Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان بازغی بازیگر سریال درام اجتماعی و خانوادگی «افرا» شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی پروژه، مجموعه تلویزیونی «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مشترک مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی آخرین مراحل پیش تولید را سپری می کند.

پژمان بازغی نیز به تازگی به گروه بازیگران این سریال پیوسته و مراحل انتخاب دیگر بازیگران اصلی و عوامل پشت دوربین در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین همکاری بازغی و توفیقی است. پیش از این مهدی سلطانی برای بازی در سریال «افرا» قرارداد بسته بود.

این درام اجتماعی و خانوادگی که قصه آن در فضای معاصر می‌گذرد، برای پخش از شبکه یک آماده می‌شود.

طراح قصه سریال پدرام پور امیری است و فیلمنامه را فرزاد فرزانه و امیر حسین نجف‌پور نوشته‌اند.

این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه اول سیماست.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: پژمان بازغی بهرنگ توفیقی سریال افرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!

زی‌سان: رایان سرلک که در سریال زیرخاکی نقش کاوه پسر فریبرز و پریچهر را ایفا می‌کند، با انتشار تصویری از پایان فیلمبرداری فصل چهارم سریال زیر خاکی خبر داد. این سریال در شب‌های ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۱۴۰۳ بر روی آنتن شبکه یک می‌رود.

رایان سرلک یا همان کاوه دوست داشتنی سریال زیر خاکی از قسمت آخر سریال زیرخاکی ۴ تصویری منتشر کرد و نوشت:

دیشب تمام پنجره‌ها بسته، پرده‌ها کشیده، چراغ‌ها خاموش و در خانه مروت پور… قفل شد و زندگی تو این خانه به پایان رسید

خسته نباشید میگم به تمام عوامل عزیز زیرخاکی

جزئیاتی درباره سریال زیر خاکی ۴

سریال زیر خاکی ۴، فصل ۴ زیر خاکی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا ۱۶ قسمت دارد و هر شب ساعت ۲۲ از شبکه اول سیما پخش می‌شود. پخش این سریال از سه شنبه ۲۲ اسفند آغاز و تا پیش از شب‌های قدر ادامه خواهد داشت.

جزئیات پخش و تکرار پخش زیر خاکی چهار را اینجا بخوانید بازیگران سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی که از شبکه یک پخش میشود، عبارتند از:پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رایان سرلک، بهراد خرازی، منصورنصیری، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، مریم موسویان، مهری آل آقا، محمد حاجی زاده، محمدرضا فرزام، نادر شهسواری، هیوا حقیقی، سحر آغاسی، فیلیپ ساپرکین، محمد اشکانفر، رضا شیخ انصاری، مسعود اسماعیلی، محمدرضا عقدایی، کبری گودرزی با حضور کوروش سلیمانی، محمد شیری و هومن برق نورد.

بیوگرافی رایان سرلک کاوه زیرخاکی

سریال زیر خاکی ۴، رایان سرلک در تاریخ ۲۱ اسفند ماه سال ۱۳۹۲ در تهران متولد شد، فعلاً تک فرزند بوده و خواهر و برادری ندارد؛ پدر و مادر رایان سرلک بازیگر نیستند و شغل آنها ارتباطی به سینما و تلویزیون ندارد پدرش دهناد سرلک طراح و معمار و مادر رایان سرلک کارشناس شیمی است. او در آثاری، چون زیرخاکی، تابستان همان سال، گل به خودی، راند چهارم، جاده خاکی و…بازی کرده است.

tags # سریال ، سریال تلویزیونی سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • بهترین مینی سریال های شبکه HBO که حتما باید ببینید
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد+ تیزر
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!
  • از تکذیب مهاجرت جواد قارایی تا تغییر ساختار «سیما فیلم»
  • نفس بازغی یک ویدئوی عاشقانه منتشر کرد + ویدئو