Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@17:07:18 GMT

نگرانی هواداران آلومینیوم از یک تیتر!

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۶۲۶۱

نگرانی هواداران آلومینیوم از یک تیتر!

انتشار خبری درباره رسول خطیبی در سایت ورزش سه با واکنش هواداران تیم فوتبال آلومینیوم مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه" در خبری که در سایت ما منتشر شده بود، به تغییر محل اقامت رسول خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم اشاره شده بود؛ خطیبی که هفته گذشته در هتل آزادی اقامت داشت، به دلیل شلوغی و ازدحام همیشگی خبرنگاران در آن محل، به هتل استقلال نقل مکان کرد تا موضوع نقل و انتقالات را در فضایی آرام‌تر زیرنظر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتشار این خبر در "ورزش سه" با تیتر "رسول خطیبی از هتل آزادی به سوی استقلال" باعث شد این شائبه در ذهن هواداران فوتبال اراکی پیش آید که رسول خطیبی قصد رفتن به تیم استقلال را دارد و این خبر کامنت‌ها و پیام‌های متفاوتی داشت که نشان دهنده نگرانی آن‌ها از جدایی خطیبی بود که برای اولین بار باعث صعود اراکی‌ها به لیگ برتر شده است.

 

خطیبی در حال حاضر در حال بستن یک تیم جوان برای فصل آینده لیگ برتر است، در شرایطی که او می‌داند با حضور دیگر مربیان جوان در رقابت‌های لیگ امسال کار دشواری‌تری از گذشته پیش‌رو دارد؛ با این‌حال او با اعتماد نفس موفقیت در فصل گذشته به دنبال تکرار اتفاقات خوب در شهری‌ست که در آنجا محبوبیت مناسبی  برای خود کسب کرده است.

 

او امروز هم مانند روزهای گذشته دیدارهایی با برخی از بازیکنان لیگ برتر داشت و قرار است در نهایت نفرات جذب شده توسط تیم آلومینیوم، پس از جلسه‌ای با اعضای هیات مدیره باشگاه و مدیرعامل در اختیار رسانه‌ها قرار داده شود تا گمانه‌زنی‌ها در این‌باره به پایان برسد.

 

رسول خطیبی آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رسول خطیبی آلومینیوم اراک رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسول صدرعاملی فیلم جدید می‌سازد

رسول صدرعاملی، ۷ سال پس از فیلم سال دوم دانشکده من، فیلم جدیدش با عنوان زیبا صدایم کن را جلوی دوربین می‌برد.

این فیلم که در حوزه سینمای نوجوان و در ادامه کار‌های قبلی کارگردان تعریف می‌شود، اقتباسی از کتابی به همین نام به قلم فرهاد حسن‌زاده است که کانون پرورش فکری کودک و نوجوان آن را منتشر کرده است.

تمام داستان این فیلم در خیابان ولیعصر اتفاق می‌افتد به‌طوری‌که از میدان راه‌آهن آغاز می‌شود و در یک صبح تا شب به تجریش می‌رسد.

تهیه‌کننده این فیلم که پروانه ساخت آن به تازگی صادر شده، بر عهده مازیار هاشمی است. آرش صادق‌بیگی به همراه میلاد و محمدرضا صدرعاملی، کار نگارش فیلمنامه را بر عهده داشته‌اند.

انتظار می‌رود نخستین رونمایی از این فیلم در جشنواره فجر امسال باشد.

صدرعاملی در این سال‌ها که از کارگردانی دور بود، تهیه‌کنندگی ۲ فیلم شنای پروانه و جنگل پرتقال را بر عهده داشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • پیام سپاهان برای تیم و هواداران پس از برد دربی
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • از نقاشی نتانیاهو تا تبلت نماینده اسرائیل در شورای امنیت
  • آنچلوتی: هیچ سورپرایزی برای بازی با منچسترسیتی ندارم؛ گواردیولا می‌تواند آرام باشد!
  • رسول صدرعاملی فیلم جدید می‌سازد
  • محسن هاشمی‌: هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی /هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند
  • شهرک سینمایی نور