Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@01:10:25 GMT

صعود استقلال به رده دوم بعد از حذف الوحده

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۴۵۶۸

صعود استقلال به رده دوم بعد از حذف الوحده

به گزارش افکارنیوز،

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز(دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تیم فوتبال الوحده امارات به دلیل عدم حضور در قطر از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

اخبار ورزشی- طبق اعلام AFC تمام امتیازات این تیم تا این مرحله از جدول رقابت ها حذف شد و در سرنوشت تیم های صعودکننده به مرحله بعد نقشی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدول گروه A قبل از حذف الوحده به شکل زیر بود:

1- الاهلی عربستان: 4 امتیاز

2- الوحده امارات: 4 امتیاز

3-استقلال: یک امتیاز

4-الشرطه: یک امتیاز

با حذف بازی‌ها و امتیاز الوحده رده بندی گروه تغییر کوچکی پیدا می‌کند و تنها یک امتیاز از الاهلی عربستان کم می‌شود چون مقابل الوحده به نتیجه تساوی رسیده بود.

ترتیب گروه A با حذف الوحده به شکل زیر شد:

1- الاهلی عربستان: 3 امتیاز

2- استقلال: یک امتیاز

3- الشرطه عراق: یک امتیاز

با حذف تیم اماراتی شانس استقلال برای صعود بیشتر شد چون دو تیم از گروه به مرحله بعد راه پیدا می‌کند و تنها یک تیم از این رقابت ها حذف خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: الوحده امارات لیگ قهرمانان آسیا استقلال کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا الوحده امارات یک امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال السد که محمدامین حزباوی را در اختیار دارد، امشب رقابت حساسی را در مسابقه معوقه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر مقابل الاهلی انجام می‌دهد که کسب پیروزی برای آنها می‌تواند قهرمانی‌شان را تقریبا قطعی کند.

تیم فوتبال الغرافه که جدی‌ترین تعقیب کننده السد در هفته‌های اخیر بود، شب گذشته نتیجه غیر منتظره‌ای مقابل تیم قعرنشین المرخیه کسب کرد و شکست خورد و فرصت جبران دو امتیاز با یاران حزباوی و رسیدن به صدر جدول (به طور موقت) را از دست داد.

یاران حزباوی با توجه به اینکه دو امتیاز بیشتر نسبت به الغرافه دارند و صدرنشین لیگ ستارگان قطر هستند، می‌توانند با کسب پیروزی در بازی معوقه امشب مقابل الاهلی، اختلاف امتیازی خود با تیم دوم جدول را به 5 امتیاز افزایش بدهند و در آستانه قهرمانی قرار بگیرند.

تیم فوتبال السد که بنابر اعلام این باشگاه محمدامین حزباوی را دوباره در فهرست دارد، در صورت برتری در مسابقه امشب مقابل الاهلی 46 امتیازی خواهد شد و با توجه به اینکه الغرافه 41 امتیازی است، در یک قدمی قهرمانی خواهد بود.

یاران حزباوی پس از مسابقه امشب مقابل الاهلی، دو بازی دیگر تا پایان فصل لیگ ستارگان قطر دارند و نزدیک‌تر از همیشه به قهرمانی هستند.

دیگر خبرها

  • صعود رضوانی به دور نیمه نهایی
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل