Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@21:31:27 GMT

قیمت انواع لپ‌تاپ‌ مایکروسافت در بازار +جدول

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۹۱۰۱

قیمت انواع لپ‌تاپ‌ مایکروسافت در بازار +جدول

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت تبلت و آگاهی از آخرین قیمت لپ تاپ و قیمت هارد دیسک اکسترنال، قیمت فکس، قیمت پرینتر، قیمت اسکنر در بازار روزانه به سرویس "دیجیتال" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

پربیننده ترین لپ تاپ‌ اچ‌پی چند؟ +جدول انواع موبایل سامسونگ چند؟ +جدول با ۴میلیون چه تبلتی می‌توان خرید؟ +جدول انواع موبایل هوآوی در بازار +جدول موبایل بدون سیستم عامل چند؟ +جدول.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازار تهران لپ تاپ مایکروسافت قیمت لپ تاپ قیمت لپ تاپ در بازار قیمت لپ تاپ لمسی قیمت لپ تاپ مایکروسافت لپ تاپ مایکروسافت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، این موبایل دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی pOLED است که حافظه داخلی و RAM آن از نسخه عرضه شده در هند بیشتر است.

موتورلا اج ۵۰ پرو دارای یک نمایشگرpOLED با اندازه ۶.۷ اینچ و وضوح ۱.۵K است که رفرش ریت ۱۴۴ هرتز دارد و با کورنینگ گوریلا گلس ۵ محافظت می شود. در این دستگاه از تراشه اسنپ دراگون ۷ Gen۳ شرکت کوالکام استفاده است. نسخه جهانی اج ۵۰ پرو برخلاف نسخه عرضه شده در هند با ۸ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، دارای ۱۲ گیگابایت RAM و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است.

پشت موبایل موتورلا تنظیمات ۳ تایی دوربین دارد که حسگر اصلی آن ۵۰ مگاپیکسل همراه یک دوربین اولتراواید۱۳مگاپیکسل و دوربین تله فوتو۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و زوم هیبرید ۵۰ برابری است. دوربین سلفی اج ۵۰ پرو نیز ۵۰ مگاپیکسل است.

در کنار این موارد نسخه جهانی موتورلا اج ۵۰ پرو مجهز به سیستم عامل اندروید۱۴، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ واتی است. همچنین موبایل مذکور در برابر آب و گردوغبار مقاوم است و گواهینامه IP۶۸ دارد.

دستگاه مذکور در سه رنگ عرضه می شود و قیمت آن در انگلیس ۵۹۹ پوند و در اروپا ۶۹۹ یورو است. همچنین موتورلا اعلام کرده اج ۵۰ پرو را در آسیا، آمریکای لاتین و اقیانوسیه نیز عرضه می کند. جالب آنکه خریداران موبایل در اروپا و انگلیس ایربادهای تازه عرضه شده «موتوباد» را دریافت می کنند.

کد خبر 6080773 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول