Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد کبودوند رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین حسینی(ع) عنوان کرد: هرساله با فرارسیدن این ایام دل‌های مشتاقان زیارت اربعین حال و هوای خاصی دارد و هرکسی در این ایام به‌طور معمول در حال فراهم کردن مقدمات اربعین بود.

وی افزود: با توجه به شرایط ویژه پیش آمده و شیوع بیماری کرونا، در حال حاضر دولت عراق اعلام کرده که آمادگی پذیرش زائران خارجی را ندارد و احتمالاً اربعین حسینی تحت شرایط ویژه‌ای نیز در کربلا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: با توجه به اینکه اربعین امسال در شرایط ویژه‌ای برگزار می‌شود، احتمال اعزام موکب‌ها به صورت محدود به عتبات وجود دارد، لذا جهت اعزام موکب‌ها ثبت‌نام در سامانه و دریافت یا تمدید پروانه موکب‌داری ضروری است.

کبودوند از موکب‌هایی که تمایل دارند در ایام اربعین در صورت وجود شرایط به عتبات اعزام شده و خدمت‌رسانی کنند خواست تا با مراجعه به سایتhttp://trii.ir/  یا سایت سازمان توسعۀ روابط اقتصادی، فرهنگی، سیاحتی و زیارتی پروانه موکب خود را دریافت یا تمدید کنند.

این مسؤول همچنین عنوان کرد: در سال گذشته سه موکب در شهر نجف، 8 موکب در طرق الحسین، 17 موکب در شهر کربلا و 17 موکب در شهر مسیب و حرم طفلان مسلم از استان قزوین به زوار اربعین خدمات‌رسانی کردند که بیشتر این خدمات شامل خواب اسکان و توزیع غذای گرم بوده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات همچنین عنوان کرد: خدمات درمانی به بیش از پنج هزار نفر خدمات پزشکی در دو موکب پزشکی از استان قزوین در سال گذشته ارائه شد.

کبودند در پایان عنوان کرد: اگر موکب‌های استان تمایل به اعزام به مراسم اربعین امسال را دارند جهت قرارگیری در سهمیه محدود اعزام مواکب، ضروری است پروانه موکب‌داری را دریافت کرده و یا پروانه قبلی خود را تمدید کرده باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین پروانه موکب موکب اربعین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین استان قزوین پروانه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۱۲۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد در خراسان جنوبی

مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی از صدور مجوز و تمدید ۱۲۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد خراسان جنوبی، مهدی دستورانی اظهار داشت: تولید، توزیع و فروش کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری بدون علامت استاندارد ممنوع است.

وی افزود: أخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد نشانه تعهد، رعایت ضوابط و موازین و استمرار انطباق مشخصات کالا با استاندارد ملی است و مشاهده علامت استاندارد، سلامت کالا را برای مصرف کننده تضمین می‌کند.

مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار و استانداردسازی محصولات تولیدی استان، در یکسال گذشته 120 صدور و تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی، ساختمانی، شیمیایی، خودرو، برق و الکترونیک، نساجی، انرژی صادر و تمدید شد که از این تعداد 26 پروانه صدور پروانه و 94 مورد آن، تمدید بود.

دستورانی بیان کرد: صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد از جمله تکالیف قانونی برای حصول اطمینان از رعایت الزامات استاندارد، استمرار کنترل کیفیت محصولات در واحدهای تولیدی تحت پوشش استان و ترغیب این واحدها به ارتقای کیفیت محصولات تولید شده بر اساس معیارهای سازمان ملی استاندارد است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از اصالت و اعتبار محصولات دارای نشان استاندارد درج شده روی محصول به هنگام خرید، کد 10 رقمی ذیل علامت استاندارد روی محصول را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال تا با دریافت سریع پاسخ از اصالت کالا اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • اقامت اتباع افغانستانی در خراسان رضوی
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • اعمال تدریجی محدودیت دریافت خدمات برای اصناف بدون شناسه یکتا
  • هدف گذاری وزیر اقتصاد برای اجرای کامل مقررات زدایی | شناسه یکتا چه کاربردی برای صاحبان مجوز دارد؟
  • بدون شک پیروزی نهایی نصیب مظلومان می‌شود
  • اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • ۱۲۰۰ کاروان راهی عتبات عالیات شد
  • صدور ۱۲۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد در خراسان جنوبی