Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز سه‌شنبه در شورای تامین مسکن و جلسه ستاد بازآفرینی محله‌های هدف استان بوشهر افزود: در این عرصه باید مجوزها در کوتاه‌ترین زمان صادر و نظارت‌ها به گونه‌ای باشد که شاهد تکرار مشکلات مسکن مهر نباشیم.

وی بیان کرد: طرح اقدام ملی مسکن ازر طرح‌هایی است که دولت برای خانه‌دار کردن قشرهای مختلف جامعه به خصوص افراد متوسط و کم‌درآمد جامعه ارائه کرد و با توجه به وضعیت اقتصادی استان بوشهر در این ارتباط باید با جدیت و تعامل مناسب مدیران این طرح پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر اضافه کرد: انتظار می‌رود مجوزها در کوتاه ترین زمان ممکن صادر ونظارت‌های فنی و اجرایی طرح اقدام ملی مسکن به گونه‌ای باشد که شاهد تکرار حاشیه‌هایی که برای مسکن مهر بوجود آمد نباشیم.

وی یادآور شد: با اجرایی شدن طرح ملی مسکن شاهد تعدیل قیمت زمین و مسکن و افزایش امید دربین افراد جامعه خواهیم بود.

استاندار بوشهر در باره مسکن مهر گفت: دستگاه‌های متولی مسکن مهر این استان باید پروژه‌های باقی‌مانده را هر چه زودتر تکمیل کنند.

وی با تاکید بر بسته شدن پرونده مسکن مهر در استان بوشهر گفت: پروژه مسکن مهر ولایت بوشهر با همکاری دستگاه‌های ذیربط پیگیری و امسال تکمیل و تحویل شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: همچنین برای سرعت بخشی در تکمیل پروژه مسکن مهر پرگان برازجان همکاری همه دستگاه‌های اجرایی ذیربط و مشارکت متقاضیان ضروری است و در این ارتباط برای هماهنگی بیشتر لازم است جلسه تخصصی با مسئولان ذیربط و متقاضیان تشکیل شود.

گراوند برضرورت همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی از جمله اداره‌های کل امور مالیاتی، راه و شهرسازی، شرکت‌های آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق در سرعت بخشی برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر تاکید کرد.

وی گفت: مجری طرح مسکن مهر در شهرهای بوشهر و برازجان بر اساس برنامه زمان‌بندی باید واحدهای مسکونی را تکمیل و تحویل متقاضیان دهد و هرگونه کم‌کاری در این  زمینه پذیرفتنی نیست.

گراوند افزود: توسعه طرح‌های زیرساختی در شهر جدید عالی‌شهر باید در اولویت قرار بگیرد و حمایت‌های لازم از سوی مسئولان انجام شود.

استاندار بوشهر زیرساخت‌های ورزشی، بهداشت و درمان و طرح‌های فرهنگی و آموزشی در عالی‌شهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای رونق بیشتر شهر جدید عالی‌شهر ایجاد و تقویت زیرساخت‌های ورزشی، بهداشت و درمان و طرح‌های فرهنگی و آموزشی به عنوان مهمترین مطالبه ساکنان این شهر ضروری است.

گراوند با اشاره به اینکه ۱۶ پروژه در اجرای بازآفرینی شهرها تدوین شده‌است افزود: ۱۶ پروژه در اجرای بازآفرینی شهرهای استان تدوین شده و برای اجرای آنها ۵.۹ میلیارد تومان سهم شرکت بازآفرینی شهری است که باید این پروژه‌ها با شتاب بیشتری دنبال شود.

مدیرکل راه وشهرسازی استان بوشهر گفت: براساس اقدام‌های انجام شده تاکنون هشت هزار و ۶۷ نفر در استان بوشهر نسبت به ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن اقدام کرده‌ اند که از این تعداد تاکنون سه هزار و ۹۵۱ نفر فرم ج  دارند که  ۳۳۲ نفر افتتاح حساب و ۱۷۱ نفر از این افراد نیز نسبت به واریز وجه اقدام کرده‌اند.

فرزاد رستمی افزود: در این ارتباط عملیات اجرایی ۳۹۴ واحد در شهر جدید عالی‌شهر آغاز و ۱۴۴ واحد در خورموج نیز بزودی آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: کاهش هزینه صدور پروانه ساختمانی و خدمات فنی و مهندسی و نظام مهندسی ساختمان به میزان حداقل ۵۰ درصد در طرح اقدام ملی مسکن انجام شده‌است.

رستمی در باره مسکن مهر استان بوشهر گفت: با وجود همه فشارها و ادعاهای موجود که در این دولت در این بخش کاری نشده‌است اما ۶۰ درصد مسکن مهر معادل ۱۹هزار و ۲۷۴ واحد در این دولت افتتاح شده‌است.

وی اضافه کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده واحدهای مسکن مهر بدون معارض در این استان تا آبان ماه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

رستمی یادآور شد: سهم استان بوشهر از واحدهای مسکن مهر ۳۴ هزار ۷۱۵ واحد است که از این تعداد ۳۲ هزار و ۳۸۶ واحد تاکنون افتتاح و تحویل شده‌است. 

برچسب‌ها بوشهر طرح اقدام ملی مسکن برازجان مسکن مهر خورموج عالی شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر طرح اقدام ملی مسکن برازجان مسکن مهر خورموج عالی شهر بوشهر طرح اقدام ملی مسکن برازجان مسکن مهر خورموج عالی شهر اخبار کنکور طرح اقدام ملی مسکن استاندار بوشهر استان بوشهر مسکن مهر عالی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد

استاندار سابق لرستان گفت: جهش توسعه در لرستان آغاز شده و برای به سرانجام رسیدن نیاز به کمک و پیگیری دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، فرهاد زیویار_ روز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در مراسم معارفه استاندار لرستان، اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون شاهد تحولات خوبی در حوزه‌های زیرساختی، اقتصادی، بهداشتی و درمانی، اجتماعی و آموزشی بودیم که روند توسعه‌ی استان را شروع کرد.

وی با بیان این که تنها با حمایت، کمک و پیگیری می‌توان این شروع خوب را به سرانجام رساند، افزود: ان شاالله من بعد تمام توان استان در حوزه‌های مختلف از جمله رسانه و قلم در اختیار توسعه استان قرار گیرد.

زیویار با اشاره به این‌که استانداری مسئولیت سنگینی است و نیاز به کمک و حمایت دارد، گفت: نباید به این مسئولیت حساس بار اضافه کرد بلکه باید کمک کنیم و بارها را برداریم.

استاندار سابق لرستان به برخی از عملکردهای استانداری لرستان در زمان مسئولیتش طبق بررسی و اعلام دفتر رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: لرستان در بهره‌وری، راه اندازی بنگاه‌های تعطیل شده، جذب سرمایه گذار خارجی و طرح شهید زین الدین به ترتیب در جایگاه‌های سوم، هشتم، دوازدهم و یازدهم قرار گرفت.

زیویار عنوان کرد: در شرایطی که استان رتبه‌ی اول تورم کشور را داشت توانستیم با برنامه ریزی و اقدام این رتبه را به نهم برسانیم.

وی جهش در حوزه‌ی کشاورزی را یکی از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم از ابتدا تا کنون در لرستان برشمرد و ادامه داد: افزایش تولید گندم به حدود ۴ برابر، افزایش دو برابری ظرفیت‌های گلخانه‌ای، افزایش ۴ برابری تولید دانه‌های روغنی، احیای ده‌ها واحد دامپروری و … تنها نمونه‌ای از آن است.

استاندار سابق لرستان ادامه داد: بالاترین رکورد کشتار و تولید مرغ در استان قبل از نوروز امسال ثبت شد که طی آن بیش از ۵۰۰ تن در روز تولید شد.
زیویار فعال سازی و تکمیل پروژه‌های ناتمام، احیای واحدهای اقتصادی، جوانگرایی در مدیریت و بهره‌وری از ظرفیت‌های مولدسازی را مهم‌ترین رویکردهای دولت سیزدهم در استان از زمان آغاز آن قلمداد کرد و ابراز کرد: تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، باغ موزه دفاع مقدس، ایستگاه رادار هواشناسی، چند سد مهم استان از جمله کمندان و تاج امیر، ده‌ها پل و ابنیه راهبردی و پیشرفت چشمگیر در پروژه‌های مهم و تعطیل شده‌ای از جمله راه آهن، بیمارستان‌های نیایش، گهر و رازی تنها نمونه‌هایی بودند که ماحصل این رویکردها هستند.

وی به آخرین وضعیت راه آهن دورود به خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مشکلات حقوقی بین قرارگاه خاتم الانبیا با وزارت‌های نفت و راه و شهرسازی به وجود آمده که نیاز به پیگیری مجدانه دارد.

استاندار سابق لرستان ادامه داد: تا کنون بالغ بر ۱,۱۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده، ضمن این که اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان را از محل مولدسازی برای کمک به آن در نظر گرفته‌ایم.

زیویار همچنین به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اشاره و عنوان کرد: عمده‌ی این مصوبات یا محقق شده‌اند و یا پیشرفت بیش از ۷۰ درصد دارند.

وی همچنین با اشاره به چالش‌های دولت سیزدهم در زمان آغاز به کار از جمله بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی و برنامه‌ریزی‌های جهادی و مناسب برای برون رفت از آنها، از حُسن اعتماد مجموعه دولت و حمایت‌های وزیر کشور در زمان تصدی استانداری لرستان تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 747323

دیگر خبرها

  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی تبعه ایرانی حمله کننده به بخش کنسولی
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت