Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد ۴۵۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۵۵ میلیون تومان به مناطق کمتر برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد.

حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه مراسم ارسال این بسته ها با اشاره به اینکه بیماری کرونا مشکلاتی را برای همه اقشار جامعه ایجاد کرده است، گفت: امسال برنامه‌ای با عنوان حمایت از دانش آموزان آسیب پذیر و ارسال لوازم التحریر به مناطق کمتر برخوردار در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ارزش هر بسته ۱۶۰ هزار تومان است، افزود: ۴۵۰ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان بد سرپرست و بی بضاعت استان آماده شده و به مناطق محروم ارسال شد.
وی اظهار کرد: این بسته‌ها برای دانش آموزان مقطع متوسطه و ابتدایی در نظر گرفته شده است و بنا داریم با همکاری خیران اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار تهیه کنیم.
به گزارش ایسنا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: این بسته‌ها شامل کیف، دفتر، قلم، خودکار و مداد رنگی است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه لوازم التحرير كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس مناطق کمتر برخوردار کهگیلویه و بویراحمد لوازم التحریر دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کرمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی، دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند.

وی بیان داشت: با محوریت طرح شنا در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته‌های ورزشی، طرح شنا برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آئین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسماً آغاز می‌شود

وی افزود: این طرح در راستای شادابی و نشاط، طبق برنامه زمانبندی شده با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح، دانش آموزان گواهی مهارت شنا دریافت می‌کنند.

کد خبر 6088416

دیگر خبرها

  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • افزایش تولید در مناطق کمتر برخوردار با کودهای نانویی «ایران ساخت»