Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز سه شنبه، بیست و پنجم شهریور، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/6/25؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

سپاهان ایران - النصر عربستان؛ بازگشت محرم به آسیا این بار از روی نیمکت / پیش بازی

پرسپولیس ایران - التعاون عربستان؛ قهرمان با ظاهری جدید در آسیا / پیش بازی

 

الاهلی امارات 1-0 شهر خودرو / رحمتی با شکست در آسیا شروع کرد الهلال 2-1 پاختاکور / رستگاری در دقیقه 97 الاهلی عربستان 1-0 الشرطه عراق؛ رستگاری در دقیقه 87 با تک گل مارکو مارین

یک دستگاه 500 میلیونی در باشگاه پرسپولیس گم شد! / عکس

در اتفاقی عجیب یک دستگاه سنجش چربی بدن به ارزش 500 میلیون تومان در باشگاه پرسپولیس مفقود شده و دستگاه بی ارزش دیگری به ارزش 15 میلیون تومان جایگزین آن شد!

به گزارش طرفداری و به نقل از ایلنا، یکی از دستگاه ‌های مربوط به سنجش شرایط بدنی بازیکنان، ناپدید شده تا موضع گیری شرکت اهدا کننده و پیگیری آنها را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکتی در سال 94 یک دستگاه سنجش چربی مدل inbody 230 به باشگاه پرسپولیس اهدا کرد و اما بعد از مدتی که برای سرویس سالیانه مراجعه کرده با اتفاقی عجیب و باورنکردنی مواجه می‌شود؛ دستگاه به شکلی ناشیانه جا به جا شده و دستگاه دیگری با مارک متفاوت و قیمت فوق العاده کمتر جایگزین آن شده است!

اقدامی که بلافاصله توسط شرکت مربوطه گزارش شده و خواهان توضیح باشگاه پرسپولیس در این زمینه شده‌ اند که البته بی نتیجه مانده تا اکنون این شرکت برای حفظ حریم خود به دنبال پیگیری موضوع از طریق بازرسی باشد. در این زمینه گفته می ‌شود دستگاهی که به باشگاه پرسپولیس اهدا شده در حال حاضر با قیمتی بالغ بر 500 میلیون ارزش گذاری شده است اما دستگاهی که جایگزین آن شده مبلغی حدود 15میلیون ارزش دارد!

احمد سعادتمند بعد از لیگ قهرمانان آسیا از استقلال می رود

ممکن است تغییراتی بعد از بازی های لیگ قهرمانان آسیا در استقلال رقم بخورد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، پس از بازی های لیگ قهرمانان آسیا تغییراتی در باشگاه استقلال رقم می خورد. اولین تغییر رفتن احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال است و دومین تغییر هم این است که با وجود شایعات بازگشت آندره آ استراماچونی، یک مربی ایرانی برای فصل بعد روی نیمکت استقلالی ها می نشیند.

پیشنهاد الدحیل به مهدی قائدی / اختصاصی طرفداری

مهدی قائدی با پیشنهاد رسمی از قهرمان فصل گذشته لیگ ستارگان قطر روبرو شده است.

به گزارش طرفداری، نمایش فوق العاده مهدی قائدی در فصلی که گذشت و تکنیک ناب او حالا این بازیکن را با پیشنهادهای جذابی روبرو کرده است. از باشگاه شارلوای بلژیک گرفته تا چند تیم قطری همگی مشتری های مهدی قائدی هستند و قصد دارند ستاره 21 ساله استقلال را به خدمت بگیرند.

اما جدیدترین پیشنهادی که به دست باشگاه استقلال رسیده برای باشگاه الدحیل است و مدیران این باشگاه برای به خدمت گرفتن مهدی قائدی نامه رسمی به این باشگاه ارسال کرده اند.

گفته می شود مدیران الدحیل حاضر هستند بابت رضایتنامه قائدی مبلغ 2 میلیون و 500 هزار دلار به استقلال پرداخت کنند و این موضوعی است که حالا احمد سعادتمند را هم وسوسه کرده است.

برایتون 1-3 چلسی؛ ریس جیمز جور گرانقیمت ها را کشید

در شبی که کای هاورتس و کپا آریزابالاگا گرانقیمت ترین بازیکنان تاریخ چلسی عملکرد ضعیفی داشتند، ریس جیمز با یک سوپرگل و یک پاس گل، شاگردان فرانک لمپارد را به سه امتیاز ارزشمند رساند.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 14 سپتامبر 2020

رسمی؛ مارکوس آکونیا به سویا پیوست

مارکوس آکونیا مدافع 28 ساله اسپورتینگ لیسبون به سویا پیوست.

رسمی؛ جاش اونوما، جو برایان و دنیس اودوی قراردادشان را با فولام تمدید کردند

دنیس اودوی مدافع بلژیکی و 32 ساله قراردادش را به مدت دو سال تا ژوئن 2022 با فولام تمدید کرد. جاش اونوماه هافبک 23 ساله قراردادش را تا ژوئن 2023 تمدید کرد. جو برایان مدافع چپ 26 ساله نیز قراردادش را تا ژوئن 2023 تمدید کرد.

رسمی؛ دنیله پادلی قراردادش را با اینتر تمدید کرد

اینتر قرارداد دنیله پادلی دروازه بان متولد 1985 خود را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

غیر رسمی؛ آرتورو ویدال به اینتر پیوست

آرتورو ویدال فوتبال خود را در اینتر دنبال خواهد کرد. به نقل از جرارد رومرو، دو باشگاه اینتر و بارسلونا در حال نهایی کردن آخرین جزئیات انتقال آرتورو ویدال به نراتزوری هستند و انتظار می رود امروز معامله نهایی شود.

مارکوس آلونسو و امرسون پالمیری گزینه های مدنظر اینتر برای سمت چپ خط دفاعی

اینتر برای فروش دالبرت حداقل 12 میلیون یورو می خواهد و احتمالا قرارداد کوادوو آساموا را نیز فسخ می کند. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، اینتر در ابتدا می خواهد از تراکم بازیکنان خود در پست وینگ بک چپ کم کند تا سپس بازیکن جدیدی را به جوزپه مه آتزا بیاورد. اینتر پس از جدایی دالبرت می خواهد یک بازیکن جدید برای سمت چپ جذب کند و آنتونیو کونته به دو مدافع چپ چلسی به نام های مارکوس آلونسو و امرسون پالمیری علاقه دارد.

انتقال لائوتارو مارتینز به رئال مادرید تکذیب شد

لائوتارو مارتینز مهاجم 22 ساله آرژانتینی اینتر مدت هاست مورد توجه بارسلونا قرار دارد اما انتقال او به این باشگاه در تابستان کنونی ممکن به نظر نمی رسد. پس از بارسلونا حالا نام رئال مادرید نیز پیرامون مارتینز مطرح شده است. رسانه مدیاست ایتالیا در ادعایی بزرگ، عنوان کرد که رئال مادرید با لائوتارو مارتینز به توافق شخصی رسیده و این باشگاه برای جذب این مهاجم آرژانتینی، 100 میلیون یورو به اینتر پرداخت می کند و لوکا یوویچ را نیز به نراتزوری پیشنهاد می کند. اینتر نیز برای جذب انگولو کانته، پیشنهاد رئال مادرید برای لائوتارو را می پذیرد. با این حال فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی خبر مدیاست را تکذیب کرده است. رومانو می گوید رئال مادرید هیچ اقدامی برای جذب لائوتارو مارتینز انجام نداده و نه با بازیکن و نه با اینتر هیچ توافقی ندارد. لائوتارو مارتینز در این تابستان در اینتر ماندنی است. مدیربرنامه های مارتینز نیز ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد که لائوتارو در فصل 2020/21 بازیکن اینتر خواهد بود.

رئال مادرید در پایان فصل 2020/21، برای جذب کیلیان ام باپه اقدام می کند

رئال مادرید به شدت در پی جذب کیلیان ام باپه ستاره سابق تیم موناکو است و طی 12 ماه اخیر هم این علاقه را به وضوح نشان داده است و حالا آخرین وضعیت این بازیکن را ارزیابی می کنند. به نقل از AS و مارکـا، ام باپه به مدیران پاری سن ژرمن اطلاع داده که تمایلی برای امضای قرارداد جدید ندارد و قرارداد کنونی او هم در سال 2022 به پایان خواهد رسید. در صورتی که ام باپه قرارداد جدیدی امضا نکند، باشگاه فرانسوی برای جلوگیری از خروج رایگان او شاید در پایان فصل آینده مجبور به مذاکره شود.

ممفیس دیپای اولویت بارسلونا در خط حمله

بارسلونا در پی تقویت خط حمله خود در فصل آینده است. آنها مدت هاست که به لائوتارو مارتینز علاقه دارند اما به نظر می رسد با تغییر مربی، رویکرد آنها نیز تغییر کرده است. به نقل از فابریتزیو رومانو، پس از توافق شخصی با ممفیس دیپای، بارسلونا همچنان او را اولویت اصلی خرید خود می داند. لائوتارو از لیست خرید آنها خارج شده است.

دورتموند از حفظ جیدون سانچو مطمئن است

به نقل از سایمون استون، دورتموند از علاقه زیاد منچستریونایتد به جیدون سانچو، وینگر 20 ساله خود مطلع است اما می خواهد این ستاره انگلیسی را در ترکیب خود حفظ کند و در این امر موفق هم بوده است. حالا منچستریونایتد می خواهد به سراغ وینگر های دیگری برود. دورتموند تا 10 آگوست به منچستریونایتد مهلت داده بود برای جذب سانچو پیشنهادش را ارائه دهد اما با توجه به نرسیدن پیشنهادی قابل قبول، میشائیل تسورک مدیر ورزشی دورتموند اعلام کرد که سانچو در این باشگاه ماندنی است.

گرت بیل گزینه آلترناتیو منچستریونایتد در صورت ناکامی در جذب جیدون سانچو

منچستریونایتد در پی جذب یک وینگر برای تقویت تیمش است و جیدون سانچو وینگر 20 ساله دورتموند را هدف قرار داده است، اما باشگاه آلمانی حاضر به فروش ستاره انگلیسی اش در تابستان جاری نیست. به نقل از اسکای، منچستریونایتد در صورت ناکامی در راه جذب جیدون سانچو ممکن است برای جذب گرت بیل از رئال مادرید به صورت قرضی اقدام کند.

گرت بیل علاقه مند به حضور در منچستریونایتد

وضعیت گرت بیل در رئال مادرید نامشخص است. او اخیرا اعلام کرده که دوست دارد از این تیم جدا شود و در لیگ برتر انگلیس بازی کند. رئال مادرید نیز در پی حل این مشکل است. به گزارش اسکای، جدیدترین اخبار در مورد گرت بیل این است که او مشتاق پیوستن به منچستریونایتد است. شیاطین سرح حالا باید به طور رسمی پیشنهاد خود را به رئال مادرید ارائه دهند.

منچستریونایتد برای جذب عثمان دمبله تماس گرفته است

به نقل از فابریتزیو رومانو، از آنجایی که جذب سانچو کار بسیار دشواری به نظر می رسد، سران منچستریونایتد به دنبال جذب گزینه های جایگزین این وینگر انگلیسی هستند. شیاطین سرخ با مدیر برنامه عثمان دمبله، وینگر فرانسوی بارسلونا تماس هایی داشته اند اما دمبله خواهان ترک بارسلونا نیست. همچنین داگلاس کاستا، وینگر برزیلی باشگاه یوونتوس نیز به منچستریونایتد پیشنهاد شده است.

منچستریونایتد آماده جذب سرخیو رگیلون

به نقل از فابریتزیو رومانو، منچستریونایتد به جذب سرخیو رگیلون فولبک اسپانیایی رئال مادرید علاقه مند است و انتظار می رود که پیشنهاد اولیه شیاطین سرخ برای جذب رگیلون حدود 20 میلیون یورو باشد. توافقات شخصی میان دو طرف هنوز انجام نشده است اما این موضوع نمی تواند در این انتقال مشکل ساز باشد. رگیلون خواستار پیوستن به منچستریونایتد است اما هنوز پیشنهادی به صورت رسمی ارائه نشده است.

مارکوس روخو و کریس اسمالینگ در لیست مازاد منچستریونایتد

به نقل از فابریتزیو رومانو، سران منچستریونایتد روی فروش مدافعان خود یعنی کریس اسمالینگ و مارکوس روخو تمرکز کرده اند. در صورتی که شیاطین سرخ موفق به فروش روخو و اسمالینگ شوند، این احتمال وجود دارد که برای جذب یک مدافع میانی در تابستان جاری اقدام کنند. 

کالیدو کولیبالی اولویت اصلی منچسترسیتی در خط دفاعی

کالیدو کولیبالی مدافع میانی 29 ساله و سنگالی باشگاه ناپولی همچنان هدف اصلی منچسترسیتی در نقل و انتقالات تابستانی است. به نقل از فابریتزیو رومانو، طی ساعات گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه منچسترسیتی به جذب خوزه خیمنز، مدافع اروگوئه ای اتلتیکو مادرید مطرح شده بود اما هدف اصلی سیتیزن ها در نقل و انتقالات، جذب کالیدو کولیبالی از ناپولی است.

تاتنهام علاقه مند به جذب لئون بایلی

لئون بایلی وینگر 23 ساله باشگاه بایرلورکوزن توجه تاتنهام را به خود جلب کرده است. به نقل از اسکای، لئون بایلی وینگر جامائیکایی بایرلورکوزن قصد دارد پیش از بسته شدن فصل نقل و انتقالات تابستانی، راهی لیگ برتر انگلیس شود.

وست هم در پی جذب امرسون پالمیری

به نقل از اتلتیک، امرسون پالمیری مدافع چپ 26 ساله و ایتالیایی باشگاه چلسی مورد توجه چند باشگاه دیگر از جمله اینتر و وست هم قرار گرفته است.

سمپدوریا در پی جذب دنی درینک واتر

به نقل از Secolo XIX رسانه معتبر شهر جنوا، یک واسطه با باشگاه سمپدوریا تماس گرفته و دنی درینک واتر هافبک چلسی را به آن ها پیشنهاد کرده است. درینک واتر با بازی در خارج از لیگ برتر انگلیس مشکلی ندارد و کلودیو رانیری، سرمربی سمپدوریا از همکاری دوباره با این شاگرد سابق خود استقبال می کند.

کریستال پالاس علاقه مند به جذب سعید بن رحمه

به نقل از اسکای، سعید بن رحمه مهاجم الجزایری برنتفورد موردتوجه کریستال پالاس قرار گرفته است.

ماتیا دی شیلیو به ویارئال نمی رود

ویارئال پس از مصدومیت آلبرتو مورنو می خواست یک مدافع چپ به ترکیب خود اضافه کند و در همین راستا از یوونتوس اطلاعاتی در خصوص ماتیا دی شیلیو خواست اما مذاکرات میان طرفین جدی نشد. به نقل از فابریتزیو رومانو، انتقال ماتیا دی شیلیو مدافع کناری یوونتوس به ویارئال منتفی شده است زیرا باشگاه ویارئال برای جذب پرویس استوپینیان، مدافع چپ 22 ساله اکوادوری واتفورد با این باشگاه به توافق رسیده و استوپینیان در انتقالی 15 میلیون یورویی راهی ویارئال می شود.

جنوا علاقه مند به جذب مارکو پیاتسا

مارکو پیاتسا وینگر 25 ساله و کروات باشگاه یوونتوس پس از چندین تجربه قرضی ناموفق در باشگاه های دیگر، به دنبال جدایی از یوونتوس است. به نقل از اسکای ایتالیا، باشگاه جنوا به جذب مارکو پیاتسا وینگر یوونتوس علاقه دارد.

مذاکرات بایرن مونیخ و داوید آلابا برای تمدید قرارداد پیشرفتی نداشته است

داوید آلابا فولبک اتریشی باشگاه بایرن مونیخ تا ژوئن سال 2021 با این باشگاه قرارداد دارد و سران بایرن مونیخ به دنبال تمدید قرارداد او هستند. به نقل از بیلد، پینی زهوی، مدیر برنامه داوید آلابا برای دریافت حقوق خود در این مذاکرات خواستار 20 میلیون یورو است. سران بایرن مونیخ به این فولبک اتریشی دستمزد سالیانه 11 میلیون یورو که با برخی از پاداش ها به 18 میلیون یورو نیز خواهد رسید، پیشنهاد داده اند اما آلابا خواستار دستمزد سالیانه 20 میلیون یورویی است و این باعث می شود تا او بیشترین دستمزد دریافتی را در این باشگاه داشته باشد. مذاکرات طرفین پیشرفتی نداشته است.

ممفیس دیپای به بارسلونا پیوست / غیر رسمی

ممفیس دیپای مهاجم 26 ساله هلندی لیون فرانسه، خواسته رونالد کومان برای تقویت خط حمله بارسلونا بود و حالا ممفیس می تواند فوتبالش را در بارسلونا دنبال کند.

صبحانه ورزشی 1399/6/25؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی سامان قدوس صمد نیکخواه بهرامی ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی

 

ادوین فن در سار نوشت او و سایر مدیران آژاکس به این شکل در حال گشت زنی با قایق در آمستردام صبحانه خود را صرف می کنند و در مورد استراتژی های تیم تصمیم می گیرند

 

کریستیانو رونالدو:
چه غروب زیبایی! صبحانه ورزشی 99/6/25؛ تولدت مبارک ایدور گودیانسن (42)

علی سیسوخو (33)

ابراهیم میرزاپور (42)

حسین ماهینی (34)

امید ابراهیمی (33)

سینا عشوری (32)

صبحانه ورزشی 99/6/25؛ بسته ویدیویی صبح سه شنبه


منبع: طرفداری

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز باشگاه پرسپولیس نقل از اسکای امرسون پالمیری نقل و انتقالات صبحانه ورزشی علاقه مند رئال مادرید جیدون سانچو میلیون یورو ممفیس دیپای بایرن مونیخ مهدی قائدی پی جذب برای جذب مدافع چپ تا ژوئن گرت بیل ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال اینتر و میلان روز گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت در دربی دلامادونینا رو در روی هم قرار گرفتند که تیم اینتر موفق شد همشهری خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا برای بیستمین بار در سری آ عنوان قهرمانی را به دست آورد. پس از پایان بازی، «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است.

در همین رابطه «فابریتزیو رومانو» خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا نیز خبر تأیید جذب طارمی را در صفحه خود در شبکه اجتماعی X (توئیتر) باز نشر داد تا مهر تأییدی به صحبت‌های مدیر ورزشی باشگاه اینتر بزند.

کد خبر 6086590

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • تحولات اوکراین| کاخ سفید: روند اوضاع به نفع کی‌یف نیست
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • اکران «اینترستلار» ایتالیایی در سن سیرو
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!