Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@13:12:31 GMT

کشف اختلاس یک میلیارد تومانی در یک شرکت بیمه در سیرجان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۵۷۹۷

کشف اختلاس یک میلیارد تومانی در یک شرکت بیمه در سیرجان

به گزارش رکنا ، "محسن نیک ورز" از کشف اختلاس یک میلیارد تومانی در یک شرکت بیمه خبر داد و گفت: متهمان این پرونده با تبانی و پرونده سازی بیش از یک میلیارد تومان از وجوه دولتی را اختلاس کرده اند.

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان در تشریح این خبر افزود: در حال حاضر دو نفر از کارکنان بیمه و دو نفر از مسئولان نمایندگی این شرکت بیمه در شهرستان سیرجان در رابطه با این پرونده در بازداشت موقت به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این مطلب که بررسی ابعاد دقیق‌تر این پرونده در دادسرای سیرجان در دست انجام است، عنوان کرد: این موضوع با گزارش سازمان بازرسی به دادسرا منعکس شد و متهمان با دستور قضایی توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان مبارزه با فساد را از اولویت‌های ابلاغی قوه قضاییه واز رسالت‌های اصلی آن برشمرد و تاکید کرد: دستگاه قضایی در شهرستان سیرجان در مسیر مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی ندارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم رکنا پلیس اخبار حوادث دادستان عمومی و انقلاب کشف سیرجان بیمه اختلاس عکس کرونا ساعت مرد فیلم بیمارستان خیانت زندگی پرونده فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سردار سید محمود میرفیضی گفت: بدنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان تیم ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
متهم با استفاده از شگرد‌های مختلف و دادن چک، اعتماد را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی مقدار قابل توجهی پول دریافت کرده است.
ماموران پلیس با بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات کاملا غافلگیرانه آن را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود گفت: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها