Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@07:12:12 GMT

رفع سد معبر فروشندگان اتومبیل حاشیه اتوبان چمران

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۸۹۴۷

رفع سد معبر فروشندگان اتومبیل حاشیه اتوبان چمران

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از اقدام ضربتی برای رفع سد معبر فروشندگان اتومبیل حاشیه اتوبان چمران خبر داد.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دو هفته قبل پیرو تماس یکی از شهروندان با برنامه رادیویی «شهر پرسشگر، شهردار پاسخگو» و طرح موضوع سد معبر به واسطه فعالیت فروشندگان اتومبیل در حاشیه اتوبان چمران، شهردار اصفهان فرصت ۱۵ روزه به اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری برای بررسی و رسیدگی این معضل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پیرو تاکید شهردار اصفهان و بر اساس تبصره یک بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها که سد معبر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز آن و میدان، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب، سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع اعلام کرده و شهرداری را مکلف به جلوگیری و رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن به وسیله مأموران خود کرده است، اقدامات ویژه‌ای در حاشیه اتوبان چمران انجام شد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در اقدام نخست آماری از تعداد فروشندگان اتومبیل حاشیه اتوبان چمران در محدوده مناطق هفت و ۱۴ استخراج شد، افزود: بر اساس آمار ۱۶ نمایشگاه فروش اتومبیل در محدوده منطقه ۱۴ و تعداد ۸۰ نمایشگاه در محدوده منطقه هفت شهرداری فعالیت دارند.

وی ادامه داد: جلسات متعددی با این صنف برگزار و مکاتباتی انجام شد که در نهایت پلمب ۱۰ نمایشگاه فروش اتومبیل حاشیه اتوبان چمران در اولویت اقدام قرار گرفت که به زودی اجرا خواهد شد.

محمدحسینی اظهار کرد: بررسی‌ها نشان داد تعدادی زیادی از نمایشگاه‌های فروش اتومبیل حاشیه اتوبان چمران پروانه کسب ندارند و طبق مواد ۲۷ و ۲۸ اتحادیه مربوطه باید نسبت به تعطیلی محل فعالیت آنها اقدام کند.

وی با بیان اینکه پلیس راهور به صورت ثابت (گشت پیاده) و خودروهای ثبت مکانیزه تخلف ثبت تخلفات خودروهای پارک شده در باند کندرو اتوبان چمران همکاری خوبی برای رفع سد معبر حاشیه اتوبان چمران دارد و نسبت به اعمال قانون اقدام می‌کند، گفت: با همکاری مناطق هفت و ۱۴ تأمین اعتبار لازم برای ایجاد موانع فیزیکی در پیاده‌روهای حاشیه اتوبان چمران انجام شده و اقدامات زیباسازی اعم از باغچه گل در پیاده‌روهای کندروی اتوبان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان افزود: تعدادی تابلوهای ترافیکی «توقف ممنوع» و «حمل با جرثقیل» در حاشیه اتوبان چمران نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه اخطارهایی با مالک بازار روز تعاون برای پیش بینی محلی جهت پارک خودروهای مشتریان داده شده است، گفت: مقرر شد در صورتی که تمهیدات لازم برای پارکینگ در نظر گرفته نشود، بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری این محل تحت عنوان مشاغل مزاحم تعطیل شود.

محمدحسینی تاکید کرد: علاوه بر حاشیه اتوبان چمران موارد تخلف سد معبر در سایر نقاط شهر نیز رصد و برای رفع آنها اقدامات لازم انجام می‌شود به عنوان مثال در خیابان امام خمینی نیز اخیراً تعداد شش نمایشگاه فروش اتومبیل به دلیل مشکل سد معبر پلمب شده است.

وی گفت: کسبه مختلف در شهر باید نسبت به رعایت حقوق شهروندی توجه داشته و با کسب خود مشکلات مختلفی از جمله سد معبر برای شهروندان ایجاد نکنند.

کد خبر 444271

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر سد معبر کلانشهر شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پیشگیری و رفع تخلفات شهری فروشندگان اتومبیل فروش اتومبیل سد معبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا

فیلم| تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا

دیگر خبرها

  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب برای رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب جهت رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر
  • فیلم| تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا
  • آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد
  • عملیات مسخره اسرائیل در اصفهان با اسباب بازی/ مدیریت شهری در حوزه مسکن حکم کمک کننده دارد
  • ◄ زیبایی اتوبان اصفهان شیراز ؛ آزادراه چشم نواز را در تعطیلی 15 اردیبهشت ببینید + فیلم
  • مدیران عمرانی و شهرداری کرمانشاه برای حل مشکلات مردم به خط شدند
  • شناسایی ۸۳۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز ساختمانی در قزوین