Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@13:23:47 GMT

حذف بدون محرومیت رقیب استقلال از لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۵۶۵۰

حذف بدون محرومیت رقیب استقلال از لیگ قهرمانان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا بالاخره تکلیف تیم الوحده امارات را در لیگ قهرمانان آسیا مشخص کرد و از انصراف رسمی این تیم خبر داد.

در بیانیه AFC آمده است: کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت باشگاه الوحده را به دلیل کناره‌گیری از رقابت‌ها و نیامدن به دوحه از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کنار بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط به وجود آمده در الوحده شرایط اضطراری به شمار می‌آید و بازی‌های الوحده در این رقابت‌ها لغو شد. برای جلوگیری از تردید در تعیین رده‌بندی نهایی گروه، هیچ امتیازی یا گلی از مسابقات قبلی الوحده در نظر گرفته نمی‌شود.

مسئولان فدراسیون امارات و باشگاه الوحده به دلیل ابتلای چندین عضو این تیم به کرونا خواهان تعویق بازی‌ها شد ولی به دلیل رسیدن تمام تیم‌ها به قطر این امر غیرممکن است.

طبق بند ۴,۱ از قوانین مسابقات مربوط به شرایط کرونا هر تیمی که نتواند به کشور میزبان برای حضور در مسابقات به دلیل محدودیت‌های سفر یا محدودیت های دیگر کرونایی سفر کند به منزله انصراف از رقابت‌ها به شمار می‌آید.

کمیته مسابقات با شرایطی که الوحده در آن قرار گرفت همدردی کرد و موافقت خود را به قرنطینه و محدودیت‌های سفر توسط الوحده مطابق با بندهای ۶,۴ و ۷۱ مقررات مسابقات AFC به یک واقعه اضطراری (فورس ماژور) قبول کرد.

به این ترتیب امتیاز الوحده و بازی‌های گذشته این تیم در مرحله گروهی به شمار نمی‌آید و کلا در جدول تاثیری ندارد. همچنین معذوریت این تیم برای حضور در این رقابت‌ها از سوی AFC پذیرفته شد و محرومیتی برای این تیم اماراتی درنظر گرفته نشد.

351 / 351 الوحده امارات لیگ قهرمانان آسیا استقلال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: الوحده امارات لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان رقابت ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا

کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی