Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

حافظ باباپور  درخصوص آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده استان آذربایجان غربی گفت: بالغ بر ۶ هزار و ۵۵۲ واحد مسکونی براثر زلزله آبان ۹۸ خسارت دیده است که از این تعداد ۳ هزار واحد احداثی و ۳ هزار و ۵۵۲ واحدی تعمیری بوده است.

 اخبار اقتصادی- مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: نتایج ارزیابی‌ها حاکی از آن است که هزار و ۷۹۷ واحد آسیب دیده شهری و ۴ هزار و ۷۵۵ واحد آسیب دیده روستایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا ۲۲ شهریورماه حدود ۱۱ هزار و ۲۱۰ واحد با احتساب تسهیلات احداث واحد‌های دامی و تسهیلات معیشتی به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۲۴۰ قرارداد منعقد شد.

باباپور با بیان اینکه کار تعمیر تمام واحد شهری و روستایی به اتمام رسیده است گفت: تا تاریخ ۲۲ شهریور۹۹ آواربرداری ۳ هزار و ۸۴۲ واحد مسکونی و دامی انجام شده است و ۳ هزار و ۷۲۵ واحد پی کنی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی اظهار کرد: ۳ هزار و ۴۵۲ واحد در مرحله اجرای فوندانسیون قرار دارد و اجرای اسکلت ۳ هزار و ۴۲ واحد به اتمام رسیده است.

وی در ادامه تاکید کرد: ۲ هزارو ۴۲۳ واحد مسکونی و دامی در مرحله اجرای سقف قرار دارد و عملیات ساختمانی هزار و ۲۲۲ واحد مسکونی به اتمام رسیده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: زلزله تسهیلات مسکن آذربایجان شرقی آذربایجان غربی زلزله مسکن مناطق زلزله زده واحد مسکونی ۳ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی را ا از دغدغه‌های اصلی دانست و بر یک اقدام تحولی در این زمینه تاکید کرد.
کیومرث حبیبی می‌گوید: شهرستان سقز در بیشتر شاخص‌ها نیازمند توجه ویژه است و ارتقای این شاخص‌ها نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
در ادامه فرماندار سقز نیز گفت: یکی از مطالبات تسریع در اتمام هتل ورزش، اتمام سالن ورزشی شهر صاحب، شروع به کار سالن ورزشی مرحوم فریار امینی پور و ساخت ۱۴ زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها است.
جعفرتوان در حوزه مشکلات آب شرب روستایی هم خواستار تسریع در اتمام مجتمع کوچه طلا، فعال نمودن مجتمع‌های باغلوجه و خورخوره و واگذاری اختیار روستا‌های واقع شده در مجتمع اوباتو به شهرستان سقز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • بازسازی بیش از ۸۰ درصد واحد‌های زلزله زده درخوی
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی