Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@17:49:04 GMT

فردا سرمربی سرخپوشان تبریزی معرفی می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۶۴۶۱

مسئولان باشگاه تراکتور پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی در صدد مشخص کردن وضعیت سرمربیگری این تیم هستند و قصد دارند پس از انتخاب این مربی تیم قدرتمندی را برای فصل آینده راهی رقابت های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا کنند.

پس از منتفی شدن حضور علی دایی و جواد نکونام در تبریز، مدیران تراکتور مذاکراتی را با سایر گزینه ها انجام داده اند و طبق پیگیری های خبرنگار فارس، قرار است آنها فردا برای انتخاب سرمربی فصل آینده این تیم به جمع بندی نهایی برسند و سرمربی تراکتور مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا منصوریان، علی کریمی، فرهاد مجیدی ، مهدی تارتار و حتی الکساندر نوری مربیانی هستند که نام آنها در روزهای اخیر برای نشستن روی نیمکت قهرمان جام حذفی مطرح شده و در نهایت باید دید کدام یک از این نفرات در نهایت به عنوان سرمربی جدید تراکتور معرفی خواهد شد.

البته ساکت الهامی همچنان شانس ادامه فعالیت در این تیم را از دست نداده و اگر رای کمیته انضباطی در پرونده وی به شکلی باشد که سبب محرومیت طولانی مدت این مربی نشود، الهامی هم همچنان جزو گزینه‌ها خواهد بود.

این درحالی است که محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور این روزها در ترکیه حضور دارد و تماس هایی را با گزینه های مدنظر هیات مدیره این باشگاه برقرار کرده و مذاکراتی را انجام داده است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جام حذفی لیگ قهرمانان آسیا علی دایی فرهاد مجیدی جام حذفی علی دایی فرهاد مجیدی لیگ قهرمانان آسیا تراکتور سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ یحیی گل محمدی!

گویا سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر به‌عنوان گزینه اصلی هدایت تراکتور مطرح شده است.

طرفداری | پاکو خمس امروز (دوشنبه) به حضور 495 روزه خود در تراکتور پایان داد و به صورت رسمی از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شد.

به نقل از تسنیم، مدیران باشگاه تراکتور پس از شکست این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌و‌سوم نیز برای جدایی خمس به جمع‌بندی رسیده بودند اما در نهایت تصمیم به ادامه همکاری با این مربی گرفتند. با این وجود تراکتوری‌ها در در آن مقطع مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی داشتند اما مذاکرات بی‌نتیجه مانده بود.

پس از جدایی امروز خمس از این تیم، بار دیگر پروژه مذاکره با یحیی گل‌محمدی استارت خورده و این مربی گزینه اول تبریزی‌ها برای نیمکت این تیم است. تراکتوری‌ها در تلاش هستند تا موانع حضور گل‌محمدی در تبریز را برطرف کنند و رضایت او را جلب کنند.

این موضوع نیز مطرح شده که تا زمان انتخاب سرمربی جدید احتمالاً محمد نصرتی مربی مستعفی تراکتور تمرینات این تیم را زیر نظر خواهد گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ یحیی گل محمدی!
  • گزینه های سرشناس جانشینی خمز در تراکتور
  • خمز از تراکتور جدا شد / گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی شد
  • گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی تراکتور شد
  • خمس از تراکتور جدا شد