Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@20:07:01 GMT

راهکار صدا و سیما برای پخش مسابقات؟ هک فرکانس‌فید!

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۰۱۶۲

راهکار صدا و سیما برای پخش مسابقات؟ هک فرکانس‌فید!

به گزارش پارسینه؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا به بهانه تحریم قرارداد حق پخش تلدیزیونی  را برای تیم‌های ایرانی لغو کرد! حالا واکنش صدا و سیما نسبت به این اتفاق چیست؟

ندادن سیگنال زنده به تلویزیون ایران نمی‌تواند چندان دردسری برای این نهاد به وجود بیاورد؛ چون برای اولین‌بار نیست که تلویزیون در چنین موقعیتی قرار می‌گیرد! البته که صداوسیما با روش‌هايي كه مي‌داند می‌تواند بازی‌ها را دوباره، زنده روی آنتن ببرد و آنها را به دست مخاطبانش برساند ولی این کار غیرقانونی است و در ادامه مسیر اگر مشکلی برای حل اساسی این داستان پیدا نشود، می‌تواند دردسر تازه‌ای برای تلویزیون موجب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دردسری که البته از این لحاظ می‌تواند کوتاه‌مدت باشد؛ چون کمپانی‌ای که دل چندان خوشی از طرف ایرانی ندارد، بالاخره سال 2021 به همکاری‌اش با کنفدراسیون فوتبال آسیا پایان می‌دهد و می‌رود.

رایزنی مدیریتی رخ می‌دهد؟ خیر!

اینکه چه کسی در فدراسیون فوتبال باید پیگیری کند موضوع پیچیده‌ای است؛ این فدراسیون رئیس ندارد و با سرپرست اداره می‌شود. طبیعتا قدرت آنها در لابی هم ضعیف‌تر شده است. با‌این‌حال به نظر می‌رسد در این بین نگاه‌ها متوجه مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال است. او این‌ روزها نایب‌رئیس AFC است و انتظار می‌رود در این پرونده حرکت مهمی انجام دهد؛ ولی سؤال اینجاست که آیا می‌شود از مهدی تاج انتظاری داشت؟ او تا به الان هیچ پرونده‌ای علیه فوتبال ایران را نتوانسته برگرداند و حالا در معرض امتحان جدیدی قرار گرفته است

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس ابد و مصادره اموال رئیس فدراسیون فوتبال چین!


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، چن ژیوآن رئیس پیشین اتحادیه فوتبال چین که از سال 2019 تا 2023 این سمت را بر عهده داشت، به دلیل دریافت رشوه به حبس ابد محکوم شد.

براساس گزارش تلویزیون ملی چین، چن ژیوآن بیش از 10.4 میلیون یورو رشوه دریافت کرده که خود او نیز به آن اعتراف کرده است. علاوه بر این، تمام اموال رئیس پیشین فدراسیون فوتبال چین در معرض مصادره است.

ژیوآن مزایای نامناسبی را برای تعدادی از باشگاه‌های فوتبال محلی ایجاد و در نتیجه رقابت و نظم در صنعت فوتبال را تضعیف کرد.

 

ژیوآن در دادگاهی که برای محاکمه‌اش برگزار شد، اظهار داشت: «هواداران ممکن است موافق باشند که استاندارد فوتبال چین پایین است، اما آنها نمی‌توانند فساد را تحمل کنند. من می‌خواهم از همه هواداران چینی عذرخواهی کنم».

چن ژیوآن از حقوق سیاسی خود محروم شد و درآمدهای غیرقانونی که از رشوه به دست آورده است، طبق قانون به خزانه دولت واریز می‌شود.

ژیوآن از سال 2010 تا 2023، در حالی که پست‌های مختلفی را در بندر بین‌المللی شانگهای و فدراسیون فوتبال چین بر عهده داشت، بیش از 81 میلیون یوان (11 میلیون دلار) رشوه دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی
  • ۲ سال و نیم زندان به خاطر بوسه جنجالی آقای رئیس
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی!
  • حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و ۶ ماه زندان
  • حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و 6 ماه زندان
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • حبس ابد و مصادره اموال رئیس فدراسیون فوتبال چین!
  • حبس ابد و مصادره اموال رئیس پیشین فدراسیون فوتبال چین!