Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-18@03:15:31 GMT

روزهای خوش بریتیش پترولیوم با نفتکش ها

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۴۷۵۷

روزهای خوش بریتیش پترولیوم با نفتکش ها

داده‌ها نشان می‌دهد بی‌پی برای ذخیره‌سازی نفت، یک نفتکش را با کمترین قیمت امسال اجاره کرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز از سنگاپور، داده‌های مؤسسه رفینیتیو ایکون و گفته‌های منابع صنعتی نشان داد که بی‌پی یک نفتکش غول‌پیکر را برای ذخیره نفت خام در خارج از مالزی با کمترین قیمت در سال جاری اجاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آخرین مورد از موج رزرو کشتی است که توسط شرکت‌های بزرگ نفت و مؤسسه‌های بازرگانی پس از سقوط نرخ نفتکش انجام شده است. شیوع دوباره ویروس کرونا، هوای نامناسب و پایان فصل رانندگی تابستانی در نیمکره شمالی، تجارت جهانی نفت و تقاضای حمل‌ونقل را کند کرده است.

یکی از منابع گفت: بی‌پی این نفتکش غول‌پیکر را به قیمت روزانه ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار و به مدت سه ماه اجاره کرده است و این امکان را دارد که اجاره این نفتکش را به مدت سه ماه دیگر و با قیمت روزانه ۲۲ هزار دلار تمدید کند.

وی افزود: این مبلغ ارزان‌ترین نرخ تاکنون بوده است.

نرخ تجاری اجاره ۶ ماهه نفتکش‌های غول‌پیکر در ماه آوریل به بالاترین قیمت – ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار دلار – رسید، زیرا معامله‌گران پس از سقوط قیمت نفت و تقاضا در سه ماه دوم امسال برای فروش نفت در آینده به سمت ذخیره‌سازی نفت هجوم بردند. بیش از یک میلیارد بشکه نفت در سه ماه دوم و سوم ذخیره‌سازی شده است.

برچسب هاابرنفتکش اجاره نفتکش بریتیش پترولیوم (BP)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ابرنفتکش اجاره نفتکش بریتیش پترولیوم BP آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو سه ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد و نجات جاسک ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی را در دریای عمان نجات داد

محمد امین امانی روز چهارشنبه اظهارداشت: پس از اعلام مرکز جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به مرکز برج کنترل دریایی جاسک که یک نفتکش با پرچم جزایر کوک سریلانکا در ۳۰ مایلی جاسک در حال غرق شدن است، شناور امداد و نجات جاسک به محل اعزام شد و ۲۱ نفر خدمه کشتی خارجی را نجات داد.

وی افزود: پنج نفر نیز که نیاز به مراقبت درمانی داشتند توسط اورژانس جاسک خدمات دریافت کردند که وضعیت جسمی این دریانوردان خوب است.

بندر جاسک در شرق استان هرمزگان واقع شده است.

منبع: ایرنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • امداد و نجات جاسک ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی را در دریای عمان نجات داد
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌
  • چرا پس از عید فطر تا تیر 1403، زمان مناسبی برای رزرو تور استانبول است؟
  • رکوردشکنی قیمت اجاره مسکن در دولت رئیسی
  • رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟
  • قیمت باورنکردنی پیکان وانت در ۱۴۰۳ / اجاره ماهی ۱۵ میلیون!
  • قیمت باورنکردنی پیکان وانت؛ اجاره ماهی ۱۵ میلیون!
  • گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد
  • قیمت رهن و اجاره مسکن در ابوذر +جدول