Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

شما می توانید با مراجعه به وبسایت کول دانلود افزون بر این آثار به گنجینه ای بزرگ از محصولات جدید و قدیمی سینمای خانگی دسترسی داشته باشید. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم و سریال های ایرانی می باشد. همچنین در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیاز داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال قورباغه که پس از سریال موچین، سی و سومین سریال شبکه نمایش خانگی است، در سال 98 به کارگردانی هومن سیدی و با حضور بازیگران سرشناسی همچو سحر دولتشاهی , صابر ابر , نوید محمدزاده , نوید پورفرج و فرشته حسینی برای پخش در این مدیوم پرطرفدار ساخته شده است.

در خلاصه داستان سریال قورباغه آمده است که: دنیا براى من جاى کوچیکیه. بعضى اوقات فکر مى ‌کنم دارم خفه مى ‌شم. احساس مى‌کنم همه جا بسته است و من نمى ‌تونم نفس بکشم.

این برای نخستین بار است که نوید محمدزاده در یک سریال نمایش خانگی بازی کرده است و سوای همه نکات جالب توجه دیگر، از این حیث نیز جذابیت بالایی برای مخاطبین دارد. همچنین این اولین تجربه کارگردانی یک سریال به وسیله هومن سیدی می باشد، گرچه وی ساخت فیلم های سینمایی بسیاری از جمله آفریقا، سیزده، اعترافات ذهن خطرناک من، خشم و هیاهو و مغزهای کوچک زنگ زده را در کارنامه خود دارد.

سریال قورباغه که قسمت هایی از آن نیز در خارج از کشور تولید شده است، همینک آخرین مراحل خود را برای پخش در شبکه نمایش خانگی می گذراند. در پایان برای راحتی شما کاربران عزیز، لینک دانلود قسمت اول سریال قورباغه در سایت کول دانلود نیز درج شده است.

دریافت قانونی این اثر :دانلود سریال قورباغه

 

.

فیلم کمدی و طنز جذاب و بسیار تماشایی «زن ها فرشته اند 2» محصول 1398 به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی: آرش معیریان می باشد که در زمان اکران کوتاه خود به دلیل شیوع ویروس کرونا، توانست مخاطبین خود را پیدا کند و همگان از آن به عنوان یک فیلم شاد وانرژیک یاد می کنند.

بخش نخست این فیلم سراسر خنده و شادی در سال 1386 و به وسیله شهرام شاه حسینی کارگردانی شد. در فیلم زن ها فرشته اند 1 نیکی کریمی، امین حیایی، مهتاب کرامتی، علی مردانه، لادن طباطبایی، لیلا اوتادی و محمدرضا شریفی‌ نیا به ایفای نقش پرداخته بودند. فیلمی که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و داستان آن پیرامون زندگی زناشویی و خیانت و کلیشه زن پولدار و مرد فقیر و آس و پاس شکل گرفت. زنی پولدار که عاشق شوهرش هست و نمایشگاه و خانه اش را به نام شوهرش کرده است، در یک مسافرت – که انجام نمی شود – پی به خیانت همسرش پی می برد و…

حال در سری دوم زن ها فرشته اند که سحر قریشی , نیوشا ضیغمی , علی صادقی , مریم سعادت , نسرین مقانلو , محمدرضا شریفی‌ نیا, میرطاهر مظلومی حضور دارند، با یک کمدی حتی قوی تر روبرو هستیم. به اعتقاد بسیاری این فیلم از سری اول آن نیز جذاب تر می باشد.

در خلاصه داستان زن ها فرشته اند 2 می خوانیم که: چند زوج در رده های سنی مختلف در سال 2020 به‌دنبال آن هستند که تعریفی بیست از زندگی خود ارایه دهند غافل از آن که بدجوری از تعارضات ذهنی رنج می ‌برند.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقمند به سینمای کمدی و آثار طنز هستید، حتما این فیلم کمدی را تماشا کنید. همچنین شما می توانید از طریق لینک دانلود فیلم های کمدی به آرشیو گسترده ای از فیلم های شاد و خنده دار دسترسی داشته باشید.

دریافت قانونی: دانلود فیلم زن ها فرشته اند 2

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دانلود فیلم دانلود سریال قورباغه زن ها فرشته اند 2 سریال قورباغه داشته باشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان

دانلود سریال اکازیون قسمت ۴ چهارم، دانلود قسمت 4 اکازیون ، دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون، دانلود قسمت چهارم سریال اکازیون، اکازیون قسمت ۴، دانلود فیلم اکازیون قسمت ۴، دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون با حجم نیمه رایگان، دانلود قسمت جدید سریال اکازیون در ادامه مطلب.

دانلود سریال اکازیون قسمت ۴ سوم (دانلود قسمت 4 چهارم سریال اکازیون) قسمت ۴ سریال اکازیون به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه ‌کنندگی حسین میرطاووسی و نویسندگی آن را حمزه صالحی برعهده دارد. این سریال در ژانر کمدی خانوادگی میباشد که در این سریال بازیگرانی همچون هادی کاظمی , ایمان صفا , نعیمه نظام دوست , مهدی هاشمی , غلامرضا نیکخواه و سمانه پاکدل به ایفای نقش پرداخته اند

************************

"دانلود قسمت 4 سریال اکازیون از لینک زیر"

دانلود سریال اکازیون قسمت 4

************************

بازیگران سریال اکازیون:

هادی کاظمی , ایمان صفا , نعیمه نظام دوست , مهدی هاشمی , غلامرضا نیکخواه , سمانه پاکدل , رضا ناجی

داستان سریال اکازیون:

دانلود سریال اکازیون قسمت ۴ چهارم (دانلود قسمت 4 چهارم اکازیون) اکازیون قسمت ۴ قصه آن در دهه ۷۰ می گذرد، داستان رحیم است که قصد دارد برای ادامه تحصیل به کانادا برود اما متوجه می شود ممنوع الخروج شده و این اتفاق زیر سر دایی محسن است، پس باید دنبال راه چاره ای باشد…

همچنین به زودی از وب سایت فیلمکده سریال قطب شمال و سریال داریوش در شبکه نمایش خانگی منتشر میشود

کد خبر 741147

دیگر خبرها

  • (عکس) غزل بازغی در پشت صحنه گناه فرشته
  • دختر بازیگر مطرح در پشت صحنه گناه فرشته | تصاویر
  • با کاربردی‌ترین برنامه‌های آیفون آشنا شوید + لینک دانلود
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت 18 هجدهم و آخر (دانلود قسمت ۱۸ گناه فرشته) کامل با حجم رایگان
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم / قسمت آخر
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال جنجالی + ویدئو
  • تسخیر «سینمای ایران» با کمدی اتفاق خوبی نیست
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید و فرشته در یک سریال!
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان