Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان گفت:‌ کشورهای حوزه قفقاز به‌دلیل شباهت اقلیمی با شهرستان دهاقان به‌شدت طالب بذر تولیدی توسط این دانشگاه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دهاقان، سیدحسن حجازی در دیدار با سیدعلی سجادی فرماندار جدید شهرستان دهاقان اظهار کرد که بذر هیبرید تولیدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان و شرکت نگین بذر به کشورهایی مانند عراق و کشورهای حوزه قفقاز صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشورها به‌دلیل شباهت اقلیمی با شهرستان دهاقان به‌شدت طالب بذر این منطقه هستند.

وی افزود: ظرفیت‌های چشمگیر شهرستان دهاقان و تجربه سال‌های اخیر درباره تولید محصولات گلخانه‌ای، می‌تواند کمک مهم و مطلوبی برای حمایت از دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان باشد. اگر این واحد دانشگاهی به‌عنوان مرکز تولید بذر در شهرستان دهاقان که قطب تولید محصولات گلخانه‌ای استان محسوب می‌شود، مطرح شود، اعتبار جهانی را برای شهرستان به ارمغان خواهد آورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان عنوان کرد: این واحد دانشگاهی به‌عنوان دبیرخانه دائمی گردشگری، مانند قبل مشغول انجام فعالیت است و در همین راستا افزون بر برنامه‌های خود، هماهنگی و سازماندهی فعالیت‌های بخش خصوصی در مقوله گردشگری شهرستان را پیگیری می‌کند تا به نتایج مطلوبی در این باره دست پیدا کند. تلاش بر این است که با بخش خصوصی متحد و در کنار یکدیگر، گردشگری شهرستان را به پیش ببریم و اعضا رقابت مخربی نداشته باشند.

حجازی اضافه کرد: برنامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان در حوزه گردشگری این است که بتواند از ظرفیت استادان و اعضای هیئت علمی در این بخش بهره ببرد و طرح جامع گردشگری شهرستان را مورد بازبینی و دقت نظر مجدد قرار دهد و با حمایت مالی، نخستین گام انجام این طرح را محکم و استوار بردارد.

حمایت همه‌جانبه فرماندار دهاقان از برنامه‌های دانشگاه

فرماندار جدید شهرستان دهاقان نیز گفت: در انجام امور سعی خواهیم کرد که کارها به‌صورت اصولی و با برنامه‌ریزی و آینده‌نگری انجام شوند و در این راستا نیاز به حمایت همه‌جانبه استادان و دانشگاه خواهیم داشت. با این تفکر قصد داریم که کارهای زیربنایی خوبی را برای شهرستان به انجام برسانیم.

سیدعلی سجادی مطرح کرد: طرح‌های دانشگاه خوب و ایده‌های بزرگی هستند. حمایت همه‌جانبه خود را از برنامه‌های دانشگاه اعلام می‌کنیم و با این وصف دانشگاه باید تلاش خود را معطوف به انجام کارهای علمی، پژوهشی و تحقیقاتی کرده تا نتایج این کارها بتواند به رشد همه‌جانبه شهرستان ازجمله رشد اقتصادی کمک کند.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: بذر هیبریدی دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان کشورهای حوزه قفقاز دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان شهرستان دهاقان همه جانبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۴۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ صبح امروز دوشنبه(۳ اردیبهشت) محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در راستای سلسله دیدارها و نشست های خود با مدیران و اساتید دانشگاه های استان و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنان، با حضور در جمع اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، پیگیر دغدغه‌ها، نظرات و پیشنهادات آنان در حوزه های مختلف شد.

محمدطیب صحرایی سپس بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه حاضر شد و به مقام والای این شهدا ادای احترام نمود.

استاندار کرمانشاه در ادامه روند حضور چندساعته خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با حضور در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی‌مهندسی این دانشگاه، در نشستی صمیمانه با جامعه دانشگاهیان شرکت کرد و به سوالات، دغدغه‌ها و پیشنهادات مطرح شده توسط حاضران، پاسخ داد.

در این نشست، چند ر از اساتید و دانشجویان به نمایندگی از حاضران و مجموعه‌های فرهنگی، سیاسی و تشکیلاتی این دانشگاه نقدها، نظرات و دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح نمودند و پاسخ خود را دریافت کردند.

خبرنگار: سید محمد مهدی حسینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228109 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • داوری: در تولید بذر هیبرید خیار به رقم ۱۰ میلیون عدد در سال نزدیک شده‌ایم
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود