Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم پرسپولیس بعد از انجام درمان لازم و تمرینات فیزیوتراپی، این روزها تمرینات بدنسازی خود را آغاز کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن ربیع‌خواه، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از انجام درمان لازم و تمرینات فیزیوتراپی، این روزها تمرینات بدنسازی خود را آغاز کرده و آماده حضور در لیگ بیستم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، مدافع- هافبک تیم پرسپولیس از ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران هم پیشنهاد دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس محسن ربیع خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!

به گزارش "ورزش سه"، امیر حسین توخته که با هزار و یک آرزو پس از محرومیت یک ساله اش به تیم ملی والیبال بازگشته بود، امروز به یکباره تمام انگیزه و رویاهایش از بین رفت.

در لیست سی نفره و جدید تیم ملی که توسط پائز سرمربی تیم ملی والیبال اعلام شد خبری از امیرحسین توخته نیست تا پس از حضوری چند روزه در تمرینات تیم ملی، توخته اردوی تیم را ترک کند.

این بازیکن بیست و سه ساله حالا باید مسابقات تیم ملی در لیگ ملتهای والیبال را در خانه تماشا کند و از الان باید تمرینات خود را برای حضور در مسابقات باشگاهی ادامه دهد. احتمالا او  در فصل آینده در یکی از باشگاه های داخلی بازی کند.

البته هیچ چیز برای این سرعتی زن با استعداد تمام نشده است و با سن و سالی که دارد می تواند در آینده باز هم به پیراهن تیم ملی والیبال ایران برسد.

دیگر خبرها

  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو