Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@14:29:28 GMT

پیوستن یونس دلفی به گریتسا کرواسی

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۶۷۶۱

پیوستن یونس دلفی به گریتسا کرواسی

ایسنا/خوزستان بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان به تیم گریتسای کرواسی پیوست.

یونس دلفی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان که در تیم شارلوا بلژیک شاغل بود به صورت قرضی به تیم گریتسا در لیگ حرفه ای کرواسی پیوست. 

به گزارش ایسنا، دلفی که سابقه بازی در تیم ملی جوانان را در کارنامه دارد، پیش از حضور در شارلوا بلژیک نیز مورد نظر یک تیم ایتالیایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلفی سومین بازیکن حال حاضر فوتبال کرواسی است. پیش از این نیز محرمی مدافع پرسپولیس به تیم دیناموزاگرب و مهدی خانی بازیکن شهرخودرو به وارژدینی در لیگ کرواسی پیوسته بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان یونس دلفی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

دیگر خبرها

  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!
  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد