Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس، فائزه نجارزادگان: شهردار پایتخت دو روز پیش از آغاز طرح جذب دستیاران در شهرداری تهران خبر داد و گفت: انتخاب دستیار از طریق فراخوان عمومی و برگزاری آزمون صورت می‌گیرد که عموم شهروندان واجد شرایط می‌توانند در فضایی منصفانه به رقابت بپردازند.

حناچی با بیان اینکه ورود نیروی جوان با انگیزه بالا به منظور جانشین‌پروری و توجه به رویکرد کشف استعدادهای جدید در کانون‌های ارزیابی از اهداف برگزاری آزمون استخدامی است، گفت: این آزمون می‌تواند موتور محرکی برای ارائه خدمات مطلوب باشد و سرمایه‌گذاری ارزشمندی برای آینده کار مدیریت شهری فراهم می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی با اشاره به شعار تهران شهری برای همه تأکید کرد:‌ بهره‌ بردن از توان و ظرفیت همه مردم شهر در ساختن شهری تاب‌آور، زیست‌پذیر و مبتنی بر ارزش‌های ایرانی ـ اسلامی مدنظر است از همین رو دست همه فارغ‌التحصیلان را برای خدمت به مردم تهران به گرمی می‌فشاریم و در تلاشیم که فرصت خدمت را برای همه شهروندان به صورت مساوی فراهم کنیم تا در یک رقابت عادلانه و سالم در رسیدن به فضیلت خدمت به شهروندان تهرانی داوطلبان بتوانند رقابت کنند و بهترین‌ها به استخدام سازمان شهرداری تهران درآید.

اما صحبت‌های حناچی با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو بوده است و حتی برخی از نمایندگان مجلس هم در این زمینه واکنش نشان دادند از جمله جعفر قادری نماینده مجلس که گفته است، سرپرست معاون توسعه منابع انسانی شهرداری جهت جذب دستیار جوان برای مدیران شهرداری تهران نامه‌ای نوشته است که به نظرم جذب دستیار برای مدیران شهرداری کار خلافی است و باید جلوی آن گرفته شود. چرا که شهرداری نه تنها چنین مجوزی ندارد بلکه نباید چنین اقدامی هم انجام دهد.

نایب رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس بیان داشت: شهرداری اگر نیاز به نیرو دارد باید از نیروهای موجود استفاده کند و اگر می‌گویند شهرداری نیروی مازاد دارد چرا اکنون به این بهانه نیرو جذب می‌کنند.

وی بیان داشت:‌این اقدام مسؤولان شهرداری یک فعالیت کاملاً سیاسی است و شهرداری‌ها معمولاً در سال‌های آخر فعالیت خود هم از این کارها انجام می‌دهند.

حسن رسولی عضو شورای شهر هم اخیراً در مورد وضعیت مالی شهرداری هشدار داده و گفته است:‌وضعیت مالی شهرداری به اندازه‌ای وخیم است که حتی شاید نتوانیم حقوق و دستمزد نیمه دوم سال کارکنان شهرداری را بپردازیم.

البته محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران تقریبا رویکرد مشابهی با حناچی دارد و درباره جذب نیروهای جدید، گفت: این اقدام بر اساس مصوبه برنامه سوم شهرداری است و شهرداری سالانه باید باید ۶ درصد نیرو کاهش و ۳ درصد نیرو جذب کند.

درباره جزئیات برگزاری آزمون دستیاری و انتقادات به جذب نیروهای جدید در شهرداری پایتخت با حامد مظاهریان معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا و سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران به بحث و گفت‌وگو نشستیم که جزئیات آن به شرح  ذیل است:

هدف از جذب دستیار در شهرداری تهران چیست؟

 شغل دستیاری در برگیرنده فعالیت‌هایی است که متصدیان آن در تعامل و همکاری بی‌واسطه با مدیر مافوق ضمن تحلیل و ساماندهی فرآیند تصمیم‌سازی، عهده‌دار راهنمایی و ارائه دیدگاه‌های تخصصی برای تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری، نظارت و مدیریت عملکرد حوزه فعالیت به منظور ارتقاء سطح اثربخشی و تسهیل در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله به مدیر مربوطه است.

نقش دستیاران در شهرداری تهران

همچنین این افراد عهده دار پیگیری و نظارت (کمی و کیفی) بر اجرای تصمیمات مدیر مربوطه، تبیین تصمیمات تخصصی مقام مافوق برای واحدهای ذی‌ربط است.

هدف از به کارگیری افراد به عنوان دستیار مدیران،‌ شناسایی جوانان مستعد،‌ توانمند و شایسته‌ای است که فارغ از ارتباطات و صرفا بر اساس شایستگی‌ها و توانمندی‌های خود، فرصت حضور و کسب تجربه در کنار مدیران با سابقه را پیدا کنند و از سوی دیگر مدیران بتوانند از دیدگاه‌های جدید و استعداد و توانایی های این افراد در جهت ارتقای سطح کیفی و بهبود عملکرد خود بهره‌مند شوند.

زمان برگزاری آزمون

 آزمون دستیاری شهرداری چه زمانی برگزار می‌شود؟‌

آزمون دستیاری برای 18 مهر سال جاری در شهر تهران برنامه ریزی شده است و طبق روال محل آزمون زمانی که داوطلبان کارت ورود به جلسه را دریافت کنند مشخص می‌شود.

ثبت نام فقط از طریق سازمان سنجش

ثبت‌نام داوطلبان آزمون دستیاری چگونه و از چه زمانی آغاز می‌شود؟

‌ثبت‌نام آزمون دستیاری از طریق سایت سازمان سنجش صورت می‌گیرد و داوطلبان از دو روز گذشته می‌توانسته‌اند به درگاه سازمان سنجش مراجعه کنند و اقدامات لازم را برای ثبت‌نام خود انجام دهند. محدودیتی در ثبت‌نام افراد وجود ندارد و تا روز جمعه هفته جاری ثبت‌نام داوطلبان ادامه خواهد داشت.

هزینه ۱۰۰ هزار تومانی برای ثبت نام

هزینه ثبت‌نام داوطلبان چقدر است؟

مظاهریان:‌ مشابه تمام آزمون‌های ورودی دانشگاه‌ها و آزمون‌های استخدامی دستگاه‌ها مبلغی برای ثبت‌نام در نظر گرفته می‌شود که  توسط سازمان سنجش امسال برای آزمون دستیاری این مبلغ 100 هزار تومان پیش‌بینی شده است.

پذیرش زنان و مردان یکسان است

ظرفیت زنان و مردان برای پذیرش فعالیت در شهرداری متفاوت است؟

‌خیر، زنان و مردان ظرفیت یکسانی برای جذب در شهرداری دارند و هدف جذب جوانان مستعد از طریق فراخوان عمومی است  و در فراخوان معدل و دانشگاه خاصی نیز مدنظر قرار نگرفته است، ولی در مقطع رشته‌های تحصیلی قابل پذیرش محدودیت داریم.

حداکثر سن داوطلبان

حداکثر سن داوطلبان برای شرکت در آزمون دستیاری چقدر است؟

داوطلبان با مدرک فوق‌لیسانس حداکثر تا 32 سال و با مدرک دکترا با سن 36 سال می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. همچنین افراد باید حتماً تحصیلات در یکی از رشته‌های علوم اقتصادی، علوم اجتماعی،‌جامعه‌شناسی، حقوق، مدیریت صنایع، عمران، معماری و شهرسازی و فناوری اطلاعات داشته باشند. حداکثر سن برای کارمندان در شهرداری براساس سابقه افزایش می‌یابد.

زمان استخدام در شهرداری

شروع به کار داوطلبان پذیرفته شده چه زمانی در نظر گرفته شده است؟

‌ طبق روال همه دستگاه‌ها داوطلبان پذیرش شده ابتدا یک قرارداد معین یکساله خواهند داشت و بر اساس ارزیابی و عملکرد دوره کاری‌شان طی یکسال وضعیت فعالیت‌شان تمدید می‌شود. پذیرش‌شدگان از ماه‌های پایانی مشغول فعالیت خواهند شد و قطعا طی دوره یک تا دو ساله کارمند رسمی شهرداری می‌شوند. پیش بینی می شود موارد ثبت نام، آزمون، مصاحبه و گزینش افراد تا ماه های پایانی سال ادامه یابد و افراد تا قبل از سال جاری بکار مشغول شوند.

سرانجام نیروهای مازاد

بسیاری معتقد هستند که با وجود نیروی مازاد در شهرداری تهران استخدام نیروهای جدید به صلاح نیست نظر شما در این زمینه چگونه است؟

در حال حاضر نیروهای مازاد دارای مدارک کارشناسی هستند و یا در رشته‌های خاصی فعالیت دارند برای همین در فراخوان آزمون دستیاری مدرک کارشناسی را در نظر نگرفته‌ایم. همچنین در برخی از رشته‌ها در حال حاضر نیرو در شهرداری نیاز نداریم ولی در برخی از حوزه‌ها و رشته‌ها کمبود نیرو هم داریم.

البته به طور کلی تعداد افرادی که از طریق آزمون دستیاری جذب شهرداری تهران می‌شوند حداکثر 265 نفر خواهند بود که بر اساس مصوبه برنامه سوم این استخدام انجام می‌گیرد و منابع مالی بر اساس بودجه پیش‌بینی شده است.

شهرداری بر اساس قانون و برنامه سوم می‌تواند به ازای 50 درصد افراد بازنشسته جذب نیرو داشته باشد و در حال حاضر به طور کلی 62 هزار نفر در شهرداری مشغول فعالیت هستند و روزانه تعدادی بازنشسته می‌شوند که تعداد بازنشستگان قطعا بسیاری بیشتر از جذب نیروهای جدید است.

پذیرفته‌شدن دستار مدیر می‌شوند

آیا جذب نیرو در بخش‌های خدماتی شهرداری مانند آتش‌نشانی و بهشت‌زهرا (س) توسط شهرداری انجام می‌گیرد؟

‌ سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران مانند آتش نشانی، سازمان بهشت زهرا سیاست‌های مشخصی را در جذب نیروی متخصص دارند ولی افرادی که از طریق این آزمون جذب خواهند شد قرار است در پست دستیاری جذب شوند.

پذیرفته‌شدگان آزمون دستیاری فقط در مرکز و ستاد شهرداری جذب نمی‌شوند بلکه در مناطق، ستاد و شرکت‌ها و مؤسسات تابعه شهرداری نیز معرفی خواهند شد و به طور کلی این افراد قرار است دستیار مدیران در رشته‌های تخصصی شوند.

منابع آزمون استخدامی

منابع آزمون دستیاری چگونه انتخاب شده است؟

‌اصولا در یک آزمون منابع اعلام نمی‌شود ولی مواد آزمون در دو بخش عمومی و اختصاصی پیش‌بینی شده است که مواد عمومی شامل احکام، اخلاق، معارف اسلامی، مهارت کار با کامپیوتر و زبان انگلیسی است. همچنین مواد اختصاصی آزمون در مورد روش تصمیم‌گیری تئوری سازمان مدیریت و استدلال است.

برگزاری آزمون طی دو مرحله

آزمون طی چند مرحله برگزار می‌شود؟

‌ دو مرحله برای آزمون در نظر گرفته شده که مرحله اول مهر سال جاری برگزار می‌شود و 4 برابر ظرفیت مورد نیاز افراد مورد پذیرش قرار می‌گیرند ولی مرحله دوم که تا آخر آذر برگزار می‌شود، شامل ارزیابی شایستگی‌های فرد و توانمندی‌های آن در تصمیم‌گیری، مهارت ارتباطی و ادراکی است. همچنین در نیمه آبان امسال پذیرفته‌شدگان مرحله اول اسامی‌شان مشخص می‌شود.

آزمون استخدامی دستیاری گامی جهت ورود جوانان به شهرداری 

انتصاب جوانان به عنوان مدیر و مطالبات در این زمینه به کجا رسید؟

 آزمون دستیاری گامی برای فعالیت و ورود جوانان به شهرداری تهران است‌ ولی برای انتصاب جوانان به عنوان مدیر  مصوبات مربوطه در شورای شهر تصویب شده و شهرداری موظف است در سه سطح انتصاب مدیران، به انتصاب جوانان اولویت بیشتری دهد. در هر کدام از این سطوح مشخص شده که چه درصدی از آن را می‌توان برای انتصاب جوانان در نظر گرفت که باید اقدامات بیشتری در این راستا انجام دهیم. البته فرصت‌های دیگر نیز در نظر گرفته شده است.

هدف از اصلاح ساختار به خطر افتادن امنیت شغلی نیست

آیا با اصلاح ساختار در شهرداری کاهش نیرو انجام می‌شود؟

‌ یک تفاهم قطعی بین مدیریت شهری و شورای شهر صورت گرفته که بر اساس آن شهرداری باید حافظ نیروهایش باشد. هدف اصلاح ساختار این نیست که امنیت شغلی همکاران‌مان را به خطر بیندازیم احتمالاً جابه‌جایی‌هایی صورت می‌گیرد ولی شهرداری تهران آنقدر دارای ظرفیت است که می‌تواند این نیروها را در سمت و سوی مولدی به کارگیری کند. برای اصلاح ساختار بنا نداریم تعدیل‌هایی به آن شکل که معمول است صورت گیرد، باید صبر کنیم که لایحه در شورا تصویب شود تا مراحل انجام کار مشخص شود.

توجه به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در روز آزمون

تمهیدات لازم جهت پیشگیری از انتقال کرونا در زمان برگزاری آزمون در نظر گرفته شده است؟

 قطعاً اقدامات لازم در این  راستا با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه انجام می‌گیرد و تجربه برگزاری آزمون های مختلف در این مدت می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و داوطلبان نگرانی در این زمینه نداشته باشند البته نسبت به رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک در روز برگزاری آزمون اقدامات شخصی را انجام و ما نیز برنامه‌ ریزی‌های لازم را انجام می‌دهیم.


۱۰۰ هزار تومان ثبت نام کجا هزینه می‌شود

برخی معتقدند هزینه ۱۰۰ هزار تومانی برای ثبت نام، جهت کسب درآمد شهرداری است نظر شما در این زمینه چیست و این ۱۰۰ هزار تومان کجا هزینه می‌شود؟

 یکی از امتیازهای روشمند سازی نظام جذب منابع انسانی این است که بار مالی بر دوش سازمان نمی گذارد و داوطلبان، هزینه های طرح که شامل هزینه های آزمون علمی و نیز مصاحبه در کانون ارزیابی شایستگی است را خواهند پرداخت. هزینه آزمون مستقیماً توسط شرکت تعاونی کارکنان سازمان سنجش اخذ می‌شود که تماماً صرف انجام هزینه‎های برگزاری آزمون خواهد شد.

با توجه به هزینه هایی که برگزار کننده جهت انجام فرآیند آزمون کتبی دارد، این مبلغ توسط آنها تعیین شده و به طور مستقیم اخذ می‌شود و اساساً شهرداری تهران در دریافت و هزینه کردن این مبلغ، نقشی ندارد.

آیا درحال حاضر تناسبی بین نیروها و نیاز شهرداری وجود دارد و با همین تعداد کنونی نیروها امکان اداره شهر وجود ندارد؟

شهرداری تهران یک سازمان خدمت دهنده با وظایف و مسولیتهای متعدد است. بررسی‌های انجام شده در حوزه منابع انسانی نشان می‌دهد، شهرداری در برخی از حوزه‌ها کمبود نیرو و در برخی بخش ها مازاد نیرو دارد. تعریف رشته‎های تحصیلی بر مبنای نیاز سنجیِ انجام شده، و داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد، بر اساس خلاها و کمبودهای موجود در حوزه منابع انسانی تعریف و درنظر گرفته شده است.
 
برخی معتقد هستند که آزمون ورودی در سال آخر فعالیت شورای پنجم برای ورود افراد پشت در مانده است و قضیه شایسته‌سالاری قصه محسوب می‌شود نظرتان را در این زمینه به فرمایید‌.

برای نخستین بار است که در 30 سال گذشته، شهرداری تهران مبادرت به شناسایی و به کارگیری افراد مستعد و توانمند از طریق فراخوان عمومی، تدوین دستور العمل شفاف، عادلانه و منصفانه و نیز مبتنی بر استراتژی منابع انسانی مصوب «جذب برگزیده و خروج هدایت شده» کرده است. به باور متخصصان توسعه منابع انسانی این اقدام، علاوه بر روش‎مند کردن بکارگیری منابع انسانی (ارتقای سلامت اداری)، گام مهمی در اصلاح یکی از چالش‏های عمده شهرداری تهران یعنی «تعهد اندک این سازمان به نظام شایستگی» قلمداد می‌شود. زیرا برای اولین‌‏بار، افراد برگزیده در آزمون علمی، با بهره گیری از آخرین متدهای علمی (کانون ارزیابی شایستگی) از نظر معیار‎های نظام شایستگی مصوب ابلاغی، تعیین صلاحیت خواهند شد،که دست کم در شهرداری تهران بی‎سابقه است.

چرا جذب نیرو زودتر اعلام نشد و موکول با سال اخر مدیران کنونی شده است؟

شهرداری تهران یک سازمان خدمت دهنده ۲۴ ساعته است و نمی‌توان به دلایل مختلف از جمله تغییرات مدیریتی، فعالیت‌های جاری خود را متوقف کند.

شهرداری تهران مشکلی در پرداخت حقوق کارکنان ندارد

برخی از اعضای شورا مطرح کرده‌اند که برای نیمه دوم سال حتی امکان پرداخت حقوق‌ها وجود ندارد. آیا شهرداری در پرداخت حقوق کارکنان با مشکل مواجه شده است؟

شهرداری تهران مشکلی در پرداخت حقوق کارکنان مصوب خود ندارد. علاوه بر اینکه با توجه به اینکه این افراد جایگزین افراد بازنشسته می‌شوند، هزینه های حقوق آنها در بودجه شهرداری پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حامد مظاهریان معاون شهردار تهران آزمون دستیاری نظر گرفته شده شهرداری تهران پیش بینی شده نظر گرفته شده آزمون استخدامی انتصاب جوانان برگزاری آزمون آزمون دستیاری برگزار می شود اصلاح ساختار منابع انسانی نیروهای جدید برای ثبت نام پرداخت حقوق سازمان سنجش جذب دستیار شورای شهر خواهند شد جذب نیرو ۱۰۰ هزار رشته ها بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد

به‌گزارش خبرگزاری مهر، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی امروز در حاشیه بازدید از یکی از حوزه‌های امتحانی آزمون استخدامی این سازمان، با اشاره به استقبال خوب از از برگزاری این آزمون که برای تقویت نیروی انسانی بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان برگزار شد، از برگزاری دو مرحله آزمون استخدامی از ابتدای دولت مردمی سیزدهم برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد و گفت: در آزمون قبلی که در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، حدود ۵ هزار نیروی جدید جذب و به تناسب نیاز در بخش‌های مختلف بیمه‌ای و درمانی این سازمان به‌کارگیری شدند.

وی بیان داشت: در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ نیز که به دلایلی برگزاری آن به امروز موکول شد نیز حدود ۴۹۰۰ نفر را جذب و در بخش‌های مختلف مورد نیاز حکمرانی تأمین‌اجتماعی اعم از بیمه‌ای و درمانی به کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۷۲ هزار نفر در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: گزارش‌ها حاکی از استقبال خوب داوطلبان از این آزمون استخدامی است و امیدواریم به‌زودی و در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ نیز که در نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد، بتوانیم تعداد بیشتری از فارغ‌التحصیلان را جذب کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پاسخ به سوالی درباره زمان اعلام نتایج این آزمون، گفت: نتایج اولیه این آزمون که مرحله اول از فرآیند جذب نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تأمین‌اجتماعی است، حدود ۲۰ روز اعلام خواهد شد سپس مراحل بعدی از جمله فرآیند مصاحبه و گزینش را پیش رو خواهیم داشت.

موسوی با اعلام این‌که عمده شرکت کنندگان در این آزمون مربوط به مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر هستند، به تنوع موقعیت‌های شغلی مورد نیاز سازمان تأمین‌اجتماعی اشاره کرد و گفت: در این آزمون ۱۴۰۰ نفر نیروی پرستار جذب خواهند شد که حدود ۱۱ هزار پرستار در این آزمون برای استخدام در این موقعیت شغلی ثبت‌نام کردند. در حوزه بیمه‌ای هم در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف بیمه‌ای و مدیریتی جذب نیرو خواهیم داشت.

بر اساس این گزارش، سید مرتضی حسینی، معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در حاشیه بازدید از این آزمون، با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی تأمین‌اجتماعی در ۶۰ مرکز در سطح کشور، گفت: ۳۷۰۰ نفر از کل ۴۹۰۰ نفری که از طریق این آزمون جذب سازمان تأمین‌اجتماعی می‌شوند، به حوزه درمان اضافه خواهند شد.

وی با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۷۲ هزار نفر برای شرکت در این آزمون گفت: حدود ۴۲ هزار نفر از خواهران عزیز و نزدیک به ۳۰ هزار نفر از برادران ارجمند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند که استقبال خوب فارغ‌التحصیلان از آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی را نشان می‌دهد.

حسینی با اشاره به اینکه زمان برگزاری آزمون استخدامی ۱۴۰۲ که قرار بود در اسفندماه سال گذشته برگزار شود، به‌خاطر تقارن با ماه مبارک رمضان به فروردین ۱۴۰۳ موکول شد، گفت: با توجه به استقبال خوب فارغ‌التحصیلان از آزمون‌های استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی، در شش ماهه دوم امسال آزمون استخدامی ۱۴۰۳ نیز برای جذب ۵ تا ۶ هزار نیروی انسانی جدید برگزار خواهد شد.

کد خبر 6082475

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • برگزاری آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در لرستان
  • آزمون استخدامی تأمین‌اجتماعی برای جذب ۵ تا ۶ هزار نیروی انسانی جدید برگزار می شود
  • برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در کردستان
  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در همدان
  • رقابت ۱۲۰۵ نفر در آزمون استخدامی تامین اجتماعی در خراسان‌شمالی
  • امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران به تعویق افتاد