Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌اصغر جمعه‌ای رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: روند واردات مواد اولیه‌ای که مورد استفاده واحد‌های صنعتی و تولیدی است نیاز به نظارت ویژه دارد تا از انحصار و مباحث مختلف متاثر نشود.

 او افزود: سیستم نظارتی باید بر ورود کالا‌های وارداتی ویژه واحد‌های تولیدی که در دست عده‌ای خاص است، نظارت ویژه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌اصغر جمعه‌ای بیان کرد: نظارت بر ورود مواد اولیه وارداتی انحصاری بر روند تولید محصولات واحد‌های صنعتی و تولیدی استان سمنان و قیمت تمام شده آن‌ها تاثیر بسزایی دارد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان ابراز داشت: قیمت تمام شده معقول محصولات واحد‌های صنعتی و تولیدی استان سمنان سبب تاثیرگذاری بر روند توزیع و عرضه و در پی آن قیمت‌های قابل قبول برای مصرف کننده می‌شود.

او تصریح کرد: در حال حاضر، قدرت خرید مردم برای مصرف کالای ساخت داخل واحد‌های تولیدی با مشکل روبرو است که نظارت ویژه دستگاه‌های نظارتی بر ورود کالا‌ها مقدمه‌ای برای رفع این دغدغه بنگاه‌های صنعتی است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: دقت نظر دستگاه‌های نظارتی به منظور کاهش نیافتن بیش از پیش قدرت خرید مردم و جلوگیری از آن ضرورت دارد.

جمعه‌ای به ضرورت پرهیز از تصمیمات خلق الساعه تاکید و اضافه کرد: ثبات در تصمیمات و سیاست‌های تجاری به دور از کش مکش‌ها، بسیاری از مشکلات واحد‌های صنعتی به ویژه واحد‌های صادرات محور را کاهش می‌دهد.

استان سمنان یکی از قطب‌های صنعتی و معدنی شرق کشور است و با داشتن حدود یکهزار و ۸۴۰ پروانه بهره‌برداری واحد‌های صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری حدود ۷۶ هزار میلیارد ریال و اشتغال برای بیش از ۶۸ هزار و ۸۰۰ نفر سهم قابل توجهی در رونق چرخه اقتصادی کشور دارد.

صنعت و معدن ۳۴ درصد از اشتغال استان سمنان و ۲۲ درصد از تولید ناخالص این استان را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن واردات مواد اولیه واحدهای صنعتی و تولیدی کالاهای وارداتی واحد های صنعتی استان سمنان نظارت ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم

ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم، در جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی استان سمنان گفت: وقتی بانک یک واحد تولیدی را تملک می‌کند، به دلیل اشتغال در زمینه‌ پولی و مالی به تولید و صنعت توجه نمی‌کند. وزارت صمت،‌ ستاد واحدهای تولیدی و صنعتی و بانک مرکزی با تشکیل کارگروهی مشترک،‌ فعال شدن واحدهای تولیدی احیاشده در تملک بانک‌ها را پیگیری کنند. به تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند؛ واحدهای تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند. منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم
  • عکس/ سفر رئیسی به سمنان
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • دستور ویژه رئیسی برای احیای واحد‌های تولیدی در تملک بانک‌ها
  • سفر رئیس جمهور به استان سمنان/ جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی‌ و صنعتی
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم