Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه تراکتور با قرار دادن زمان سنجی در صفحه رسمی خود خبر از انفجار بمب ساعتی خود در نقل و انتقالات داده‌اند. زمان سنجی که قرار است امروز ساعت ۱۲:۴۵ به پایان برسد و باید دید مدیران تراکتور با پایان این زمان سنج چه خبری را رسانه‌ای خواهند کرد.

فارس در این خصوص گزارش داده که بمب خبری تراکتور احتمالا در خصوص انتخاب سرمربی این تیم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پس از منتفی شدن حضور علی دایی و جواد نکونام در تبریز، مدیران تراکتور مذاکراتی را با سایر گزینه ها انجام داده اند و طبق پیگیری‌ها، قرار است آنها فردا برای انتخاب سرمربی فصل آینده این تیم به جمع بندی نهایی برسند و سرمربی تراکتور مشخص شود.

علیرضا منصوریان، علی کریمی، فرهاد مجیدی، مهدی تارتار و حتی الکساندر نوری مربیانی هستند که نام آنها در روزهای اخیر برای نشستن روی نیمکت قهرمان جام حذفی مطرح شده و در نهایت باید دید کدام یک از این نفرات در نهایت به عنوان سرمربی جدید تراکتور معرفی خواهد شد.»

از میان این ۵ گزینه انتخاب علی کریمی، فرهاد مجیدی و البته الکساندر نوری می‌تواند موجب غافلگیری هواداران تراکتور شود و باید دید ساعت سنجی که از دیروز در صفحه این باشگاه راه افتاده چقدر باعث خوشحالی هواداران تراکتور خواهد شد.

کد خبر 549334 برچسب‌ها علی کریمی باشگاه تراکتور تبریز فرهاد مجیدی لیگ برتر فوتبال ایران مربی - علیرضا منصوریان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: علی کریمی باشگاه تراکتور تبریز فرهاد مجیدی لیگ برتر فوتبال ایران مربی علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ سرمربی سابق تیم ملی ولز!

کریس کولمن گزینه اصلی مدیران تراکتور است.

طرفداری | زمزمه‌ها حاکی از آن است که کریس کولمن، سرمربی سابق تیم ملی ولز، به زودی هدایت تراکتور را بر عهده خواهد گرفت.

پس از جدایی ناگهانی پاکو خمز از سرمربیگری تراکتور، محمد نصرتی، دستیار ایرانی وی، به طور موقت سکان هدایت تیم را بر عهده گرفت. با این حال، شکست 1-0 مقابل نساجی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، زنگ خطر را برای مدیران تراکتور به صدا درآورد و آنها را مجبور به یافتن سرمربی جدیدی کرد.

کولمن، منجی سرخپوشان تبریزی؟

طبق شایعات کریس کولمن با باشگاه تراکتور به توافق رسیده و به زودی با عقد قراردادی 18 ماهه، هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت. کولمن که سابقه هدایت تیم ملی ولز را در کارنامه دارد، از سال 2012 تا 2017 سرمربی این تیم بود و به همراه ولز به یورو 2016 صعود کرد. او همچنین سابقه مربیگری در تیم‌های فولام، کاونتری سیتی و ساندرلند را نیز دارد.

تراکتور در رده چهارم جدول

تراکتور که در حال حاضر بدون سرمربی است، با 40 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر ایران قرار دارد. آنها تا پایان فصل 6 بازی دیگر در پیش دارند و امیدوارند با جذب کولمن، بتوانند به رتبه‌های بالاتر جدول صعود کرده و سهمیه آسیایی را کسب کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • ساعت تمرین تراکتور تغییر کرد
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ سرمربی سابق تیم ملی ولز!
  • نصیرزاده: کریس کلمن، گزینه اصلی نیمکت تراکتور
  • گزینه نهایی نیمکت تراکتور مشخص شد
  • وضعیت قرمز در تیم پرهوادار فوتبال ایران
  • امروز؛ جلسه هیئت مدیره تراکتور برای انتخاب سرمربی
  • سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور امروز انتخاب می شود