Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین دیدار پس از آغاز دوباره لیگ قهرمانان آسیا بازی دو تیم الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان است. دیداری که در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار خواهد شد.

به گزارش طرفداری، دیدار دو تیم الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان را می توان یکی از مهم ترین بازی های این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا دانست. دیداری که از گروه دوم این بازی ها و از ساعت 22:30 برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهمیت بالای این بازی در گروه دوم به شش امتیازی بودن هر دو تیم بر می گردد. هم تیم الهلال و هم تیم پاختاکور در دو بازی قبلی خود توانستند به برتری برسند و حالا در صدر جدول رده بندی با شش امتیاز بایستند.

نکته جالب درباره این دو تیم اینکه با توجه به نتایجی که به دست آوردند خود را به عنوان تیم صعود کننده از مرحله گروهی می دانند و حالا باید دید کدام یک از آنها می توانند به عنوان صدرنشین صعود کنند و کدام یک نیز به عنوان تیم دوم.

پاختاکوری ها که تا پیش از بازی های امروز با توجه به تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارند در دو بازی ابتدایی توانستند 5 بار دروازه حریف را باز کنند و 1 بار نیز دروازه خود را باز شده ببینند. در سوی دیگر الهلالی ها نیز 4 بار گلزنی کردند و 1 بار نیز مغلوب مهاجم حریف شدند.

تیم ازبکستانی تاکنون نتوانسته تاکنون برابر الهلالی ها به پیروزی برسند. این دو تیم تاکنون 6 بار در بازی های لیگ قهرمانان آسیا روبروی یکدیگر قرار گرفتند و این الهلالی ها بودند که توانستند به 4 برد دست پیدا کنند و 2 دیدار نیز با تساوی به پایان رسید.

در بازی های این دو تیم نیز 17 گل زده و بدل که در طبیعتا در این میان آمار الهلالی ها بسیار بهتر از تیم دیگر است. الهلالی ها تاکنون توانستند 13 بار دروازه حریف را باز کنند و پاختاکور نیز 4 بار توانست به دروازه حریف برسد.

پرگل ترین بازی این دو تیم به آخرین دیدار آنها بر می گردد. در دور برگشت بازی های لیگ قهرمانان آسیا 2016 الهلالی ها توانستند با حساب 4 بر 1 بر رقیب خود پیروز شوند.

دیدار این دو تیم در ورزشگاه الجنوب از منطقه الوکره برگزار خواهد شد. ورزشگاهی مدرن که یکی از ورزشگاه های پیش بینی شده برای رقابت های جام جهانی 2022 است. این ورزشگاه ظرفیتی 40 هزار نفری دارد هر چند برای این بازی ها تماشاگری نمی تواند روی سکوهای این ورزشگاه حضور داشته باشد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا الهلالی ها دو تیم بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

منابع خبری دقایقی پیش گزارش دادند که در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، ۹ تن به شهادت رسیدند.

به گزارش مشرق، در این حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی، رستورانی در الناقوره در جنوب لبنان بمباران شد که تا این لحظه ۹ لبنانی شهید و ۶ تن دیگر نیز زخمی شدند.

این نخستین باری نیست که رژیم صهیونیستی به تلافی تلفات شدید نیروهایش مناطق مسکونی در جنوب لبنان و نوار غزه را بمباران می کند.

بامداد چهارشنبه در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک مرکز پزشکی و امدادی در جنوب لبنان دستکم هفت نفر شهید شدند.

مرکز جمعیت پزشکی اسلامی لبنان در شهرک الهباریه هدف قرار گرفت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • فیلم/ حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در جنوب لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان+فیلم
  • کابوس ایران، داور لیگ قهرمانان آسیا می‌شود!
  • الهلال به جمع 50 باشگاه برتر جهان راه پیدا کرد
  • کابوس ایران، داور فینال غرب آسیا می‌شود!
  • پیشنهاد 715 میلیاردی الهلال به ستاره سابق اینتر
  • جنایت جدید اسراییل در جنوب لبنان/ دست‌کم ۶ تن شهید شدند
  • شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • سرمربی الهلال و صحبتهای جالب در مورد ماه رمضان