Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@02:39:16 GMT

اعتراض پیروانی به AFC بابت حق پخش لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۴۶۸۶

اعتراض پیروانی به AFC بابت حق پخش لیگ قهرمانان

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به ناهماهنگی‌های پیش آمده در برگزاری لیگ قهرمانان آسیا و به موضوع حق پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعتراض کرد.

نمایندگان باشگاه پرسپولیس در نشست هماهنگی پیش از بازی که امروز برگزار شد، اعتراض جدی خود را نسبت به مشکلات و ناهماهنگی‌های پیش آمده و عدم همکاری فدراسیون قطر، میزبان بازی‌ها در بعضی موارد را به اطلاع نماینده کنفدراسیون و مقام‌های برگزار کننده مسابقات رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین پیروانی و امیرعلی حسینی صبح امروز دوشنبه در نشست هماهنگی بازی‌های گروه C در محل ورزشگاه شهر آموزش، حضور پیدا کردند.

به خاطر محدودیت‌های مربوط به کرونا، این تنها نشست هماهنگی گروه C تا انتهای مرحله گروهی بود که نمایندگان هر ۴ تیم گروه در آن حضور داشتند.

در این جلسه، از سوی پرسپولیس به مشکلات فراوانی که از زمان ورود تیم وجود داشت، اشاره و اعتراض شد. از جمله این موارد، به مشکلات مربوط به عدم صدور ویزا برای چند نفر از اعضای پرسپولیس و همچنین شرایط نامناسب سرویس‌های هتل اشاره شد. از مهمترین مواردی که مورد اعتراض بود و افشین پیروانی ضمن بیان آن، خواستار حل هر چه سریعتر آن و پیگیری نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در این ارتباط شد، عدم همکاری فرودگاه دوحه و مقام‌های قطری برای ترخیص بخشی از محموله و چمدان‌های پرسپولیس و دسترسی تیم به آنها بود.

پیروانی با بیان این که بخشی از ملزومات تیم از جمله لباس‌های اصلی بازی در این چمدان‌ها قرار دارد، اعلام کرد؛ پیگیری‌ها در دو روز گذشته برای در اختیار گرفتن این وسایل ناکام مانده و به درخواست پرسپولیس از سوی میزبان مسابقات ترتیب اثر داده نشده است.

بحث دیگری که مورد اعتراض پیروانی قرار گرفت مسأله پخش بازی‌های لیگ قهرمانان برای فوتبالدوستان ایرانی بود.

مدیر تیم پرسپولیس خطاب به مسئولان AFC گفت: در روز قرعه‌کشی فصل جاری مسابقات، از من به عنوان مدیر تیم و باشگاه پرسپولیس به دلیل حضور پررنگ تماشاگران در فینال فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا تهران تشکر شد. چطور برای این اتفاق از پرسپولیس تشکر می‌کنید اما هواداران میلیونی‌اش باید از تماشای بازی‌ها محروم باشند؟ من نماینده ایران در این جمع هستم. این اصلا منصفانه نیست و مسئولان مربوط باید هرچه زودتر در این رابطه اقدام کنند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تاکید بر این موارد، خواستار همکاری بیشتر مسوولان قطری به عنوان میزبان رقابت‌ها با تیم‌های حاضر در این مسابقات شد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان مدیر تیم بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی موفق شد برابر شمس آذر به پیروزی دست پیدا کند که آبی پوشان در دقایق پایانی غافلگیر شده و دروازه آنها دو مرتبه باز شد. این اتفاقات منجر به رقم خوردن دقایق پر استرس برای بازیکنان و هواداران این تیم شد.

در شرایطی که بحث اهمیت تفاضل گل برای تعیین قهرمان لیگ مورد توجه رسانه‌ها و دو تیم مدعی استقلال و پرسپولیس قرار گرفته که برتری سه بر صفر آبی پوشان باعث شد تا آنها وضعیت بسیار خوبی در جدول رده‌بندی پیدا کرده و در زمینه اختلاف تفاضل گل از سرخ پوشان نیز فاصله بگیرند.

اما دو گل غیرمنتظره‌ای که استقلال دریافت کرد، باعث شد تا تفاضل آنها با پرسپولیس برابر شود، علاوه بر این هواداران استقلال در ۱۰ دقیقه پایانی با استرس از دست رفتن پیروزی شیرین و احتمال رقم خوردن نتیجه تساوی بازی را دنبال می‌کردند، اما به هر صورت شاگردان نکونام موفق شدند که برتری به دست آمده را حفظ کرده و سه امتیاز بازی را از آن خود کنند.

این اتفاقات سبب شد تا کاپیتان استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران تیمش بابت اتفاقات رخ داده عذرخواهی کند و ابراز امیدواری کرد تا مهدی پور هر چه سریعتر به میادین بازگردد. حسینی پستی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت:

تبریک‌ به همه آبی ها
تشکر بابت حضور پرشورتان در بازی امروز
و معذرت بابت استرسی که ۱۰ دقیقه آخر کشیدین
۶ تا فینال دیگه،همه با هم برای استقلالمون ????????????
داش مهدی منتظرتیم????

دیگر خبرها

  • عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی
  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • واکنش مدیر موسسه اطلاعات به علنی شدن تذکر به مسئولان بابت گشت ارشاد
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر