Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-29@05:56:14 GMT

آخرین وضعیت سلامتی شیخ حسین انصاریان

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۷۹۱۱

حال حجت‌‌الاسلام و المسلمین انصاریان خوب است و روند درمانی خود را به خوبی طی می‌‌کنند و وضعیت ایشان مرتباً بررسی می‌‌شود.


به گزارش شریان نیوز،دکتر پیرحسین کولیوند درباره آخرین وضعیت جسمانی‌حجت‌‌الاسلام انصاریان گفت: الحمدلله حال ایشان خوب است و مشکلی در روند درمان ایشان وجود ندارد.

وی افزود: ایشان در بخش مراقبت‌‌های ویژه بستری هستند و روند درمانی خود را به خوبی طی می‌‌کنند و وضعیت ایشان مرتباً بررسی می‌‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کولیوند درپاسخ به سؤالی مبنی بر پیش‌‌بینی زمان ترخیص حجت‌‌الاسلام حسین انصاریان تصریح کرد: باید صبر کنیم زیرا در خصوص کووید19 نمی‌‌توان با قطعیت اظهار نظر کرد اما روند درمانی بسیار خوبی دارند و تحت نظر هستند.

گفتنی است در روزهای گذشته حجت‌‌الاسلام و المسلمین، حسین انصاریان در پی ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌‌های تهران بستری شدند.

دسته بندیگوناگون

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی

به گزارش قدس آنلاین، متن نامه غلامعباس ترکی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر عین اللهی

وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی باسلام و تحیت و آرزوی قبولی طاعات

در اخبار رسانه‌ها در روزهای اخیر آمده بود پدر و مادری جوان و شهرستانی کودک یکساله خود را بنام آراد در بیمارستان مفید تهران بستری نموده و در مجاورت بیمارستان درون خودرو بیتونه کرده بودند که در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان باختند. با توجه به اینکه این گونه اتفاقات ناگوار، علاوه بر مشکلاتی که برای بیماران و همراهان آنان به وجود می‌آورد موجب بدبینی مردم به نظام سلامت کشور گردیده و کاهش سرمایه‌های اجتماعی را در پی دارد و احتمال تکرار آن نیز دور از انتظار نیست؛ از همین روی شایسته است دستور فرمایید تدابیر زیر اتخاذ شود.

۱- تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی در فرمهای پذیرش بیماران بستری، وضعیت همراهان بیمار بستری را مشخص نمایند. در مواردی که فاقد اقامتگاه می‌باشند با استفاده از ظرفیت‌های موجود و عندالاقتضاء جلب مشارکت نهادهای حمایتی سازمان‌های مردم نهاد و خیرین تمهیدات لازم برای اسکان موقت و ایمن برای آنان را فراهم نمایند.

۲- در طرح‌های توسعه‌ای مراکز درمانی، بخش‌های همراه سرای بیماران ضرورتا مورد پیش‌بینی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • صحبت‌های داغ حسین رضازاده درباره بیماری، وضعیت اقتصادی مردم و حواله‌های خودرو
  • آخرین خبر از وضعیت ۵ کولبر سقوط کرده در کوه «ژالانه» پاوه
  • اجرای علی انصاریان به سبک حبیب
  • خالد مشعل: مقاومت در وضعیت خوبی است
  • بازدید استاندار ایلام از بیمارستان رازی و گلایه‌های بیماران
  • وضعیت همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • ۵۲۵ نقطه حادثه‌خیزِ جاده‌ای رفع خطر شد
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی
  • وضعیت همراهان بیماران بستری را تعیین تکلیف کنید