Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، دست و پایش می لرزید، از شدت ترس و وحشت هنوز هم به خوبی قادر به تکلم نبود. از بیان آن چه ساعاتی قبل بر او گذشته بود شرم داشت! نگاهش را به موزاییک های کف اتاق پلیس آگاهی دوخته بود تا فرزندش چهره شرمگین او را نبیند! اما در همین حال آرام آرام اشک می ریخت! این زن جوان ناگهان در میان بغض ترکیده اش پرده از ماجرایی هولناک برداشت و اعضای باند مخوفی را لو داد که به او در مقابل چشمان حیرت زده و گریان فرزندش تجاوز کرده بودند و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

این زن که شب بیست و پنجم آبان سال 92 از چنگ باند معروف به «برمودا» در مشهد گریخته و خود را به نیروهای انتظامی رسانده بود در ادامه این ماجرای وحشتناک گفت: به همراه فرزندم کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که یک خودروی سواری مقابلم ترمز زد من هم وقتی دیدم زن جوانی در صندلی جلو نشسته است اطمینان یافتم که راننده جوان مسافرکش است به همین دلیل در حالی سوار آن خودرو شدم که دوجوان دیگر نیز در صندلی عقب نشسته بودند اما وقتی خودرو مسافتی را طی کرد ناگهان فردی که در صندلی عقب بود چاقویی را زیر گلویم گذاشت و با تهدید به مرگ سرم را زیر صندلی برد. این زن که دیگر گریه امانش نمی داد، در میان اشک های سرازیر شده اش افزود: آن ها مرا به بیابان بردند و در برابر چشمان گریان فرزندم به من تجاوز کردند و سپس اموالم را ربودند!

التماس ها و گریه های من هیچ تاثیری در آن سه جوان سنگدل نداشت! هر چه فریاد می زدم شما را به خدا به من رحم کنید! آن ها بی شرمانه تر به من هجوم می آوردند! به طوری که تا آخر عمر نمی توانم به چهره فرزندم نگاه کنم! از او شرم دارم! مگر می توانم چهره وحشت زده دخترم را در آن لحظه هولناک فراموش کنم! و ...
در پی شکایت این زن جوان و مشخصاتی که او از اعضای این باند مخوف داد، بلافاصله کارآگاهان با کسب مجوزهای قضایی به ردیابی خودروی مورد اشاره زن جوان پرداختند و دریافتند که خودروی مذکور به سمت شمال کشور در حرکت است. آن ها در حالی که مشخصات متهمان را به کلیه مراکز انتظامی اعلام کرده بودند در تعقیب خودرو به سوی استان گلستان حرکت کردند اما قبل از آن خودروی متهمان در منطقه تنگراه در کمین کارآگاهان پلیس آگاهی استان گلستان افتاد و دستبندهای قانون بر دستان چهار متهم این پرونده گره خورد!

بنابراین گزارش، در همان بررسی های مقدماتی مشخص شد که چهار متهم دستگیر شده از سرکردگان باند مخوف معروف به «برمودا» هستند که تحت تعقیب پلیس آگاهی گلستان بودند چرا که آن ها همین جرایم را در چند شهر دیگر مانند رامیار، گنبد، بندر ترکمن، کردکوی و ... انجام داده بودند. به همین دلیل بازجویی از اعضای این باند آغاز شد و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان مرتبط با این باند مخوف ادامه یافت. بررسی ها بیانگر آن بود که اعضای باند برای تجاوز به نوامیس مردم از 5 دستگاه خودروی سواری پراید نقره ای ، پراید سفید، پژو 405 نقره ای و پژو پارس درحالی استفاده کرده اند که پلاک های آنان را هنگام ارتکاب جرم تعویض می کردند. آنان همچنین یک دستگاه تاکسی را که از بندر ترکمن سرقت کرده بودند برای ارتکاب جرم استفاده می کردند.

ادامه تحقیقات نشان داد: اعضای باند که «ابوالفضل»، «علی»، «محمد» و «افسانه» نام دارند در استان های تهران، مازندران، خراسان رضوی ، خراسان شمالی و گلستان مرتکب جرم شده اند. در بازرسی از مخفیگاه این باند، تعداد زیادی کارت های عابر بانک متعلق به حساب اعضای خانواده، مقادیر زیادی طلا و جواهر متعلق به مالباختگان و حدود 20 میلیون تومان وجه نقد کشف و ضبط شد.
در ادامه رسیدگی به این پرونده حساس، 5 تن دیگر از افراد مرتبط با اعضای باند دستگیر و به پنجه عدالت سپرده شدند.
اعضای باند «برمودا» در ادامه بازجویی ها و تحقیقات قضایی در حالی به 36 مورد تجاوز به عنف اعتراف کردند که 10 مورد آن را در مشهد انجام داده بودند.
این گزارش حاکی است سرانجام با پایان یافتن تحقیقات، جلسات دادگاه نیز با حضور وکلای مدافع آن برگزار شد و تعدادی از اعضای این باند به اعدام محکوم شدند که حکم دو برادر بعد از تایید دیوان عالی کشور سپیده دم امروز در زندان مرکزی مشهد به اجرا درمی آید و پرونده محکوم به اعدام دیگر همچنان مراحل قانونی را طی می کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم پلیس تجاوز قانون جرم سرقت اعدام زندان اخبار حوادث تجاوز جرم اعدام باند محکوم عکس فیلم کرونا ساعت مرد بیمارستان تهران تلگرام قتل خانواده اعضای باند زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح همزمان پروژه‌های بهسازی، بازسازی و توسعه گروه هتل‌های پارسیان | بهسازی و بازسازی ۷۰۰ اتاق گروه هتل‌های پارسیان

به گزارش همشهری‌آنلاین ، محمدعلی ابوطالبی، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسیان در آیین افتتاح همزمان پروژه‌های بهسازی، بازسازی و توسعه گروه هتل‌های پارسیان اظهار کرد: مفتخریم پروژه‌هایی که در برنامه بودجه سال ۱۴۰۲ پیش‌بینی شده بود امروز به مرحله رونمایی و افتتاح رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲، ۳۲ پروژه برای افتتاح پیش‌بینی شده بود، گفت: ۲۲ پروژه از این تعداد مربوط به بازسازی سازه‌ها بوده است.

