Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، عبدالرضا قاسم‌پور در جلسه شورای اقامه نماز استان که با حضور اعضای شورا و ارتباط ویدئو کنفرانسی با فرمانداران برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به اینکه محوریت موضوع نماز در سال جاری، نماز و مدرسه و نماز و دانش آموز است فرماندارن و اعضا ستاد همه ادارات و نهادها ، آموزش و پرورش باید کمک کنند تا این امر مهم به بهترین نحو تحقق یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار فارس خطاب به دست اندرکاران اقامه نماز و فرمانداران از آنها خواست از فرصت های توسعه و ترویج همچون  پیام‌های رهبری و اجلاسیه ها و عزم جدی دولت در ترویج فرهنگ نماز، دستورالعمل ۱۲ بندی وزارت کشور، قوانین حمایتی نماز و وجود نیروهای متعهد و علاقه مند به نماز در سطح شهرستان ها و استان استفاده کنند.
استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، صدا و سیما، فضای مجازی، شبکه های اجتماعی برای ترویج نماز از دیگر مواردی بود که رییس شورای اقامه نماز استان فارس به آن اشاره کرد.
وی با اشاره به اینکه نماز و مدرسه موضوع محوری سال جاری برای توسعه فرهنگ اقامه نماز است، خاطرنشان کرد: هیات‌های اندیشه ورز با همکاری ستاد اقامه نماز در مدارس تشکیل شوند و این اقدام، همه مدارس دولتی و غیر انتفاعی را پوشش دهد .
وی از دست اندرکاران مدارس خواست، دانش آموزان را در زیباسازی و مدیریت نمازخانه ها و اقامه اذان مشارکت دهند.
قاسم پور با اشاره به شیوع بیماری کرونا بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری نماز جماعت در ادارات و مدارس تاکید کرد.
معاون استاندار فارس همچنین تاکید کرد: روسای آموزش و پرورش، مدیران و معلمان با هدف ایجاد پیوند عمیق بین خانه، مدرسه و مسجد هم پیمان شوند.
 وی همچنین بیان کرد: توجه به مسئله نماز باید درجدول ارزیابی معلمان مورد توجه مدیران باشد.
توجه مدیران به اینکه ساعت جلسات با زمان نماز تداخل نداشته باشد، استفاده از ظرفیت خیرین برای برپایی و یا ترمیم مساجد، نماز خانه های بین راهی و نمازخانه های مدارس، تلاش برای برگزاری اجلاس نماز در شهرستان ها با همکاری فرمانداران ائمه جمعه و جماعات، مامور شدن تیم های تخصصی برای تولید محتوای جذاب و مناسب با تکنولوژی های روز از دیگر مواردی بود که قاسم پور بر لزوم توجه به آنها در شورای اقامه نماز استان تاکید کرد.

برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور شیراز استانداری فارس فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور شیراز استانداری فارس فارس ستاد اقامه نماز کشور شیراز استانداری فارس فارس اخبار کنکور اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان قربانی رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان از تمام مردم گلستان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

او گفت : مردم گلستان با حضور پرشور خود در این راهپیمایی و تجمع ، بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس، فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می دهند.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • غیرحضوری شدن مدارس ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی ضروری است
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد