Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-24@23:52:22 GMT

تسریع در احداث راه‌آهن قزوین-الموت-تنکابن

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۰۲۶۶

تسریع در احداث راه‌آهن قزوین-الموت-تنکابن

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در ساختمان دادمان با مجمع نمایندگان استان قزوین دیدار و گفتگو کرد و به بررسی مسائل و مشکلات استان و همچنین پیگیری و تعیین تکلیف تصمیماتی که در سفر ماه گذشته به استان قزوین داشت، پرداخت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی شب گذشته ۲۴ شهریور با مجمع نمایندگان استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، جمع بندی و تعیین تکلیف سفر اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین انجام و مشکلات و مسائل استان توسط نمایندگان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. موضوعات مورد بحث در این نشست که در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی انجام شد، شامل احداث و آسفالت راه های روستایی استان، تسریع  در احداث راه اصلی قزوین-الموت-تنکابن و تعیین تکلیف راه اصلی قزوین- الموت-کلاچای در استان گیلان، تعیین تکلیف طرح جامع و تفصیلی شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت از جمله معلم کلایه، رازمیان، نرجه، شال، ضیاء آباد، سگزآباد و ارداق، ساماندهی وضعیت فعلی راه آهن در شهر تاکستان و دوخطه شدن راه آهن، رسیدگی به جاده های مناطق محروم استان از جمله طارم و الموت و پیگیری مکاتبات نمایندگان بویین زهرا و تاکستان بود.

همچنین، تامین ماشین آلات برای مناطق کم برخوردار و کوهستانی استان، تسریع در پروژه های بازآفرینی استان و تسریع در تخصیص زمین و فراخوان برای تامین اماکن عمومی از دیگر موارد مورد بحث و بررسی در این نشست بود.

 معاونان وزیر، مهران کفاش معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها، مهدی عبوری مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، عبدالهاشم حسن نیا مدیرعامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سیدقاسم بی نیاز رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین، مبارک قدم مدیر کل راه و شهرسازی استان، حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای در جلسه حضور داشتند.

سیاهکلی نماینده قزوین، آبیک، البرز، محمدبیگی نماینده قزوین و آبیک و البرز، عباسپور نماینده بویین‌زهرا، رحمانی نماینده تاکستان از جمله نمایندگان استان بودند که در نشست ساختمان دادمان حضور به هم رساندند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راه و شهرسازی استان قزوین تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر در ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزرات راه و شهرسازی، رحمان بهرامی با اشاره به اینکه ساخت راههای اصلی و شریانی استان یکی از وظایف اداره کل راه و شهرسازی است، اظهار کرد: محور اهواز خرمشهر به دلیل تردد زوار اربعین، کاروان های راهیان نور و همچنین ترانزیت کالا به کشور عراق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بهرامی عنوان کرد: در ابتدای سال جاری باند دوم این محور به طول ۲۵ کیلومتر از اهواز به خرمشهر در حال احداث می باشد، که ۴ کیلومتر اول این محور تا اربعین ۱۴۰۳ به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک می رود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باند دوم این محور به طول ۲۵ کیلومتر از خرمشهر به اهواز نیز در دست اقدام است که انتظار می رود ۹ کیلومتر آن تا اربعین ۱۴۰۳ زیر بار ترافیک برود.

بهرامی در ادامه گفت: طول جاده اهواز به خرمشهر حدود ۱۰۴ کیلومتر است که ۵۰ کیلومتر از آن در دست اجرا است؛ اجرای این طرح قدم مثبتی برای تردد زوار اربعین حسینی، کاروان های راهیان نور و کارکنان کشت و صنعت های نیشکر موجود در منطقه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حال کارگران خوب است!
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
  • طرح تعیین حریم گسل‌های قائم‌شهر به اتمام رسید
  • تعیین دارایی‌هایی مشمول مالیات بر عایدی سرمایه
  • تعیین دارایی‌هایی که انتقال آن مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی