Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام شیخانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح یک وعده غذای گرم در روستامهدها و مناطق حاشیه‌ای و محروم اولین بار در سال‌های گذشته به صورت پایلوت در هشت روستامهد و پس از آن در تمامی روستامهدها و مهدهای کودک مناطق محروم شهری و حاشیه‌ای اجرا شد.

وی اظهار داشت: این طرح از سال ۹۲ تاکنون نیز یکی از طرح‌های ادامه دار و موفق در دولت تدبیر و امید بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی تصریح کرد: این طرح با ارایه یک وعده غذای گرم در مهدکودک به کودکان با هدف کمک به ارتقای شاخص‌های رشدی کودکان، تامین کالری و پروتئین و موادغذایی مورد نیاز و جلوگیری از سوء تغذیه احتمالی در کودکان روستایی و مناطق محروم اجرا می‌شود.

وی گفت: شاخص اجرای این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان با توجه به سهمیه تخصیص داده شده در سطح استان تعیین شده و اولویت اجرا مناطق کم برخوردار با کودکان دچار سوء تغذیه است.

شیخانی اضافه کرد: این طرح سال گذشته به مدت پنج روز در هفته و ۶۰ روز در تمامی روستامهدهای فعال استان با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند  اجرا شد و ثمراتی خوبی داشت. 

وی افزود: برای اجرای این طرح در سال گذشته، سرانه هر کودک روزانه ۳۷ هزار و ۴۰۰ ریال تعیین و اعتبار آن برای ۶۰ وعده غذایی سه هزار و ۷۸۲ کودک به  استان تخصیص داده شد.

برچسب‌ها دولت تدبیر و امید خراسان جنوبی تغذیه کودکان سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دولت تدبیر و امید خراسان جنوبی تغذیه کودکان سازمان بهزیستی کشور دولت تدبیر و امید خراسان جنوبی تغذیه کودکان سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم خراسان جنوبی در حمایت از عملیات تنبیهی وعده صادق + تصاویر

نمازگزاران جمعه در نقاط مختلف خراسان جنوبی، ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از عملیات تنبیهی وعده صادق راهپیمایی و تجمع برگزار کردند.

بیشتر بخوانید

عملیات وعده صادق یک دفاع منطقی بود

در ادامه تصاویری از تجمع و راهپیمایی مردم در شهرستان های مختلف خراسان جنوبی را نظاره گر باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم خراسان جنوبی در حمایت از عملیات تنبیهی وعده صادق + تصاویر
  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی
  • بارش باران و تگرگ در ۸ استان | شدت بارش‌ها در این مناطق | این دریا طوفانی است
  • سامانه بارشی در راه خراسان جنوبی
  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد