Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از نوبت دهی اینترنتی خدمات مرکز تعویض پلاک در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ غلامعلی شرق اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از گسترش آن  و ارائه خدمات بهینه به شهروندان و جلوگیری از ازدحام درمراکز تعویض پلاک سیستم نوبت دهی آنلاین در استان البرز به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این سیستم از امروز ۲۵ شهریور ماه فعال شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه راهور۱۲۰ و ورود به آن نسبت به دریافت آنلاین زمان شماره‌گذاری یا تعویض پلاک خودروی خود  برای  چند روز بعد اقدام کنند.

وی افزود: از روز شنبه هفته اینده 29 شهریورماه جاری خدمات تعویض پلاک خودرو  دراستان البرز فقط برای  ثبت نام شدگان اینترنتی ارائه می شود.

سرهنگ شرق درباره اجرای طرح نوبت‌دهی اینترنتی مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک دراستان البرز گفت: هدف از جرای طرح الکترونیکی شدن خدمات پلیس، کاهش مراجعات حضوری و عدم تجمع مردم  در مراکز تعویض پلاک خودرو است.

وی تاکید کرد:  متقاضیان توجه داشته باشند بدون دریافت ثبت نام اینترنتی و دریافت نوبت آنلاین هیچ گونه خدماتی از سوی مرکز تعویض پلاک صورت نمی گیرد و از مراجعه های بدون نوبت  در این مرکز خودداری می شود.

شرق گفت: با راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی، مراجعه های  مردم به مراکز مدیریت شده و آن ها می‌توانند از روزهای قبل ساعت ورود خودرو را به مرکز تعیین کرده و بدون ایستادن در صف، در زمان تعیین شده وارد مرکز تعویض پلاک شوند ونسبت به اخد خدمات اقدام کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز دربخش دیگری از سخنان خود فزود: ساعات کارمرکز تعویض پلاک قزلحصار ۷ صبح الی ۱۴ است که لازم است مراجعه کنندگان با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی مراجعه کنند.

سرهنگ شرق بیان داشت: استفاده از ماسک در این مرکز الزامی است و از  ورود افراد بدون ماسک جلوگیری خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور البرز خدمات اینترنتی نوبت دهی تعویض پلاک خودرو مرکز تعویض پلاک استان البرز نوبت دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی علامه بهلول گنابادی  با اشاره به ویزیت ۱۰۱ هزار و ۳۹۸ نفر توسط پزشکان عمومی در اورژانس بیمارستان علامه بهلول گنابادی در سال ۱۴۰۲ گفت: در همین مدت ۱۱۰ هزار و ۵۷۴ نفر از خدمات سرپایی بخش اورژانس شامل تزریقات، سرم تراپی، پانسمان، بخیه و سونداژ بهره‌مند شدند.

مهدی پاسبان با اشاره به انجام ۹ هزار و ۳۷۱ عمل جراحی در زمینه‌های جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی و ارولوژی در این بیمارستان افزود: در همین مدت ۹۴ هزار و ۶۵۸ نفر از خدمات تشخیصی بخش پاراکلینیکی طب تصویری این بیمارستان استفاده کردند.

وی گفت: پاسبان انجام حدود ۲۶۸ هزار آزمایش برای بیش از ۳۴ هزار نفر را از دیگر خدمات انجام شده عنوان کرد و افزود: هفت هزار و ۸۰۴ نفر مادر باردار در طول دوران بارداری از خدمات تریاژ مامایی بهره‌مند شدند.

پاسبان با اشاره به بهره‌مندی ۳۱ هزار و ۸۷۵ نفر از خدمات کلینیک تخصصی بیمارستان علامه بهلول افزود: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۰ هزار نفر توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص بیمارستان علامه بهلول گنابادی ویزیت شدند.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی البرز
  • خدمات دارالترجمه رسمی در تهران
  • پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز ملکی و غیر ملکی
  • فعالیت شبانه روزی مرکز فوریت های سایبری در البرز