Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز مظلومی عنوان کرد اگر قرار بود این رقابت ها به تعویق بیافتد باید این مسئله در همان مراسم قرعه کشی اعلام می شد.

پرویز مظلومی سرمربی تیم ملی جوانان ایران درباره شرایط تیم بعد از لغو رقابت های جوانان آسیا در ازبکستان حرف زد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال پرویز مظلومی پس از لغو اردوی تیم ملی جوانان با توجه به تعویق مسابقات قهرمانی جوانان آسیا گفت:

ظاهرا گفته شده بعضی از تیم های شرکت کننده در مسابقات به دلیل عدم امکان سفر به ازبکستان خواستار تعویق بازی ها شدند و مسابقات در تاریخ مقرر برگزار نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم مسئولین برگزاری بازی ها تصمیم عجیبی گرفته اند و اگر قرار بود این رقابت ها به تعویق بیافتد باید این مسئله در همان مراسم قرعه کشی اعلام می شد نه حالا که فرصت کوتاهی به تاریخ آغاز بازی ها باقی مانده و تیم ها برنامه های آماده سازی خودشان را به مراحل نهایی رسانده بودند.

سرمربی تیم ملی جوانان اضافه کرد:

ما هم برنامه های خودمان را به صورت فشرده با همکاری کادر فنی و همکارانم اجرا کردیم و زحمات زیادی در این مدت کشیده شد. دستیارانم بدون هیچ چشم داشتی در این مدت با تمام وجود کار کردند تا بچه ها را به آمادگی مطلوب برسانیم و حالا چنین تصمیمی گرفته شده که واقعا عجیب است و باید بگویم خستگی به تن همه ما ماند. هنوز هم تاریخ دقیق از سوی AFC اعلام نشده اما در هر صورت باید برنامه تازه ای تدوین شود و زحمات ماه های اخیر بی نتیجه ماند.

مظلومی در پایان گفت:

امیدوارم هرچه زودتر تصمیم قطعی AFC در خصوص تاریخ برگزاری مسابقات جوانان و نوجوانان آسیا به کشورهای شرکت کننده اعلام شود تا بتوانند برنامه ریزی مناسب را در این خصوص داشته باشند چرا که این شرایط حرفه ای نیست و کشورها باید زمان کافی برای تنظیم زمان بندی اردوها را در اختیار داشته باشند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرویز مظلومی جوانان آسیا رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم

حسین قمی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: ترکیبی از جوانی و تجربه را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهیم کرد. تیمی که بدون شک در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت، ولی این جوانان بعد از چهار سال دوری از میادین رسمی به مصاف حریفان خود در آسیا می‌روند که بدون شک کار سختی را پیش رو خواهند داشت.

وی افزود: برخی جودوکاران ما در بازی‌های آسیایی هانگژو حضور داشتند که فرصتی برای کسب تجربه پیدا نکردند. نکته مهم اینجاست که جودوکاران ما رنکینگ ندارند و همین موضوع باعث می‌شود که در سید بندی و قرعه کشی مسابقات جای نداشته و در مبارزه اول با بهترین‌های وزن خود پیکار کنند. این یعنی مبارزه اول همان فینال و اگر نفرات ما از همین مبارزه دشوار عبور کنند، بدن‌ها راه افتاده و می‌توانند به مدال دست پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی جودو ادامه داد: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، نفرات اعزامی به شرایط بدنی ایده الی رسیده‌اند. در اردوی آخر با کاهش حجم و افزایش شدت تمرینات، بیشتر تمرکز ما روی مسائل روحی، روانی بود. این نفرات اگر به خودباوری برسند شک نداشته باشید توانایی کارهای بزرگ را داشته و رسیدن به مدال دور از دسترس نیست. همان طور که بارها و بارها گفته‌ام، دوری از میدان‌های بزرگترین مشکل جودوکاران ماست. این جوانان پر امید جودو باید در اردوها و مسابقات مختلف با جودوکاران مطرح دنیا مبارزه و تمرین کنند تا تجربه کسب کنند.

قمی با اشاره به وجود برخی مشکلات در مسیر مسابقات آسیایی گفت: نکته اول اضافه وزن برخی جودوکاران است که در فرصت باقی مانده به امید خدا رفع خواهد شد. اما مشکل عمده دوم ما اختلاف ساعت ۴.۵ ساعته تهران با محل برگزاری مسابقات است. در روزهای گذشته تدابیری برای این موضوع اتخاذ و به انجام رسید تا این مشکل نیز به حداقل برسید. تغییر زمان‌های تمرین در طول روز، بخصوص ساعت ابتدایی صبح یکی از این برنامه‌ها بود که امیدوارم نتیجه لازم را داشته باشد.

وی در پایان گفت: آخرین دوره مسابقات قهرمانی آسیا پیش از المپیک به دلیل آنکه برخی کشورها برای تکمیل سهمیه‌های خود با بهترین نفرات خود به میدان می آینده همیشه سختی خاص خود را دارد. هر چند کار سخت و بسیار دشوار است، ولی نا امید نیستیم و ان شالله که بتوانیم مبارزات خوبی را به نمایش بگذاریم.

کد خبر 6080587

دیگر خبرها

  • تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش
  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • اتفاق عجیبی که بوکسور‌های ایرانی را ناک‌اوت کرد
  • مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا به تعویق افتاد
  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم