Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@10:27:02 GMT

درخشش پومسه‌روهای خوزستانی در مسابقات بین‌المللی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۸۷۴۰

درخشش پومسه‌روهای خوزستانی در مسابقات بین‌المللی

ایسنا/خوزستان ورزشکاران خوزستانی در مسابقات بین‌المللی پومسه "جام پایتخت" به هشت مدال طلا و پنج نشان برنز دست پیدا کردند.

اولین دوره مسابقات بین‌المللی پومسه مجازی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی تکواندو، در گروه زنان و مردان، ۲۳ شهریورماه در دو بخش انفرادی و تیمی به میزبانی تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات گروه زنان با حضور ۶۰۰ ورزشکار از ۷۸ کشور و رقابت‌های گروه مردان نیز با شرکت ۷۰۰ پومسه‌رو از ۷۸ کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش انفرادی دختران، فاطمه عسگری و یسنا جلیلی در رده سنی زیر ۱۲ سال، مهسا و مهدیه عیسی‌وند در بخش تیمی دو نفره رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال و شیوا بدری و صبا اسماعیل‌زاده در بخش تیمی دو نفره رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال از خوزستان به مدال طلا رسیدند.

همچنین در بخش انفرادی رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال زهرا منصوری‌کیا و در تیمی دو نفره رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال هستی بیگی‌پور و صفا پیمان‌پور، مدال برنز را به خود اختصاص دادند.

در گروه پسران نیز ابوالفضل مالکی و آرین احمدی در بخش انفرادی رده سنی زیر ۱۲ سال، گردن‌آویز طلا را به دست آوردند و در بخش تیمی دو نفره رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال نیز محمد فرخزاد و ابوالفضل عباس‌پورزاده مدال برنز کسب کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان پومسه بخش انفرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقامیرزایی در کایاک ۲۰۰ متر برنز گرفت/ تیم دو نفره سهمیه نگرفت

به گزارش خبرنگارمهر، در ادامه دومین روز از رقابت های قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره ای المپیک ۲۰۲۴ در توکیوی ژاپن، صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه علی آقا میرزایی که موفق به راهیابی به مرحله فینال ماده کایاک ۲۰۰ متر مردان شده بود با ایستادن در رده سوم موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شد.

علی آقا میرزایی در مرحله فینال کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر قهرمانی آسیا با زمان ۳۹ ثانیه و ۵۳ صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت. نمایندگان کره‌جنوبی و ازبکستان اول و دوم شدند.

ماده کایاک یک نفره ۲۰۰ متر المپیکی نیست. علی آقا میرزایی المپین دوره قبل ایران در بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیوی ژاپن فردا در ماده تخصصی و المپیکی خود در مسافت هزار متر به مصاف رقبای خود خواهد رفت. در این ماده دو قایق نخست صاحب سهمیه حضور در بازیهای المپیک پاریس خواهند شد.

صبح امروز در دیگر مسابقه قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک، قایق دو نفره کانوی مردان ایران که یکی از شانس های کسب سهمیه المپیک برای کشورمان محسوب می شد با عنوان پنجمی به کار خود پایان داد.

مسابقات قایقرانی آبهای آرام آسیا و انتخابی قاره ای المپیک از ۳۰ فروردین الی ۲ اردیبهشت ماه در توکیوی ژاپن برگزار می شود. تیم ایران با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در این رقابت ها حاضر شده است.

کد خبر 6082231

دیگر خبرها

  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • آقامیرزایی برنز گرفت/ کانوی ۲ نفره پنجم شد
  • آقامیرزایی در کایاک ۲۰۰ متر برنز گرفت/ تیم دو نفره سهمیه نگرفت
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید