Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رئیس فدراسیون هندبال گفت: ما سال گذشته با دلار ۱۱ هزار تومان و امسال با دلار ۲۶ هزار تومان اعزام داریم.

خبرگزاری میزان - علیرضا پاکدل در حاشیه تمرین تیم هندبال جوانان در تالار هندبال شهید سلیمانی، در خصوص شرایط آمادگی ملی‌پوشان اظهار داشت: باید کادر فنی در مورد آمادگی بازیکنان آنالیز و تحلیل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به صدور مجوز تمرین باشگاه‌ها، بچه‌ها از هفته‌های قبل در تیم‌های خود تمرین کردند و مشکلی در خصوص آمادگی جسمانی ندارند. البته ۶ ماه تعطیلی به دلیل شیوع کرونا در کار ما تاثیر داشته است. ما به موقع فعالیت‌های خود برای آمادگی تیم جوانان را شروع کردیم ولی تعطیلی طولانی مدت در آمادگی و هماهنگی بچه‌ها تاثیر داشته است.

وی در ادامه افزود: تیم‌های چین، کره جنوبی، ژاپن و قطر زودتر از ما تمرینات خود را شروع کردند ما هم تلاش کردیم که تمرینات خیلی زودتر آغاز شود ولی مجوز برگزاری اردو هفته پیش به دست ما رسید

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص شرایط حریفان ایران گفت: قطعا رقیبان اصلی ما تیم‌های قطر، ژاپن، بحرین، عربستان، چین‌تایپه و کره جنوبی هستند. چین‌تایپه در مسابقات نوجوانان آسیا در دوره قبل سوم آسیا شد و مطمئنا در این دوره نیز از مدعیان است. این کشورها در تیم‌های پایه کار کردند و رقابت در بین‌تیم‌های پایه این کشورها حتی سخت تر از بزرگسالان است.

وی تصریح کرد: برخی از رقبای ما خیلی زودتر تمرینات خود را شروع کردند. ما هم از ماه‌ها قبل مکاتبه و مذاکرات را برای برگزاری اردو داشتیم اما شرایط خاص بود و دوستان در ستاد کرونا در ورزش معتقد بودند هندبال رشته‌ای پر برخورد است.از فدراسیون جهانی خواستیم پروتکل‌هایی که برای مسابقات قهرمانی جهان در مصر در نظر گرفته را به ما بدهد. ما آن پروتکل‌ها را ترجمه، تکمیل و بومی سازی کردیم و به وزارت بهداشت و فدراسیون پزشکی- ورزشی ارائه کردیم. با پیگیری دکتر علینژاد و فدراسیون پزشکی- ورزشی، دوستان را متقاعد کردیم که مجوز تمرینات باشگاه‌ها و برگزاری اردو صادر شود.

پاکدل در پاسخ به این سوال که آیا اردوی برون مرزی و بازی تدارکاتی نیز برای تیم جوانان در نظر گرفته شده است، گفت: در مورد بازی خارجی فعلا نمی‌توانیم تصمیم بگیریم چون به جز پرواز قطری پروازی دیگری نیست. پیگیر این موضوع هستیم اما تا امروز به نتیجه نرسیدیم.

وی یادآوری کرد: صبح روز گذشته همراه چند تن از روسای فدراسیون‌ها در هیئت رئیسه مجلس جلسه داشتیم و مشکلات را خدمت اعضا و رئیس فراکسیون ورزش بیان کردیم. اگر شرایط اینگونه باشد بقای فدراسیون‌ها میسر نیست.

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون‌ها گفت: سال قبل بیشتر از تعهدات در هندبال آورده داشتیم و هیچ بدهی جدیدی نیز برای فدراسیون ایجاد نشد ولی امسال شرایط سخت است. یک ریال به اعتبارات اضافه نشده و همین بودجه هم تخصیص کامل نخواهد داشت. ما سال گذشته با دلار ۱۱ هزار تومان و امسال با دلار ۲۶ هزار تومان اعزام داریم. با این شرایط چگونه اعزام کنیم؟ اگر شرایط اینگونه باشد ورزش نابود می‌شود. ما در جلسه با هیئت رئیسه مجلس مشکل بودجه و ارز را بیان کردیم. همه چیز ما در فدراسیون‌ها وابسطه به ارز است. بلیط هواپیما، اسکان در هتل‌ها و تغذیه و ورودی به مسابقات جهانی و آسیایی ارزی است. تورم و افزایش قیمت ارز را ببینید در حالی که بودجه هندبال تغییر نداشته است.

وی در پایان یادآوری کرد: در سفر اخیر به خوزستان قرار شد تورنمنتی برای دهه فجر در اهواز داشته باشبم ولی آن هم بستگی به شرایط کرونا و پروازها دارد.

بیشتر بخوانید: آغاز اردوی تیم هندبال جوانان

انتهای پیام/

برچسب ها: علیرضا پاکدل هندبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هندبال علیرضا پاکدل هندبال فدراسیون ها هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنظیم کرایه حمل محصولات کشاورزی با اخذ بارنامه میسر می شود

محسن عامریون با اشاره به الزام اخذ بارنامه در حمل و نقل بهینه و مطمئن محصولات کشاورزی گفت: در حمل و نقل محصولات کشاورزی گرفتن بارنامه عامل مهمی است که از بسیاری از تخلفات و سوءاستفاده‌های احتمالی اعم از دزدی و سرقت محصولات و تخلف در کرایه جلوگیری می‌کند.

او عامل دیگر تنظیم کرایه حمل محصولات را، فعالیت شبانه روزی و مکانیزه مراکز تخلیه بیان کرد و افزود: مراکز تخلیه در صورتی که بتوانند روزانه تعداد قابل قبولی از ناوگان حامل محصولات را تخلیه کنند به نحوی که از ایجاد صف و خواب ناوگان جلوگیری شود، حمل و نقل را پویاتر کرده و دیگر کمبود کامیون نخواهیم داشت و کرایه‌ها نیز افزایش نمی‌یابد.

عامریون، افزایش حجم سطح زیر کشت سال جاری و همزمانی برداشت محصولاتی همچون کلزا، جو، سیب زمینی و باقلا را قابل توجه دانست و گفت:حمل و نقل بصرفه محصولات کشاورزی برای کامیونداران زمانی اتفاق می‌افتد که مراکز تحویل سریع تخلیه کرده و خواب کامیون‌ها در آنها زیاد نباشد.

امسال برای جابه‌جایی حدود ۲ میلیون تن محصول کشاورزی بهاره استان از ظرفیت حدود ۱۳ هزار کامیون بومی استفاده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • تنظیم کرایه حمل محصولات کشاورزی با اخذ بارنامه میسر می شود