ابوطالبی با تاکید بر اینکه فاز اول بازسازی پروژه هتل استقلال کامل شده است، اعلام کرد: در سال آینده وارد فاز دوم این پروژه خواهیم شد.

به گفته مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسیان پروژه آب‌گرم رامسر نیز تا پایان شهریور سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: تلاش کردیم سطح کیفی خدمات را حتی در هتل‌های مناطق کم‌برخوردار نیز افزایش یابد وهمچنین امیدواریم نسبت به معرفی این هتل‌ها توسط سازمان میراث فرهنگی اهتمام ویژه انجام شود.

ابوطالبی با اشاره به اینکه یک‌چهارم ظرفیت بناها بازسازی شده است، اعلام کرد: همزمان با پروژه بازسازی و بهسازی شاخص اقتصادی ما نیز رشد چشمگیری داشته و این موفقیت با لطف خداوند و تلاش همکاران به دست آمده است.

در ادامه این نشست یحیی نقی‌زاده محجوب، مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: این اقدام در سایه تدبیر مدیران این مجموعه به‌دست آمده است و مجموعه گروه‌های هتلی در توسعه صنعت گردشگری، جذب گردشگر و تولید درآمد نقش ویژه‌ای دارند که گروه هتل‌های پارسیان این نقش را به‌خوبی ایفا می‌کنند.

وی در ادامه افزود: ارتقای خدمات در این هتل‌ها با ترقی گردشگری در کشور ارتباط مستقیم دارد و این مجموعه جریان‌ساز فعالیت سایر هتل‌ها در کشور خواهد شد.

همچنین محمدحسین پورتقی، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان در ادامه این مراسم اظهار کرد: اساس این جلسه ایجاد یک جریان برای موضوع گردشگری است.

وی در ادامه تاکید کرد: گردشگری نعمتی است که از سوی خداوند به ما اعطا شده است، اگر از این نعمت بهره ببریم همچنان وجود دارد و اگر بهره نبریم نیز همچنان پابرجا خواهد ماند، اما باید گفت گردشگری باعث رونق اقتصاد پایدار در هر منطقه‌ای خواهد شد.

پورتقی تاکید کرد: هتل، تله‌کابین، قطار و مواردی از این قبیل، سخت‌افزار هستند و ما باید تلاش کنیم تا حس خوب با گردشگری به‌مردم انتقال پیدا کند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان اعلام کرد: مساله ما در شهرهایی مانند بم و یاسوج اقتصادی نیست، بلکه اهمیت آن، اقتصاد اقلیمی است؛ چرا که گردشگری باعث پایداری اقتصاد در منطقه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه عملیات بهسازی و بازسازی در کل هتل‌های پارسیان به پایان یافته است، بیان کرد: در شرکت هتل‌های پارسیان ۳ استراتژی در سال‌جاری وجود داشت و ما توانستیم براساس این سیاست‌ها به کار خود ادامه دهیم.

پورتقی با اشاره به اینکه هتل رامسر پس از ۳۰ سال بازسازی شده است، گفت: همچنین سینما رامسر پس از ۳ سال که در جریان آتش‌سوزی غیرفعال شده بود به بهره‌برداری رسید.

به گفته مدیرعامل شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان، نمای هتل خزر که از سال ۹۵ نیاز به بازسازی داشت در سال‌جاری بازسازی و در شیراز نیز لابی و برخی از اتاق‌های هتل بازسازی شده است.

پورتقی از بازسازی اتاق‌های هتل‌های کرمانشاه و همدان خبر داد و گفت: در یزد نیز ۲ هتل پارسیان آزادی یزد و مجموعه ورزشی صفائیه بازسازی شده و به بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 839856 برچسب‌ها سفر - هتل و هتلداری اقتصاد

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان ۵ نمایشگاه در موزه بزرگ خراسان
  • افتتاح همزمان ۵ نمایشگاه در موزه بزرگ خراسان  
  • گشایش همزمان ۵ نمایشگاه در موزه بزرگ خراسان
  • بررسی سه روزه تفریغ بودجه شهرداری مشهد موجب اعتراض اعضای شورای شهر شد
  • افتتاح همزمان پروژه‌های بهسازی، بازسازی و توسعه گروه هتل‌های پارسیان | بهسازی و بازسازی ۷۰۰ اتاق گروه هتل‌های پارسیان
  • پرده خوانی در ۱۰۰ نقطه شهر مشهد همزمان با ایام نوروز
  • اعضای جوان مرگ مغزی از تربت حیدریه به ۳ بیمار اهدا شد
  • جوان مرگ مغزی در مشهد به ۳ بیمار زندگی دوباره بخشید
  • زندگی دوباره به ۳ بیماربا اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • اجرای همزمان ۵ پروژه برای تأمین آب کشاورزی در شفت