Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-25@00:58:16 GMT

وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل/ دستگیری قاتل در آبادان

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۷۹۴۷

وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل/ دستگیری قاتل در آبادان



فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل همراه با دستگیری قاتل در صحنه ارتکاب جرم خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ سیدمحسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت : برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع منجر به قتل خانمی ۳۲ساله که از طریق تیراندازی با سلاح شکاری توسط همسایه خود در یکی از مناطق آبادان به قتل رسید ، بلافاصله عوامل انتظامی۱۱۰ در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه گفت: ماموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری با حضور سریع در محل قاتل را در صحنه ارتکاب جرم دستگیر و در بازجویی پلیسی ضمن اعتراف به بزه انتسابی علت و انگیزه خود را اختلافات چندین ساله با همسایه عنوان کرد .

فرمانده انتظامی آبادان در خاتمه با بیان اینکه قاتل پس از تشکیل پرونده از طریق پلیس جنایی به دادسرا معرفی شد افزود: متاسفانه عدم مراجعت به قانون به هنگام اختلافات شخصی و بعضا عدم پادرمیانی از طرف بزرگان موجبات بروز چنین حوادث تلخی می شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهاباد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عتباتی با اعلام این خبر گفت روز گذشته در پی درگیری خانوادگی در مهاباد یک فقره قتل به وقوع پیوست که در اثر آن یک نفر به قتل رسید عامل قتل متواری گردید. 
وی افزود با پیگیری و دستور مقام قضایی و هماهنگی مطلوب با نیروی انتظامی و پلیس آگاهی قاتل در یکی از شهر‌های اطراف شناسایی و دستگیر و با قرار قانونی بازپرس روانه زندان شد.
دکتر ناصر عتباتی ضمن دعوت شهروندان به خویشتن داری از آنها خواست در مناسبات و ارتباطات خود از رفتار‌های خشن بپرهیزند و با کنترل به موقع خشم از وقوع چنین حوادث ناگوار جلوگیری نمایند.

دیگر خبرها

  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد 
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن