Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-20@03:05:02 GMT

هیات ایرانی جودو جهت حضور در دادگاه CAS به لوزان رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۶۶۷۸

تیم 6 نفره جودوی ایران برای حضور در CAS وارد لوزان شد.

هیات 6 نفره جودوی ایران برای حضور در دادگاه CAS دقایقی پیش وارد لوزان سوییس شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، دادگاه شکایت ایران از فدراسیون بین المللی جودو بدلیل محرومیت کامل جودوی ایران از حضور در تمامی رویدادهای بین المللی، از ساعت ۸ الی ۱۶ روز چهارشنبه هفته جاری در لوزان سوییس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف ایران، محمدرضا داورزنی معاون وقت وزیر ورزش در جریان رقابت های جودوی قهرمانی جهان در ژاپن، نصرالله سجادی نماینده کمیته ملی المپیک و مجید زارعیان سرمربی تیم ملی جودو به عنوان ۳ شاهد در دادگاه CAS حصور خواهند داشت و آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو، وکیل و دستیار وکیل این پرونده نیز از دیگر نمایندگان ایران در این دادگاه هستند.

از سوی دیگر سعید ملایی جودوکار سابق تیم ملی، محمد منصوری سرمربی اسبق تیم ملی، وحید سرلک جودوکار سابق تیم ملی به همراه ۳ خارجی دیگر به عنوان ۶ شاهد طرف مقابل در این دادگاه حاضر می شوند. ماریوس ویزر رییس فدراسیون جهانی جودو و دبیر کل این فدراسیون نیز در حمایت از حکم محرومیت جودوی ایران در دادگاه CAS حاضر می شوند.

فدراسیون جهانی جودو ایران را به دلیل خودداری جودوکاران ایرانی از رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی از حصور در تمامی رویدادهای بین المللی محروم کرده است.

بیشتر بخوانید

محمدرضا داورزنی برای لغو تعلیق جودوی ایران به دادگاه CAS خواهد رفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دادگاه CAS جودوی ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی جودو از حضور در مسابقات آسیا بازماند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در حالی که قرار بود تیم ملی جودو کشورمان با 11 ورزشکار بامداد پنجشنبه 30 فروردین ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم دبی شود و از آنجا به هنگ‌کنگ پرواز کند، اما بارش باران و وقوع سیل در کشور امارات تمام پروازهای بین‌المللی را لغو کرد.

پس از این اتفاق مسئولان فدراسیون جودو با هماهنگی با مسئولان اتحادیه جودو آسیا برای ساعت 18 روز گذشته (پنجشنبه - 30 فروردین ماه) مجدداً اقدام به تهیه بلیت کردند، اما باز هم پرواز لغو شد.

لغو پروازهای امارات برای چند بار در ساعات مختلف تکرار شد و در نهایت صبح امروز (جمعه - 31 فروردین ماه) و پس از 30 ساعت انتظار تیم ملی جودو ایران از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بازماند.

سی‌ودومین دوره مسابقات جودوی قهرمانی آسیا از یکم تا چهارم اردیبهشت ماه در هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • محاکمه ترامپ وارد چهارمین روز شد
  • تیم ملی جودو از حضور در مسابقات آسیا بازماند
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • تیم ملی جودوی ایران امروز راهی هنگ‌کنگ می‌شود
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است