Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@17:02:54 GMT

دورتموند با جشنواره گل به دور دوم صعود کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۷۸۶۸

دورتموند با جشنواره گل به دور دوم صعود کرد

دیدار‌های مرحله نخست جام حذفی فوتبال آلمان با پیروزی آسان زردپوشان وستفالن مقابل رقیبی دسته سومی ادامه یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه دیدارهای مرحله نخست جام حذفی آلمان موسوم به دی‌اف‌بی پوکال، دوشنبه شب تیم فوتبال بوروسیا دورتموند میزبان دسته سومی خود تیم دویسبورگ را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و به جمع تیم‌های صعود کرده به مرحله دوم ملحق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی جیدون سانچو در دقیقه 14 از روی نقطه پنالتی، جود بلینگام در دقیقه 30، تورگان ازار در دقیقه 39، جووانی رینا در دقیقه 50 و مارکو رویس در دقیقه 58 گلزنی کردند.

اما پیش از این دیدار هم سه بازی دیگر برگزار شده بود که در مهمترین آنها تیم هامبورگ با نتیجه 4 بر یک مقابل دینامو درسدن تن به شکست داد و حذف شد.

در دو بازی دیگر آرمینیا بیلفلد با یک گل در خانه تیم «اِسِن» باخت و حذف شد و هانوفر با پیروزی 3 بر 2 مقابل تیم وزبرگر کیکرز به مرحله بعدی صعود کرد.

از مرحله نخست جام حذفی آلمان تنها یک بازی باقی مانده است که در آن مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، تیم فوتبال بایرن مونیخ باید به مصاف تیم دورن از دسته پنجم فوتبال آلمان برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جام حذفی آلمان دورتموند فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۷۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی

دیدارهای سی‌‌و‌سومین هفته از لیگ برتر فوتبال انگلیس با برتری پرگل شاگردان مائوریسیو پوچتینو در ورزشگاه استمفوردبریج به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه استمفوردبریج تیم‌های فوتبال اورتون و چلسی برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری 6 بر صفر تیم میزبان همراه بود.

ستاره بی‌چون و چرای این میدان کول پالمر هافبک هجومی تیم چلسی بود که یک تنه چهار گل به ثمر رساند و سه مورد آنها تا قبل از رسیدن بازی به نیم ساعت نخست بود. پالمر گل نخست خود را در دقیقه 13، دومی را در دقیقه 18 و سومی را در دقیقه 29 به ثمر رساند. چهارمین گل آبی‌های لندن نیز در همان نیمه نخست و البته این بار در دقیقه 44 توسط نیکلاس جکسون رقم خورد. جشنواره گل منجر به سیزدهمین برد فصل چلسی در لیگ جزیره با پوکر پالمر و گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 64 ادامه پیدا کرد و حسن ختام آن هم گلی بود که آلفی گیلکریست، بازیکن تعویضی تیم میزبان تنها دو دقیقه پس از ورودش به میدان، در نودمین دقیقه مسابقه به ثمر رساند.

چلسی در آخرین دقیقه پیروزی را با تساوی عوض کرد

 

این برتری پرگل، چلسی را 47 امتیازی کرد تا جایگاهش را در رده نهم جدول رده‌بندی تثبیت کند. با توجه به اینکه چلسی 31 بازی انجام داده است، هنوز این شانس را دارد که در بازی‌های باقیمانده خود حتی یکی از سهمیه‌های رقابت‌های اروپایی فصل آینده را کسب کند. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، وستهام با تنها یک امتیاز بیشتر از چلسی از 33 بازی در رده هشتم است و تیم‌های منچستریونایتد و نیوکاسل هر دو با 50 امتیاز از 32 بازی به ترتیب ششم و هفتم هستند.  این در حالی است که در بالای جدول منچسترسیتی با 73 امتیاز صدرنشین است و پس از آن آرسنال و لیورپول هر دو با 71 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. استون‌ویلا با 63 و تاتنهام با 60 امتیاز نیز رده‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی