Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@17:24:34 GMT

ترامپ: عربستان هم روابط با اسرائیل را بر قرار خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۸۰۲۹

ترامپ: عربستان هم روابط با اسرائیل را بر قرار خواهد کرد

آفتاب‌‌نیوز :

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، امروز دوشنبه، ابراز اطمینان کرد که عربستان سعودی هم مانند امارات و بحرین در زمان مناسب روابط با اسرائیل را بر قرار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ترامپ در پاسخ به سوال خبرنگار لاس وگاس رویو ژورنال مبنی بر اینکه آیا وی انتظار دارد عربستان سعودی روابط با اسرائیل را بر قرار کند یا خیر، اظهار داشت: "فکر می کنم، بله، این امر در زمان مناسب رخ می‌دهد".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی‌ست، که دونالد ترامپ روز جمعه (۱۱، سپتامبر)، از توافق میان اسرائیل و بحرین برای برقراری روابط دیپلماتیک خبر داد. بحرین دومین کشور عرب حاشیه خلیج فارس پس از امارات است که در هفته‌های اخیر با میانجیگری امریکا با اسرائیل روابط دیپلماتیک برقرار می‌ کند. انتظار می رود امضای توافق صلح ۱۵ سپتامبر در واشنگتن برگزار شود.

شبکه «کان» اسراییل نیز گزارش داده که قبل از مراسم امضای توافقنامه های صلح دیدار چهارجانبه ای بین اسراییل، آمریکا، بحرین و امارات برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عربستان دونالد ترامپ اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی ایران برای کمک به امارات

شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات عربی متحده در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفتگو و رایزنی کرد.

به گزارش ایسنا، امیرعبداللهیان در این گفتگوی تلفنی با ابراز تأسف از وقوع سیل سنگین در امارات، آمادگی کشورمان برای کمک به مردم در معرض سیل را اعلام کرد.

شیخ عبدالله بن زاید وزیر خارجه امارات عربی متحده در این تماس تلفنی بر اراده کشورش جهت توسعه روابط دو جانبه در همه زمینه‌ها تاکید کرد.

طرفین بر توسعه روابط دو جانبه و برگزاری منظم کمیته‌های مشترک اقتصادی و کنسولی تأکید کردند.

وزیران امور خارجه دو کشور همچنین در مورد آخرین تحولات غزه و تداوم جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه مردم فلسطین و ضرورت توقف هر چه سریع‌تر این جنایات و تسریع در ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه و نیز در خصوص برخی دیگر از تحولات منطقه‌ای رایزنی و تبادل نظر کردند.

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی ایران برای کمک به امارات
  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • زیان ۴ میلیون دلاری شرکت پپسی در عمان به علت حمایت از رژیم صهیونیستی
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان