Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-مشاور شهردار تهران درباره جزییات آزمون دستیار مدیران شهرداری که روز گذشته فراخوانش منتشر شد، توضیحاتی را ارائه کرد.

غلامحسین محمدی در گفت‌وگو با میزان به تشریح جزییات آزمون دستیار مدیران که فراخوانش روز گذشته در سایت سازمان سنجش منتشر شد، پرداخت و گفت: انتخاب دستیار از طریق فراخوان عمومی و برگزاری آزمون صورت می‌گیرد که کارکنان شهرداری و عموم شهروندان واجد شرایط می‌توانند در فضایی منصفانه به رقابتی سالم بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور شهردار تهران خاطرنشان کرد: بسیاری از نیرو‌های موجود شهرداری لزوما با مطالعات تخصصی جذب نشده اند و ما در این دوره مدیریت شهری هم عملا استخدام خاصی را انجام ندادیم مگر اینکه این کار به ضرورت و در پست‌های مدیریتی انجام پذیرفته است.

وی ادامه داد: در نتیجه در بخش‌هایی از شهرداری تهران فقدان و کمبود نیرو احساس می‌شود، ضمن اینکه تعداد افراد بازنشسته و آن‌هایی که در آستانه بازنشستگی هستند، هم در حال افزایش است؛ لذا تصمیم گرفته شد که نیروی جوان متخصص زیر ۳۲ سال با شرایط خاص و به تعداد محدودی از طریق فراخوان عمومی انتخاب شوند.

مشاور شهردار تهران با بیان اینکه این آزمون از طریق سازمان سنجش برگزار می‌شود، تصریح کرد: همه افراد می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و مهارت‌های خود را بر اساس شرایط خاص تعیین شده بسنجند.

وی ادامه داد: مطابق با برنامه سوم توسعه شهر تهران و بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری تهران؛ شهرداری اجازه دارد به میزان ۵۰ درصد افراد بازنشسته شده، نیرو جذب کند که ما در سه سال گذشته جذب نیروی محدودی داشتیم.

محمدی خاطرنشان کرد: وقتی ما شهرداری تهران را تحویل گرفتیم تعداد نیروی پرسنل شهرداری بیش از ۶۵ هزار نفر بود که اکنون به ۶۰ هزار نفر رسیده است و هر سازمانی به ازای بازنشسته شدن نیروهایش می‌تواند جذب نیرو داشته باشد، اما تعداد افرادی که از این طریق انتخاب می‌شوند، بسیار محدود و در یک پروتکل‌های مشخص و دقیق است که در مقایسه با رویه‌های گذشته رقم قابل توجهی نیست.

وی ادامه داد: اصلا مبنای این آزمون جذب از داخل سازمان نیست چراکه از افراد آزمون گرفته شده و از این دست مسائلی که بگویند شهرداری درصدد است نیرو‌های خودش را وارد چارت کند، نیست چراکه این مساله را فارغ از این آزمون هم می‌توانستیم انجام بدهیم.

بیشتر بخوانید: حناچی از آغاز طرح جذب دستیاران در شهرداری تهران خبر داد

مشاور شهردار تهران با تاکید بر جوانگرانی و ضرورت افزایش نیرو‌های جوان زیر ۳۲ سال تاکید کرد: در واقع این آزمون بیشتر به منظور جایگزینی افراد متخصص با نیرو‌های بازنشسته شهرداری تهران است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری تهران حناچی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهردار تهران شهرداری تهران حناچی مشاور شهردار تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتو: طرحی برای اعزام نیرو به اوکراین نداریم، اما مشاور نظامی در کی‌یف داریم

ینس استولتنبرگ دبیر کل ناتو می‌گوید که ناتو هیچ طرحی برای اعزام واح‌های نظامی به اوکراین ندارد اگر چه برخی از کشور‌های عضو این سازمان مشاوران نظامی در کی‌یف دارند.

استولتنبرگ در مصاحبه با ام اس ان بی سی افزود: هیچ طرحی برای حضور نظامی در اوکراین نداریم، اما برخی از اعضای ناتو مردان و زنان نظامی به عنوان مشاور در اوکراین دارند.

وی گفت: من فکر می‌کنم ما باید بین افرادی که یونیفورم پوشیده‌اند یا حضور دارند و حضور رزمی و حضور نیرو‌های رزمی تمایز قائل شویم. ما هیچ قصدی برای حضور نظامی نداریم. آنچه که در اوکراین انجام می‌دهیم این است که به آنها کمک می‌کنیم تا از خودشان دفاع کنند. حمایت ناتو به صورت خیریه نیست بلکه ما برای امنیت خودمان سرمایه گذاری می‌کنیم. 

دبیر کل ناتو در ادامه اضافه کرد که کمک‌های نظامی ناتو و آمریکا به اوکراین خیلی دیر است و این تاخیر عواقبی خواهد داشت. 

وی با اشاره به تصویب بسته کمکی جدید به اوکراین در مجلس نمایندگان آمریکا گفت: هنوز خیلی دیر نشده است، البته که این تأخیر عواقب واقعی داشته است. شاهد هستیم که موشک و پهپاد‌های روسی کمتری سرنگون می‌شود، زیرا آنها سیستم‌های دفاع هوایی و همچنین مهمات سیستم‌های دفاع هوایی ندارند. با این حال هنوز خیلی دیر نشده است، زیرا اوکراینی‌ها مهارت بسیار زیادی در دفاع از کشور خود نشان دادند.

مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته در اقدامی نادر پس از ماه‌ها مخالفت با درخواست دولت بایدن، بسته کمکی پیشنهادی ۹۵ میلیارد دلاری را جهت حمایت از اوکراین، رژیم اسرائیل و دیگر متحدان آمریکا به تصویب رساندند. بر این اساس، کمک ۶۱ میلیارد دلاری پیشنهادی اوکراین به آمریکا در عرض چند دقیقه در مجلس نمایندگان تصویب شد. به موجب این اقدام بسیاری از قانونگذاران دموکرات نیز در مجلس نمایندگان با در دست داشتن پرچم اوکراین از این اقدام حمایت کردند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • ناتو: طرحی برای اعزام نیرو به اوکراین نداریم، اما مشاور نظامی در کی‌یف داریم
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • توسعه گردشگری اراضی عباس آباد نیازمند حمایت شورا و شهرداری تهران است