چه بود؟
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • انفجار در طبریا در شمال فلسطین اشغالی
  • قدردانی پدر شهید مدافع حرم مقداد مهقانی از پاسداران برای عملیات غرور آفرین وعده صادق + فیلم
  • ضربه ایران به اسرائیل؛ اقدامی که سوری‌ها انتظار داشتند
  • اوضاع ناگوار اسیران شکنجه شده فلسطینی
  • یورش نظامیان صهیونیست به نابلس/ شهادت جوان فلسطینی+ فیلم
  • دمشق: آمریکا و اسرائیل مسئول تشدید تنش‌ها در منطقه هستند