Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@13:14:54 GMT

عملیات اجرایی میدان شهدای عبادی بیرجند آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۵۸۸۷

عملیات اجرایی میدان شهدای عبادی بیرجند آغاز شد

گروه استان‌ها- در مراسمی با حضور محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی کلنگ آغاز به کار پروژه زیباسازی میدان شهدای عبادی به زمین زده شد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از بیرجند ؛ میدان شهدای عبادی در ضلع غرب بیرجند، در مسیر ورودی شهر از سمت جاده کرمان واقع شده است و شهرداری بیرجند، اجرای این پروژه را در دو فاز تعریف کرده که فاز اول را تا 4 ماه دیگر به نتیجه خواهد رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فاز، شامل جداره‌سازی و زیباسازی میدان تا عرض 20 متر است که پیش‌بینی می‌شود با هزینه‌کرد 32 میلیارد ریال اعتبار احداث شود.

هدف از اجرای این پروژه در ورودی بیرجند، زیباسازی و ارتقاء سطح سیما و منظر شهری و پاسخ به یکی از مهمترین مطالبات مردمی است.

افتتاح بوستان محبت با حضور استاندار خراسان‌جنوبی

 همچنین عصر امروز و با حضور استاندار خراسان‌جنوبی، بوستان محبت شهر بیرجند به بهره برداری رسید. این پارک در سایت اداری شهر بیرجند افتتاح شد تا مهمترین نیاز اهالی  را رفع کند.

شهرداری، پروژه احداث پارک محبت واقع در خیابان محبت سایت اداری را  اوایل سال  99 شروع کرده و در کمتر از 6 ماه به نتیجه رسانده است.
حجم اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه یک میلیارد تومان است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده، مساحت کل این پارک 7 هزار و 700 متر مربع و مساحت فضای سبز آن 2 هزار مترمربع است. با احداث بوستان محبت، هزار خانواده ساکن در این منطقه از فضای سبز مطلوب برخوردار شدند.

استاندار خراسان جنوبی پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری بیرجند را افتتاح کرد بودجه شهرداری بیرجند افزایش یافت بودجه شهرداری بیرجند 40 درصد افزایش یافت نقشه جامع سایت پسماند شهرداری بیرجند طراحی شد

انتهای پیام/251/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خراسان جنوبی شهرداری بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت

روزنامه امروز خراسان جنوبی را مشاهده کنید.

چهره مخدوش بیرجند زیر پای متکدیان در روزنامه آوای خراسان جنوبی عنوان تیتر روزنامه‌ای است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • دنیا متعجب از عملیات موفق «وعده صادق» است
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟
  • دولت سیزدهم در تأمین زیرساخت های خراسان جنوبی، اقدامات شایسته‌ای داشته است